|
|
#921 | |||||
|
Citaat:
Ik ga niet zeggen dat ik een heilig beeldje ben, alles behalve ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#922 (permalink) | |||||
|
Citaat:
. Is 180 effectief de top van de Skyline? |
|||||
|
||||||
|
|
#923 (permalink) | |||||
|
Citaat:
@ -inf-, 200 kan niet, is limited tot 180. nuja, tis ook nie iets dattem dagelijks doet eh ![]() ik kan trouwens zelfs geen cijfers aflezen op da filmpje heb es highres versie bekeken. 3u op zijn kilometriek is 140 eh Em gaat nog niet tot 160 en waar de dichte huizen staan gaat ie amper over de snelheidslimiet. Da gezegd zijnde, ik ken die gast van da filmpke niet ![]() Laatst gewijzigd door Asserti; 27 februari 2009 om 19:11 |
|||||
|
||||||
|
|
#934 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() En idd in de bebouwde kom ging ik amper over de limiet. Lijkt sneller ![]() Want die carnavalmannen hadden we toch geod gezien en daar reden we niet te snel. Was wel lachen ja met die gasten ![]() ----------------------------------------- P.S.: ZEt dan gewoon het geluid online, dan moet hij niet lang renderen ![]() @7ValeN7: Thanks |
|||||
|
||||||
|
|
#935 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#936 (permalink) | ||||
|
Vandaar dat je er nog een gehad hebt en weer kijkt om een te kopen! Geef gewoon toe dat je veinst geen interesse te hebben in vrouwen omdat je je anders moet blootgeven, we weten allemaal wel dat je een gevoelige knuffelbeer bent!
|
||||
|
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|