|
|
#3142 (permalink) | ||||
|
niets met auto's te maken..
maar da is echt what the fuck ![]() http://www.youtube.com/watch?v=g2nmgcVbfKE |
||||
|
|||||
|
|
#3143 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#3147 (permalink) | ||||
|
Geen mobiliteitsfilmpje, maar dat filmpje van die Let/Est/Whatever dat een hondje van een brug gooit
(staat oa. op Break)Kijk daar word ik dus misselijk van hè. Dat ge zoiets kunt doen met zo'n arm beest. Als ze die vinden mogen ze die gerust op exact dezelfde plaats eraf smijten! Is zien ofdattem dan nog lacht ![]() ![]() ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#3149 (permalink) | ||||
|
Ik was extreem hoogstaande filmpjes aan het bekijken, kwestie van mijn intellect wat te onderhouden, toen ik op dit stootte, een Opel @ 304km/h!
YouTube - Freaky Frank Show - tuning 1 |
||||
|
|||||
|
|
#3151 (permalink) | |||||
|
Citaat:
IRL zal dat wel max 260 zijn. |
|||||
|
||||||
|
|
#3154 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() als hij op de testbank tot 304 geraakt is zijn boite zodanig lang dat hij wss op de baan amper nog 220 ofzo rijdt, zeker met alle veel windvangende plastiek. dit is echt zo iemand die niets van auto's kent, maar gewoon random wat stukken bij elkaar gooit en dan denkt dat hem de man is |
|||||
|
||||||
|
|
#3156 (permalink) | ||||
|
Gisteren op zandvoort dus:
YouTube - 997 GT3 Cup drifting !! very loud sound ! |
||||
|
|||||
|
|
#3157 (permalink) | ||||
|
Droog gepakt lol: YouTube - MW2-AMAZING Knife Throw- Modern Warfare 2 (ORIGINAL)
|
||||
|
|||||
|
|
#3158 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Nuja, bekijk die auto. Geef me dan maar profeet z'n strijkijzer, das tenminste smaakvol gedaan. |
|||||
|
||||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|