|
|
#2163 (permalink) | ||||
|
Deze avond een BSR optiflow kit geïnstalleerd.
Dit is dus een volledige inductiekit met hitteschild. Ook de filter mooi geolied. Hier 2 filmpjes: http://users.telenet.be/cara/Film.wmv http://users.telenet.be/cara/Film_002.wmv Turbo spoelt sneller op, iets sneller op het gas en een héél leuk afblaas-geluidje ![]() Ook de turbo zelf hoor je beter janken. Let wel, ik heb een Trionic8 systeem. Dit is gesloten en ik heb dus geen BOV op m'n auto. |
||||
|
|||||
|
|
#2167 (permalink) | |||||
|
Citaat:
ziezo, zou nu moeten werken ![]() best doel opslaan als 0-100 filmkes ebbek staan ook van before and after tuning ma 'k zet die zottigheden nie graag op youtube enzo ![]() verschil tussen voor en na de tuning is immens op de filmpjes ![]() Laatst gewijzigd door Caracalla; 24 juli 2009 om 22:40 |
|||||
|
||||||
|
|
#2174 (permalink) | ||||
|
YouTube - Long golf cart wheelie!
Als dat standaard was,ging ik golfen! |
||||
|
|||||
|
|
#2175 (permalink) | |||||
|
Citaat:
GVD wat heeft die daar ingestoken? ![]() ![]() ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#2177 (permalink) | ||||
|
Ik denk eerlijkgezegd een Honda CBR 600 ofzo.
Omdat die motoren veel gebruikt worden bij zulke hilarische praktijken,vraag me niet waarom. Wel een serieus lawaaïerig geval. Een 1000 zou harder bulderen volgens mij,maar das moeilijk uit te maken uit dat filmpje. Laatst gewijzigd door speardude; 26 juli 2009 om 23:51 |
||||
|
|||||
|
|
#2179 (permalink) | ||||
|
YouTube - BMW E38 728iA
CAS z'n kar die zwaar optrok, maar hij ging eerst een wrak binnen zetten ![]() Vreemd is wel dat hoe sneller je gaat hoe meer naft die auto kweekt, hij gaat wel wat chaufferen ![]() Laatst gewijzigd door ComputerVISTA; 27 juli 2009 om 00:13 |
||||
|
|||||
|
|
#2180 (permalink) | ||||
|
Bwa kheb nog nooit met zo'n extreem zware supersport zoals een Hayabusa,ZX14R enz enz gereden.
Maar van wat ik gezien heb lijken die dingen mij in hoge toeren vrij onhandelbaar,zeg maar op de limiet van wat menselijk controleerbaar is. Ik denk moest dat een Hayabusa zijn,die kerel met zen golfcart wel wheelies zou trekken met minder revs. |
||||
|
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|