|
|
#2131 (permalink) | ||||
|
YouTube - 1948 Ford Coupe * GOLF CART * Bagged
Zalig golfkarreke. Als ze dat toch toelaten in knokke dan liefst zo eentje hehe. |
||||
|
|||||
|
|
#2132 (permalink) | ||||
|
Juist terug vd karting in Puurs,damn nice..2 heats gedaan..2de heat begon het licht te regenen,ma nog niks merkbaar van verlies in grip..rij indoor onder de trappen door na outdoor en je komt buiten met een linkerbocht,lag ineens kletsnat en grellig rondgegaan.
Bon gele vlaggen alom,echt niks grip meer daar he..tege 10 per uur nog 2 rondes afgewerkt en 3de heat dan ma voor bekeken gehouden aangezien ze de outdoor gesloten hadden. Ma echt bangelijk goeie karting(als het goed weer is) zeker aan te raden. Nu wil ik nog in Maasmechelen gaan,die is enkel indoor maar daar rijdt ge naar beneden de kelder in en zo terug naar bove,werkt met verdiepen.
|||||
|
|
#2133 (permalink) | |||||
|
Citaat:
(true story). |
|||||
|
||||||
|
|
#2134 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Was met ne camionchauffeur van me werk naar Puurs gegaan,man diene was wel snel.1min28..maar hij heeft van kart moeten wisselen omdat zen gas bleef hangen lol. Eerste kart kon ik de zetel niet verzetten(ik ben ne meter 97) enkel de pedalen,wel wat spijtig want kzat daar vrij slecht op. Daarna kreeg ik kart nr 2 en daar kon ik de zetel wel bij verzetten,reed ook vele beter zo. Volgens de kerel die daar werkt en u meedeelt welke kart je hebt..is nr 1 de snelste...mss een hint voor wie in de toekomst tot daar gaat,als je het geluk hebt dat je hem krijgt natuurlijk. |
|||||
|
||||||
|
|
#2138 (permalink) | ||||
|
die reclames van ford capri zijn zalig
![]() YouTube - ford capri commercial YouTube - 1981 Ford Capri 2.8i Injection television advert echt mijn droombakske ^^ |
||||
|
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|