|
|
#2025 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Mijn beste voorbeeld is m'n Benz en das met harde bewijzen bewezen ![]() Voor de manuele 300 SE schrijven ze 9.5 seconden voor, een automaat is nu in de meeste gavallen trager, en vroeger zeker, veel trager zelfs. Wat blijkt 8.39 seconden naar 100. Dat hij niet onder de 20 seconden zit zal zeker waar zijn, zeker als ik dat lijstje daar zo zie maar 8 seconden schelen? Geloof ik niet. Ik zou het opnieuw eens moeten testen met zo'n meet ding en dan pas weet ge het zeker hé ![]()
||||||
|
|
#2026 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ff meer dan 1s onder de fabrieksopgave zitten is veel hoor. Als ge reviews enz leest is het vaker het geval dat ze de fabrieksopgave net niet halen, ipv die nog een stuk te verbeteren. 'k zeg nu ni da het ni kan, ma 'k heb er toch m'n twijfels bij. |
|||||
|
||||||
|
|
#2027 (permalink) | ||||
|
Zo'n Ipod met da progje op, is vrij accuraat hoor. De geschatte pk's dat het ding aangaf was 182 pk en op de dyno van Heinz had ik 182.9 pk. Dus ik denk dat het er niet te ver af zal zitten.
Ok zal allemaal wel niet 100% zijn maar zal er toch ook niet TE ver af zitten. PS: Niet dat ge het MOET geloven van mij maar Mercedes stond vroeger nogal bekend om die getallen hoger te houden voor de kopers sneller in een duurdere motor te krijgen. (weet ik van een expert) |
||||
|
|||||
|
|
#2029 (permalink) | ||||
|
Ja ik lees nogal gemengde meningen over da progje(heb het ondertussen zelf ook, maar 'k moet het nog altijd testen
). Veel hangt ook af van hoe goed ge uwe iphone/ipod vastzet.Ware da krukaspk's van die dyno? Da geeft normaal toch achterwielpk's? En die app geeft afhankelijk van wat je invoert krukas of achterwielpk's.(achterwiel als je geen verlies telt op de overbrenging, en krukas als je dat wel doet) Nuja, 't kan altijd wel, en zoveel te beter he Al die japanse bakken met zogezegd 280 pk zitten in werkelijkheid meestal ook een heel stuk hoger![]()
|||||
|
|
#2030 (permalink) | ||||
|
En audi met hun diesels, zogezegd 136 pk fyskaal aantrekkelijk en dan zitten ze meestal ver boven de 140
![]() Die pk's waren geen pk's aan de wielen. Weet het niet meer vanbuiten maar denk dak aan de wielen 160 ofzo had. en dan met een berekening en verlies en wat weet ik allemaal kwam het uit op 182.9 pk. Van de ooit 177 op papier omdat hij een cat heeft ![]() En nen dyno of nen Ipod/phone, 't zal nooit 100% correct zijn hé. |
||||
|
|||||
|
|
#2039 (permalink) | ||||
|
Shit jong.
YouTube - ADAC Crash Test: Fiat 500 vs. Audi Q7 Ik denk dat de gemakkelijkste oplossing is om allemaal een SUV te kopen. Want mensen doen inzien dat ze beter een kleinere wagen kopen zal toch niet lukken. Een wagen met een echte neus, en niet zo'n uitsteekseltje, zal ook direct beter scoren. |
||||
|
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|