|
|
#2761 | ||||
|
Lichte overkill, TC nodig tot 180km/h
![]() YouTube - Mercedes W124 E300 Mosselman turbo Short run 40 to 190 km/h |
||||
|
|||||
|
|
#2764 (permalink) | ||||
|
Wel die 300 biturbo waarover ik je eens vertelde, das die auto (een andere maar hetzelfde model met dezelfde turboopstelling)
Dus een serieus beest. Dat verslaat mijn 5L langs alle kanten, Misschien niet meer aan hoge snelheden omdat die 300E op't einde van z'n toeren zit (en dan bedoel ik boven de 200 a 220) Op Helga moet dat waanzinnig zijn, dan moeten er straffere veren onder of ze zit met haar gat tegen de grond ![]() PS: Buiten die turbo's is er niks aan veranderd, dus standaard vitessenbak en die 300E die ik ken heeft al 250.000 km gereden, straffe bakskes!
|||||
|
|
#2765 (permalink) | ||||
|
Schijnt dat de bakken het wel trekken, maar dat je veel verlies maakt erdoor. Er staat ook een filmpje van iemand die er een 7G-tronic aan gekoppeld heeft, 0-120 in nog geen 3 seconden
, eens daarboven niet veel sneller dan een gewone 300E. |
||||
|
|||||
|
|
#2768 (permalink) | ||||
|
YouTube - Lamborghini replicas
Over de motor: Ik weet dat er een bedrijf is die de M70B50 in lambo replica's steekt dus de kans is groot dat ge dan met een lambo van 300 pk rijdt ![]() Een echte sohc performance car :') Zal wel vooruit gaan maar wie wil er nu rondrijden in iets dat 1) niet volledig gelijkt op wat het representeerd en 2) gewoon fake is? |
||||
|
|||||
|
|
#2769 (permalink) | ||||
|
http://www.youtube.com/watch?v=i7Gk5YyEUYg hier hebde der zo enen ze.
|
||||
|
|||||
|
|
#2770 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Da fake enzo-ding is gewoon belachelijk, daar durfde u toch ni in late zien ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#2771 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Guardian-X-; 5 oktober 2009 om 19:34 |
||||||
|
|||||||
|
|
#2772 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
![]() Blijft wel fake ![]() Citaat:
![]() |
||||||
|
|||||||
|
|
#2773 (permalink) | ||||
|
Enkele GOEIE filmkes
Zalig die japanse commentatorsYouTube - Best Motoring Tsukuba Circuit SUPER FR BATTLE! YouTube - Best Motoring Convertible Battle @ Tsukuba YouTube - Best Motoring Super Battle 1994 - Europe vs USA vs Japan 1/2 YouTube - Best Motoring Super Battle 1994 - Europe vs USA vs Japan 2/2 YouTube - HD: Toyota Supra 646 RWHP vs MTM Audi RS6 Sedan: GTBOARD.com |
||||
|
|||||
|
|
#2775 (permalink) | ||||
|
Citaat:
Honda s2000 vs Honda Civic Ek9 and Accord - Car Videos on StreetFire Check die toerentalmeterkes ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#2777 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Als die s2000 in die snelle linkse uitbreekt . Geschift die jappen ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#2778 (permalink) | |||||
|
Citaat:
echt serieuze piloten. ( tsuchiya is echt ne hilarische pee in sommige programma's hij is beter bekend in zijn AE86 en is zowat de godfather van het hedendaagse driften )( warning indien geen JDM fan en geen fan van japanners etc is dit 7 minuten van uw leven verspilt ) mijn favoriete filmke ooit : http://www.youtube.com/watch?v=d8vAxzLApPs battle of the inline 6 ne amuse tunes supra vs ne mines tuned R34 GT-R. vertaling is soms wel wa off ... oh god zone r34 ... kzou er ne moord voor begaan ( bij wijze van spreken eh )Laatst gewijzigd door Guardian-X-; 5 oktober 2009 om 20:48 |
|||||
|
||||||
|
|
#2780 (permalink) | ||||
|
Die 2 zijn echt wel zalig, toch beetje idolen voor mij
. Dat filmpke dat Orido, Mana P (commentator van de D1 compititie dacht ik) meeneemt in zijn supra ![]() YouTube - D1 Machine Ride-Along |
||||
|
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|