|
|
#2181 | ||||
|
|||||
|
|||||
|
|
#2185 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Oma met VR6 |
|||||
|
||||||
|
|
#2186 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() 'k ben trouwens een vriendin van me een civic aan't aanpraten. Ze wil een autotje kopen(budget is iets van een 2500 euro), ze kwam al af me verschillende oude polo's. 'k heb haar dan toch maar enkele links van civics doorgestuurd, ziet er toch een stukje beter uit als zo een vierkante polo van eind jaren 90. Weet gij er toevallig nog goede te koop staan? De 1.4's zouden wel moeten volstaan, 100+ pk gaat een beetje te duur zijn qua verzekering en verbruik voor haar, vrees ik ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#2188 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() net nog een tripke nar turnhout gedaan heen en terug, lekker goed in toeren gaan ![]() kweet nie direct ene staan kzal es rondzien ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#2189 (permalink) | ||||
|
Merci
![]() En ja, da van die fun ben ik nog ni aan begonnen, ze is nogal volkswagenminded -_- Ze wou later zelfs ne golf, I mean, hoe inspiratieloos kunt ge zijn! Nochtans zou haar rijstijl best wel goed moete zitte, dus da moet wel doenbaar zijn om haar naar iets sportiever te laten gaan ^^ |
||||
|
|||||
|
|
#2193 (permalink) | ||||
|
YouTube - Jetta Meets MR2 (sad day for a dubber_
/me hoopt dat brechen uit de buurt blijft van El Capitan :o |
||||
|
|||||
|
|
#2194 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#2200 (permalink) | ||||
|
YouTube - Peak Performance! Ford Fiesta RallyCross storms Pikes Peak
raar dat deze hier nog niet stond ![]() kijken in hd! |
||||
|
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|