Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider
Wil nu niet de moraalridder uithangen but:
Hoop dat ik nooit een ax op zo een foto/bericht moet zien
Voor de rest nice driving skills, heb u ook bezig gezien @ Brustem daar ergens vanachter. Ge doet da goed 
|
ik kan het bericht niet meer lezen maar ik neem aan dat het over een ongeval gaat met een slechte afloop. Ik rijd wel vaak snel maar probeer mij aan 1 gouden regel te houden die mijn pa mij ooit gezegd heeft toen ik net reed. "nie zien is nie rien" Daarom dat ik nooit voluit ga door blinde bochten of plaatsen waar fietsers of voetgangers kunnen lopen. Dit klinkt misschien vanzelfsprekend, maar ik ken genoeg gasten die 'anders rap' rijden.
thx voor het compliment trouwens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -inf-
Ahja, rij ik ook veel op, en ook al veel mijn top gehaald, maar de meeste mannen die daar verongelukken hebben een glas teveel op.
Uiteindelijk als ge de baantjes kent, uw wagen kent, verstand erbij houden en concentreren, is de kans kleiner da ge iets voorhebt. Maar goed gereden door citro, zou wel eens een passagier lap op de ring zien zitten met de gti  .
|
Haha thx, maar op de ring moet ge niet teveel van mij verwachten aangezien ik daar nog maar 1 lap op heb gereden. Maar nu de GTI technisch naar mijn zin is ga ik daar de komende maanden wel verandering in brengen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door «Vision»
Zeg citro hebt ge soms ook dat uw auto constant een pootje opheft als ge felle bochten pakt?
|
Yup met de 1.1 heb ik dat constant. Ik heb het zelfs nog vaak in 3e, en tis mij al gelukt in 4e ook op een groot rondpunt. Het nadeel is naast het onderstuur natuurlijk dat de mensen u direct gehoord hebben door die piepende banden
Maar dat vergroot de beleving wel

De GTI durft wel een achterwiel opheffen in de plaats.