|
|
#821 | |||||
|
Citaat:
levensgevaarlijk, ik zou mijn wagen daar toch niet parkeren ze ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#822 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Moet wa enorm dwaas zijn om uwen auto daar te zetten. |
|||||
|
||||||
|
|
#826 (permalink) | ||||
|
idd .. die moete zoude ze moete veplichte om alsan met de velo te rijden .. Bende onnozelaars .. vroeg of laat hangen die toch ergens tegen want zone mannekes blijven hun grens maar verleggen dus .. hopelijk ist op nen betonnen paal of muur zodat enkel zij zen die hun bakkes in paté veranderen ..
|
||||
|
|||||
|
|
#827 (permalink) | ||||
|
YouTube - Koenig Specials W126C SEC
YouTube - Mercedes-Benz Crash Tests - 1,000,000 Airbag Test 'k zal der nog goe vanaf komen, al heeft de persoon die de mijne ooit kocht de optie airbag wel nie genomen ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#833 (permalink) | ||||
|
Supra onder brug ( uw speakers nie op 100% zetten is aangeraden ^^ )
YouTube - Very Loud Supra Filmke dak een jaar terug eens gezien had en ineens dacht ik er weer aan en heb et terug gevonden : ) toch wel epic geluid ( zelf zonder die verbranding in de uitlaat ) |
||||
|
|||||
|
|
#837 (permalink) | ||||
|
Schrikbarende crashtests: oud en groot vs nieuw en klein + SUV vs berline...
Video: Fifth Gear Crash Tests - Groot vs. Klein - DRIVr Laatst gewijzigd door Silent Thunder; 25 februari 2009 om 19:03 |
||||
|
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|