|
|
#1281 | |||||
|
Citaat:
Ik vind hem echt ongelovelijk prachtig,hij staat zeker al daar aan de ford garage in ijzeringen ( kruispunt voor naar ternat,brussel ninove te rijden) |
|||||
|
||||||
|
|
#1282 (permalink) | |||||
|
Citaat:
. |
|||||
|
||||||
|
|
#1283 (permalink) | ||||
|
Blijkt toch wel een uitzonderlijke goede auto te zijn, had in TopGear Magazine al een artikel gelezen van Jeremy Clarkson erover en hij ook hij was vol lof over de Ford Focus RS.
Zeker als je kijkt naar de prijs ervan had eens prijs gevraagd voor nen Mini John Cooper Works op het autosalon en dat kwam op €35.000. Ik weet dat dit een slechte vergelijking is, ma bedoel maar dat je voor weinig geld heel veel PK's krijgt. |
||||
|
|||||
|
|
#1284 (permalink) | ||||
|
indd,maar als je daar alle kosten nog eens bij telt ( tax,verzekering etc)
is maar best ook want anders zouden hem er teveel kunnen kopen en dan krijg je accidenten en dan word de verzekering nog duurder Er komen er maar in het begin 50 in belgie zeker of heb ik dat ergens verkeerd gelezen? |
||||
|
|||||
|
|
#1286 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#1287 (permalink) | ||||
|
YouTube - RMU Classic 2009 Spa Francorchamps
YouTube - RMU Classic @Spa Francorchamps 2009 FIA Historic F1 Championship luid zetten!! Laatst gewijzigd door Destroyer; 28 april 2009 om 23:14 |
||||
|
|||||
|
|
#1290 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Dat de wagen doet wat hij doet is niet verwonderlijk als je weet wie de hoofdingenieur was, Jost Capito (ook verantwoordelijk voor de E30 M3, 964 RS en Dauer 962). Ik hoop ten zeerste nog een te kunnen bemachtigen binnen 2 jaar, en anders zal het 2e hands worden. |
|||||
|
||||||
|
|
#1291 (permalink) | ||||
|
YouTube - W123 V8 560TE
Just weer oranje pinkers steken en hij is AF Motor, geluid, auto zelf -> ![]() CAS- approves I think ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1292 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#1293 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1296 (permalink) | |||||
|
Citaat:
De wagen legt op Lommel tijden neer die de Ford GT verslagen (een 550 pk, 3.3 sec naar 100 wagen), ik zou zijn potentieel niet te snel onderschatten zoals de meeste fanboys die wat frustrerend rondlopen op fora sinds RS launch, ter groot jolijt van mij ![]() EDIT: Nog een reviewke YouTube - Ford Focus RS driven Laatst gewijzigd door -inf-; 1 mei 2009 om 16:09 |
|||||
|
||||||
|
|
#1297 (permalink) | |||||
|
Citaat:
de enige reden waarom hij plots sneller is dan zijn directe concurrenten is door zijn veel grotere vermogen ( 75pk tegenover de megane) en kleinere gewicht (200kg tegenover de sti). zelfs in het droge is hij puur op de rechte lijn al trager dan de wrx, zelfs al is die zwaarder. |
|||||
|
||||||
|
|
#1299 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Dat de sti 0-100 sneller is heeft puur met gear ratio's te maken, de RS heeft een hogere top. De RS accelereerd globaal gezien trouwens zelfs beter (op de 1000m), door het hogere koppel. De nieuwste sti staat echt wel bekend voor zijn ondersturende en lompe feel, zelfs met AWD is niet echt een verassing dat de RS het daarvan haalt op circuit, aandrijving alleen is immers ver van alles. Toegegeven, tegenover de evo heb ik ook sterk twijfels of hij het zal halen, maar zelfs als hij in de buurt komt (wat ik denk dat zo zal zijn), is deze wagen niet te kloppen voor dit geld (aangezien een evo minstens 10k meer kost voor de basisversie). |
|||||
|
||||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|