|
|
#2001 | |||||
|
Citaat:
Zijt gerust, het hok trekt goed door. Het blijven wel 300 paarden en 450 NM. Waarom iedereen daar altijd wat achter zit te zoeken.... GPS liegt meestal toch niet ![]() Kijk naar m'n Benz! Says it all. Volgens de boekjes 9.5 seconden voor de manuele bak dus de automaat moet nog trager zijn. Wat blijkt? Hij gaat in 8.39 seconden naar de 100, wijkt ook serieus af met de officiele cijfers hé? ![]() 't Zal wel niet allemaal 100% kloppen maar ver der van zal't ook wel nie zitten. Ge voelt trouwens ook wel dat het geen trage auto is, voor zo'n dingen hebde geen meeting nodig medunkt.
- "Precies of alle autos zonder ESP gaan gelijk zatte penguins den bocht uit." desolation - "kleppen zijn voor mensen die geen cc's kunnen betalen!" Terror Factor Laatst gewijzigd door ComputerVISTA; 9 juli 2009 om 00:51 |
|||||
|
||||||
|
|
#2004 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() YouTube - Freightliner Argosy C-16 CAT loud jake brake Check de laatste seconden van die clipke, v8 geroffel ![]() |
||||||
|
|||||||
|
|
#2008 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Dat zou sneller zijn dan een evo x,nieuwe wrx sti,even snel als een cayman s en E46 M3...get my point ![]() Check dit anders eens : Classement par 0-200 km/h Ik ga niet beweren dat het een trage auto is maar zó snel nu ook weer niet. |
|||||
|
||||||
|
|
#2009 (permalink) | ||||
|
Dus hij is sneller dan al die vree bakken, kan ik mee leven
![]() Ik heb ook m'n waterpas niet op die baan gelegd hé, kan goe zijn dat da vals plat was in mij voordeel en den teller moet ge sowieso niet geloven maar aan de rest van de acceleratie kunt ge gewoon zien dat het ding goed vooruit stuift. En of het onder de 20 seconden is, prolly not maar hey, ik heb er toch al een paar nieuwe audi's mee te kijk gezet ![]() ('t waren geen rs'en )Pakt nu dat 25 seconden is, pretty damn fast imo! PS: iedereen weet hoe snel 0-200 in 20 sec is, iedereen heeft wel al eens een Porsche gezeten ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#2012 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Ik zal die snelheid eens moeten verifiëren met de GPS, k weet dat 100 +- 10 km/h scheelt met de werkelijkheid, das zowa hetzelfde als de Mercedes. En bij +- 212 rijdt die 200 in't echt. Dus't zal geen 5 seconden schelen ![]() Zolang ik u maar afdroog, met de juste aandrijving ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#2013 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Bring it on ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|