|
|
#949 (permalink) | ||||
|
Ik aan het stuur ja
![]() Asserti en Cas hebben nadien gereden. Yep, op snelheid begrenst. Begrenzer gaat er voorlopig nog niet uit. Dan draait em rond. Laat ik doen van zodra ik nieuwe ecu laat plaatsen (is nog lang hoor, eerst wat aan de "handling" doen). En dan komt er ook een nieuwe tellerplaat in uiteraard. Pk's nu al enkele jaren niet meer. Dat van de 280pk grens was een gentlemens agreement onder de constructeurs. Net zoals de duitse constructeurs gentlemens agreement hebben over de 250km/u. Maar aangezien meer mensen naar de pk's zijn beginnen kijken en wedloop ernaar houden moest de japanse markt ook beginnen met hogere pk-waarden te geven (ipv hun wagens goed te balanceren kwa gewicht) En toen is het gentlemens agreement verbroken.
|||||
|
|
#950 (permalink) | ||||
|
Aangezien het toch bijna het seizoen is en de ring ver opengaat: YouTube - Audi TT 2.0 TFSI Nordschleife
Kerel kan rijden, 1 van de beste tijden dat ik al heb gezien in een "gewone" 2.0 TT, met all season banden dan nog, check ook zijn 130i filmpjes. |
||||
|
|||||
|
|
#951 (permalink) | ||||
|
Amai met zijn 130i filmkes, die kerel is gewoon gek! (plankgas in de regen en al) :/
YouTube - rainy Nordschleife, BMW 130i YouTube - BMW 130i Drift, Hockenheimring |
||||
|
|||||
|
|
#953 (permalink) | ||||
|
YouTube - Honda 2000 Prototyp auf der Nordschleife
"gan san" Kurosawa: Japanner van 60jaar die een honda s2000 is even gaat testen op de nordschleife. Motoharu Kurosawa - Wikipedia, the free encyclopedia |
||||
|
|||||
|
|
#956 (permalink) | ||||
|
|||||
|
|||||
|
|
#957 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#958 (permalink) | ||||
|
Meestal gaat alles u over in het begin, tenzij ge een natuurtalent zijt natuurlijk, redelijk grappig de mannen die dat dan naar hun hoofd laten stijgen en daardoor crashen. Mijn eerste lap moet wel iets van een 12 mins geweest zijn en ik herinner mij veel "gewone" golfkes en erger die mij overgingen, niets om u over te schamen imo.
|
||||
|
|||||
|
|
#959 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() tsteekt mij eigenlijk wel ewa tegen. we weten ondertussen allemaal wel dat die site bestaat. Er zijn nog 1000 andere auto nieuwssites voor de moment. Door u zo op te dringen gaat ge volgens mij niet veel bereiken. |
|||||
|
||||||
|
|
#960 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Uw aantal posts zonder een link naar een van die blog sites kunt ge op 1 hand tellen. Als ge effectief volk naar uw site moet lokken door overal te gaan spammen, snapt ge dan nie da zo blogs gewoon geen succes meer hebben omdat er té veel zijn? Als ge al met nen hoop moet samen gaan omdat ge anders te weinig bezoekers hebt, dan had ge die hint al moeten snappen. |
|||||
|
||||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|