U bent hier: Home > Forum
9lives | internet

Populair: Diablo III | StarCraft 2 | Tekken 6 | Assassin's Creed 2
9Lives - rss - contact - nieuwsbrief - sitemap

9Lives - next generation gaming Log in of Registreer

Paswoord vergeten?

Ga terug   9lives - Games Forum > Algemene Fora > Mobiliteit

Mobiliteit - Alles ivm Auto's, Moto's, Brommers, ... kan je hier kwijt!

Reageren

LinkBack Discussietools Zoek in deze discussie Discussie waarderen
Oud 28 april 2009, 19:50   #1281  
Dracones is offline Dracones Stuur een bericht via MSN naar Dracones
Dracones's schermafbeelding
Member
Dracones heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -inf- Bekijk bericht
http://www.autofans.be/content/autof...ru-impreza-sti

Pff wa ne wagen, begint meer en meer in mijn been te bijten om nog 2 jaar te wachten om te kopen . Volgens deze mannen sneller op track dan een R26 en WRX STi, maar ik wacht nog altijd op een degelijke test vs een EVO.

Ik vind hem echt ongelovelijk prachtig,hij staat zeker al daar aan de ford garage in ijzeringen ( kruispunt voor naar ternat,brussel ninove te rijden)
Met citaat reageren

Oud 28 april 2009, 20:54   #1282 (permalink)  
-inf- is offline -inf-
-inf-'s schermafbeelding
Member
[0/10] -inf- just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dracones Bekijk bericht
Ik vind hem echt ongelovelijk prachtig,hij staat zeker al daar aan de ford garage in ijzeringen ( kruispunt voor naar ternat,brussel ninove te rijden)
Nu niet meer, heeft daar maar paar dagen gestaan (passeer er alledagen). Of hij binnenstaat of weg is weet ik niet .
Met citaat reageren
Oud 28 april 2009, 21:18   #1283 (permalink)  
Blackdevil is offline Blackdevil Stuur een bericht via MSN naar Blackdevil
Blackdevil's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 26 (100%)
Blackdevil heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Blijkt toch wel een uitzonderlijke goede auto te zijn, had in TopGear Magazine al een artikel gelezen van Jeremy Clarkson erover en hij ook hij was vol lof over de Ford Focus RS.
Zeker als je kijkt naar de prijs ervan had eens prijs gevraagd voor nen Mini John Cooper Works op het autosalon en dat kwam op €35.000. Ik weet dat dit een slechte vergelijking is, ma bedoel maar dat je voor weinig geld heel veel PK's krijgt.
Met citaat reageren
Oud 28 april 2009, 22:12   #1284 (permalink)  
Dracones is offline Dracones Stuur een bericht via MSN naar Dracones
Dracones's schermafbeelding
Member
Dracones heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
indd,maar als je daar alle kosten nog eens bij telt ( tax,verzekering etc)

is maar best ook want anders zouden hem er teveel kunnen kopen en dan krijg je accidenten en dan word de verzekering nog duurder

Er komen er maar in het begin 50 in belgie zeker of heb ik dat ergens verkeerd gelezen?
Met citaat reageren
Oud 28 april 2009, 22:43   #1285 (permalink)  
nTFs is offline nTFs Stuur een bericht via MSN naar nTFs
nTFs's schermafbeelding
Member
iTrader: 67 (100%)
nTFs heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Je zal allerzins op de wachtlijst staan als je een RS wilt. Zoveel is zeker.
Met citaat reageren
Oud 28 april 2009, 23:00   #1286 (permalink)  
Stancke is offline Stancke Stuur een bericht via MSN naar Stancke
Stancke's schermafbeelding
Member
iTrader: 11 (100%)
[9/41] Stancke just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dracones Bekijk bericht
indd,maar als je daar alle kosten nog eens bij telt ( tax,verzekering etc)

is maar best ook want anders zouden hem er teveel kunnen kopen en dan krijg je accidenten en dan word de verzekering nog duurder

Er komen er maar in het begin 50 in belgie zeker of heb ik dat ergens verkeerd gelezen?
Er zijn er al meer dan 150 besteld als m'n maat/verkoper bij Ford juist is.
Met citaat reageren
Oud 28 april 2009, 23:09   #1287 (permalink)  
Destroyer is offline Destroyer Stuur een bericht via MSN naar Destroyer
Destroyer's schermafbeelding
Crew Member
[3/15] Destroyer just joined
YouTube - RMU Classic 2009 Spa Francorchamps

YouTube - RMU Classic @Spa Francorchamps 2009 FIA Historic F1 Championship luid zetten!!

Laatst gewijzigd door Destroyer; 28 april 2009 om 23:14
Met citaat reageren
Oud 28 april 2009, 23:23   #1288 (permalink)  
Guardian-X- is nu online Guardian-X-
Guardian-X-'s schermafbeelding
Member
iTrader: 70 (100%)
[41/51] Guardian-X- is very helpful
www.dumpert.nl - Schade gereden met een Lambo?

eff stoer doen met de lambo...... oh crap
Met citaat reageren
Oud 29 april 2009, 16:26   #1289 (permalink)  
massey-ferguson is offline massey-ferguson Stuur een bericht via MSN naar massey-ferguson
massey-ferguson's schermafbeelding
Approved 9-lifer
[13/24] massey-ferguson just joined
tractor traag?

YouTube - Tractor tuning

net een locomotief

YouTube - Zetor race
Met citaat reageren
Oud 29 april 2009, 18:57   #1290 (permalink)  
-inf- is offline -inf-
-inf-'s schermafbeelding
Member
[0/10] -inf- just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bl@ckDevil Bekijk bericht
Blijkt toch wel een uitzonderlijke goede auto te zijn, had in TopGear Magazine al een artikel gelezen van Jeremy Clarkson erover en hij ook hij was vol lof over de Ford Focus RS.
Zeker als je kijkt naar de prijs ervan had eens prijs gevraagd voor nen Mini John Cooper Works op het autosalon en dat kwam op €35.000. Ik weet dat dit een slechte vergelijking is, ma bedoel maar dat je voor weinig geld heel veel PK's krijgt.
De wagen is eigenlijk een kleine mijlpaal, nog nooit heeft iemand een voortrekker dit doen presteren. Zoals ook wordt gezegd in filmke, hij voelt aan als een AWD bij het uitkomen van bochten, en dat is de sleutel tot zijn snelle tracktijden, mede door het laten vallen van AWD win je trouwens gewicht en kosten. Ik wacht nog op een test tegen een pure AWD car, en natuurlijk ook op de tijd die hij zal neerzetten op Nordchleife, maar het ziet er naar uit dat Ford een kleine supercar op de markt heeft gezet (kwa prestaties) , voor de prijs van een goed uitgeruste berline...

Dat de wagen doet wat hij doet is niet verwonderlijk als je weet wie de hoofdingenieur was, Jost Capito (ook verantwoordelijk voor de E30 M3, 964 RS en Dauer 962).

Ik hoop ten zeerste nog een te kunnen bemachtigen binnen 2 jaar, en anders zal het 2e hands worden.
Met citaat reageren
Oud 30 april 2009, 23:33   #1291 (permalink)  
ComputerVISTA is offline ComputerVISTA Stuur een bericht via MSN naar ComputerVISTA Stuur een bericht via Yahoo naar ComputerVISTA
ComputerVISTA's schermafbeelding
Member
iTrader: 6 (100%)
ComputerVISTA heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
YouTube - W123 V8 560TE

Just weer oranje pinkers steken en hij is AF

Motor, geluid, auto zelf ->

CAS- approves I think
Met citaat reageren
Oud 1 mei 2009, 00:40   #1292 (permalink)  
denkimi is offline denkimi
denkimi's schermafbeelding
Member
denkimi heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Citaat:
De wagen is eigenlijk een kleine mijlpaal, nog nooit heeft iemand een voortrekker dit doen presteren. Zoals ook wordt gezegd in filmke, hij voelt aan als een AWD bij het uitkomen van bochten, en dat is de sleutel tot zijn snelle tracktijden, mede door het laten vallen van AWD win je trouwens gewicht en kosten. Ik wacht nog op een test tegen een pure AWD car, en natuurlijk ook op de tijd die hij zal neerzetten op Nordchleife, maar het ziet er naar uit dat Ford een kleine supercar op de markt heeft gezet (kwa prestaties) , voor de prijs van een goed uitgeruste berline...

Dat de wagen doet wat hij doet is niet verwonderlijk als je weet wie de hoofdingenieur was, Jost Capito (ook verantwoordelijk voor de E30 M3, 964 RS en Dauer 962).

Ik hoop ten zeerste nog een te kunnen bemachtigen binnen 2 jaar, en anders zal het 2e hands worden.
tot het begint te regenen of het nogal stoffig is, dan rijden de AWD's er gewoon van weg
Met citaat reageren
Oud 1 mei 2009, 00:44   #1293 (permalink)  
tynoesj is offline tynoesj
tynoesj's schermafbeelding
Crew Member
iTrader: 28 (97%)
[1/14] tynoesj just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ComputerVISTA Bekijk bericht
YouTube - W123 V8 560TE

Just weer oranje pinkers steken en hij is AF

Motor, geluid, auto zelf ->

CAS- approves I think
't Heeft iets weg van ne lijkwagen
Met citaat reageren
Oud 1 mei 2009, 01:01   #1294 (permalink)  
ComputerVISTA is offline ComputerVISTA Stuur een bericht via MSN naar ComputerVISTA Stuur een bericht via Yahoo naar ComputerVISTA
ComputerVISTA's schermafbeelding
Member
iTrader: 6 (100%)
ComputerVISTA heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Lijkwagen GTI!
Met citaat reageren
Oud 1 mei 2009, 01:06   #1295 (permalink)  
128MB is offline 128MB Stuur een bericht via Instant Messenger naar 128MB
128MB's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 10 (92%)
[7/36] 128MB just joined
Wolf in schaapsvacht
Met citaat reageren
Oud 1 mei 2009, 15:26   #1296 (permalink)  
-inf- is offline -inf-
-inf-'s schermafbeelding
Member
[0/10] -inf- just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den-kimi Bekijk bericht
tot het begint te regenen of het nogal stoffig is, dan rijden de AWD's er gewoon van weg
Kzou eerst eens het filmpje bekijken + al de rest van de geschreven pers eens raadplegen voor dergelijke onwetende statements te doen. Hij is sneller op zowel nat als droog vs een AWD (wel alleen nog maar tov de Impreza WRX STi gezien, die maakt zelfs geen kans, daarom ik wacht op evo test). Vergeet trouwens niet dat de wagen met speciale ophanging en geometrie zit + een sperdiff heeft. Autogids heeft trouwens testen gedaan in zowel nat als droog en de RS legt in beide de snelste tijden neer die ze ooit hebben gemeten van een wagen met vergelijkbaar gewicht/vermogen, onafhankelijk van aandrijving, dus, think again.

De wagen legt op Lommel tijden neer die de Ford GT verslagen (een 550 pk, 3.3 sec naar 100 wagen), ik zou zijn potentieel niet te snel onderschatten zoals de meeste fanboys die wat frustrerend rondlopen op fora sinds RS launch, ter groot jolijt van mij

EDIT: Nog een reviewke YouTube - Ford Focus RS driven

Laatst gewijzigd door -inf-; 1 mei 2009 om 16:09
Met citaat reageren
Oud 1 mei 2009, 21:02   #1297 (permalink)  
denkimi is offline denkimi
denkimi's schermafbeelding
Member
denkimi heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Citaat:
Kzou eerst eens het filmpje bekijken + al de rest van de geschreven pers eens raadplegen voor dergelijke onwetende statements te doen. Hij is sneller op zowel nat als droog vs een AWD (wel alleen nog maar tov de Impreza WRX STi gezien, die maakt zelfs geen kans, daarom ik wacht op evo test). Vergeet trouwens niet dat de wagen met speciale ophanging en geometrie zit + een sperdiff heeft. Autogids heeft trouwens testen gedaan in zowel nat als droog en de RS legt in beide de snelste tijden neer die ze ooit hebben gemeten van een wagen met vergelijkbaar gewicht/vermogen, onafhankelijk van aandrijving, dus, think again.

De wagen legt op Lommel tijden neer die de Ford GT verslagen (een 550 pk, 3.3 sec naar 100 wagen), ik zou zijn potentieel niet te snel onderschatten zoals de meeste fanboys die wat frustrerend rondlopen op fora sinds RS launch, ter groot jolijt van mij

EDIT: Nog een reviewke YouTube - Ford Focus RS driven
het is wel heel naief om te geloven dat hij tegen een vergelijkbare awd in de regen een kans heeft. het mag dan nog zo'n goeie wagen zijn, zonder 4wiel aandrijving zal hij nooit kunnen concureren met een evo of een sti.
de enige reden waarom hij plots sneller is dan zijn directe concurrenten is door zijn veel grotere vermogen ( 75pk tegenover de megane) en kleinere gewicht (200kg tegenover de sti). zelfs in het droge is hij puur op de rechte lijn al trager dan de wrx, zelfs al is die zwaarder.
Met citaat reageren
Oud 1 mei 2009, 21:14   #1298 (permalink)  
clowntje is offline clowntje Stuur een bericht via MSN naar clowntje
Member
iTrader: 2 (100%)
[3/13] clowntje just joined
maar tis just, we leven hier in america dat alles recht is...
ik heb tog ook al genoeg reviews gezien waar de focus RS zeker NIET moest onderdoen voor RWD en zelfs enkele AWD wagens in zijn klasse
Met citaat reageren
Oud 2 mei 2009, 11:44   #1299 (permalink)  
-inf- is offline -inf-
-inf-'s schermafbeelding
Member
[0/10] -inf- just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den-kimi Bekijk bericht
het is wel heel naief om te geloven dat hij tegen een vergelijkbare awd in de regen een kans heeft. het mag dan nog zo'n goeie wagen zijn, zonder 4wiel aandrijving zal hij nooit kunnen concureren met een evo of een sti.
de enige reden waarom hij plots sneller is dan zijn directe concurrenten is door zijn veel grotere vermogen ( 75pk tegenover de megane) en kleinere gewicht (200kg tegenover de sti). zelfs in het droge is hij puur op de rechte lijn al trager dan de wrx, zelfs al is die zwaarder.
Het is eerder naief om feiten naast je neer te leggen, het klopt dat in theorie AWD er altijd beter zal uitkomen, maar deze wagen tart een beetje de regels van de aandrijvingen en de fysica. Je zegt dat hij nooit kan concureren met een evo of een sti, men heeft het al getest op nat circuit.. de sti faalt. Als de praktijk uitwijst dat er snellere tijden worden gereden, mag je met eender welk verhaal afkomen, dan is deze wagen gewoon sneller.

Dat de sti 0-100 sneller is heeft puur met gear ratio's te maken, de RS heeft een hogere top. De RS accelereerd globaal gezien trouwens zelfs beter (op de 1000m), door het hogere koppel. De nieuwste sti staat echt wel bekend voor zijn ondersturende en lompe feel, zelfs met AWD is niet echt een verassing dat de RS het daarvan haalt op circuit, aandrijving alleen is immers ver van alles.

Toegegeven, tegenover de evo heb ik ook sterk twijfels of hij het zal halen, maar zelfs als hij in de buurt komt (wat ik denk dat zo zal zijn), is deze wagen niet te kloppen voor dit geld (aangezien een evo minstens 10k meer kost voor de basisversie).
Met citaat reageren
Oud 2 mei 2009, 15:53   #1300 (permalink)  
128MB is offline 128MB Stuur een bericht via Instant Messenger naar 128MB
128MB's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 10 (92%)
[7/36] 128MB just joined
YouTube - Audi 100 Commercial 1986
Met citaat reageren
Reageren

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
Geplaatst door For Type Datum
AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire This thread Refback 1 januari 2010 15:49
Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video This thread Refback 19 september 2009 14:28
scheurijzer | BoardReader This thread Refback 18 juli 2009 11:48
Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video This thread Refback 13 juli 2009 22:59
AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video This thread Refback 1 juli 2009 15:17
2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video This thread Refback 25 juni 2009 14:04
X5 Stuck in Sandy- Video This thread Refback 8 juni 2009 10:02

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten