|
|
#2101 | |||||
|
Citaat:
) |
|||||
|
||||||
|
|
#2103 (permalink) | ||||
|
YouTube - Streetfighterz Longest Wheelie - 24.4 Miles Long - St. Louis, MO - Vaughn
Hier ook nog een wheelie van ong een 40 kilometer :-) lol |
||||
|
|||||
|
|
#2104 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#2105 (permalink) | |||||
|
Citaat:
. Outdoor is wel veel hobbeliger, dat zult ge nadien wel voelen . |
|||||
|
||||||
|
|
#2106 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Heb juist in mijn 2 weken verlof 4 keer geweest in herselt,ze kennen mij daar als trouwe klant(niet als beste tijdzetter helaas)en de 4de keer zei mene maat voor te lachen nogal luidop"we zullen is in de bande vliegen" Die pee achter de toog zo van "als ge daarvoor na hie komt boldet maar af" Kheb mene heat met tegegoesting gedaan en die moete mij daar ook nimeer verwachten,da was als grap bedoeld en ze kenne mij daar ook al langer als vandaag..serieus,da was ff int verkeerde keelgat geschote. En om terug te komen op wereldrecord wheelie..kzat blijkbaar verkeerd het staat op 145 mijl lang van een gast Doug Komokos genaamd..voila,wikipedia is your friend :-)
XBL Gamertag: speardude PSN ID: speardude Laatst gewijzigd door speardude; 18 juli 2009 om 02:38 |
|||||
|
||||||
|
|
#2107 (permalink) | ||||
|
YouTube - Doug Domokos Wheelie Lombard Street
Hier ziet ge hem aan het werk,blijkbaar overleden in vliegtuigcrash...man da is EPIC! DAMN! |
||||
|
|||||
|
|
#2111 (permalink) | ||||
|
YouTube - Festgefahren - Stretchlimo auf der Lombard Street
Allez, ik zou zelf met Helga of Lientje 2 keer nadenken om daar af te rijden, maar hey, met een limo?! ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#2117 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Zieke Hayabusa launch : YouTube - HAYABUSA Launch Die heeft een doodswens ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#2118 (permalink) | |||||
|
Citaat:
k'ben verleden week naar ostricourt geweest, een outdoor competitiepiste van 1,5km lang met 390cc karts ![]() ik heb ondertussen al een heel aantal kartings geprobeerd, zovel indoor als outdoor, maar de leukste blijft voor mij nog altijd de |
|||||
|
||||||
|
|
#2119 (permalink) | ||||
|
YouTube - A selection of the most spectacular crashes at the Alice Mot
hayden doet daar nogal een bodycheck |
||||
|
|||||
|
|
#2120 (permalink) | ||||
|
Een Yamaha R1 en een Veyron die aan het spelen zijn en later komt er nog een Porsche Carrera GT meespelen: YouTube - Bugatti Veyron vs. Yamaha R1 RACING DOWN MOTERWAY
|
||||
|
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|