|
|
#602 (permalink) | ||||
|
Ge ziet toch duidelijk aan die filmkes dak da nie kan?
, nu op sommige stukken konde corrigeren door tegen te sturen wel vergeten, dat was puur ijs en rechtdoorgaan was de enige mogelijkheid, dat of rond uw as draaien ![]() Maar op ijs forceert ge niks en ge doet er uw banden ook geen kwaad mee. |
||||
|
|||||
|
|
#604 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Heb ooit eens gelachen toen een CSL spinde en stil viel (SMG bak) maar khad toen hetzelfde met mijn manueel kot voor, en koppeling was ook op tijd ingedrukt... |
|||||
|
||||||
|
|
#606 (permalink) | ||||
|
Ge kunt die dan ook nog zelf verleggen met die pook dan Vista? Dat ge die zo in 2de kunt zetten?
Wa gebeurd er als ge in N staat, of P en hem in D zet? Dan gaat die toch pas vooruit als ge gas geeft he? En als ge zou remmen tot stilstand (al dan niet op een heuvel) ontkoppelt die en blijft die staan? (handrem, gewone rem?) En ne SMG, moet ge die ook nie zelf in N zetten? Dan kunde daar inderdaad ook wel eens mee stilvallen denk ik idd ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#609 (permalink) | ||||
|
Yup, 2de en 3de maar als ge die tegen het rood jaagt schakelt hij wel op naar 3de of 4de. Zolang ge dat niet doen kunt ge die in de gefixeerde vitesse houden.
In neutraal doet hij hetzelfde als een neutraal van een manuele bak, al bolt hij wel iets trager voor of achteruit. Als ik hem in P zet blijft de wagen staan. Ik weet niet juist wat dat doet want in feite hebde geen handrem nodig als ge hem daar in zet (ook al zet ik de handrem ook op, allez, voetrem bij een mercedes van toen) In D gaat hij sowieso bollen op een plat stuk of naar omlaag omdat er tractie is. Als ge op een heuvel remt en ge laat plots alles los dan blijf hij staan, geet niet even achteruit bollen ofzo, die blijft staan. Aja en mijn auto ontkoppelt niet, dat heeft geen koppeling. Iets met oliedruk ofzo. (soundstooooorm? )
|||||
|
|
#612 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Volgens mij komt dat dan door een tijdelijke onderbreking van benzine, dat de motor even niks krijgt ofzo en daardoor stil valt. Jammer genoeg geen filmke van, ma er hebben er het wel al irl gezien. |
|||||
|
||||||
|
|
#618 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#620 (permalink) | ||||
|
Ah, wel dat heb ik op ijs al een paar keer gehad nu, dus geen controle en de auto bleef gewoon tollen... Alles los en die bleef gewoon staan alsof hij idle draaide, nie uitvallen dus maar jah ik denk dat er zo goed als geen vergelijk is met die andere z'n V bak
|
||||
|
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|