Pagina 62 van 98 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.221 t/m 1.240 van 1956
    Member Meneer Vos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    21 mei 9.10 in Kontich
    Kben benieuwd ^^

Member Chilliewillie88's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Vos Bekijk bericht
    21 mei 9.10 in Kontich
    Kben benieuwd ^^
    Mijn vriendin heeft vandaag ook examen gedaan in Kontich. Geslaagd, was wel al haar 3e keer.

Member Salvador's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @ El jerros die bullshit van die truckjes is totaal NIET WAAR!!!!
    Ze zegge misschien wel tege u van de volgende rechts in maar al de eerst volgende straat naar rechts een verboden richting is dan moet gij zelfs beseffen da uwen examinateur de eerstvolgende straat naar rechts bedoeld waar da gij wel in moogt rijden

Da ge doe van die truckskes is al zo oud als de straat da hebbe ze mij in de rijschool tijdens men praktijk lessen ook gezegd!

Member Mad Max's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sightblinder Bekijk bericht
    wij hebben zo'n tweede acheruitkijkspiegel, maar hij is kapot (blijft niet meer hangen)... waar zou ik een nieuwe kunnen kopen? Twas een redelijk oude en mijn ouders weten niet meer waar ze die gekocht hebben. Ik neem aan dat de examinator er zo geen in reserve gaat hebben voor de praktijk
    Tijdje terug eens naar auto5 geweest en k'heb gezien dat ze dat daar hadden. Was geloof ik iets van een 10euro.

Banned
    iTrader
    4 (100%)
    vandaag Alken, niet geslaagd.

Kent er trouwens iemand op google maps die straat in Alken waar dit bord staat? http://www.mobielvlaanderen.be/figs/...MOB9120F01.jpg

Approved 9-lifer Omni's schermafbeelding
    iTrader
    11 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chilliewillie88 Bekijk bericht
    Wtf is dat nu weer voor een oerdomme regel. Dus als er een koe de weg op loopt moet ge maar uwe auto per total er tegen knallen ofwat?
    Ze zouden u beter eens op de rijschool leren hoe ge veilig een noodstop moet maken. Als er in eens een kat of een hond voor uw auto schiet gaat ge toch automatisch remmen of aan uw stuur trekken, dat is gewoon een reflex.
    Dat is ook de regel niet, voor kleine dieren zoals een egel, een kat, etc... moogt ge gene noodstop maken want dan dekt de verzekering dat niet. Het is geen geldige reden om alles dicht te smijten. Grotere dieren zoals een ree, een koe, etc... zijn wel geldige redenen om ne noodstop te maken.

Dus als ge uwe auto per total rijdt omdat ge moest uitwijken voor een koe dekt u verzekering dat, als ge uwe auto per total rijdt omdat ge ne sprinkhaan wou ontwijken moogde het zelf betalen...

Member ChunWai.'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Wat als je auto schade heeft omdat je een hond of kat hebt overreden?

Member Balsaus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    volgende week donderdag voor de 3de keer rijexamen afleggen. Maar ik wil misschien uitstellen om te voorkomen dat als ik buis ik enorm gefrustreerd ga zijn en de komende dagen te gefrustreerd ga zijn om te studeren voor men examens.

Hoe lang op voorhand moet ge minstens afzeggen?

Ik word al gefrustreerd als ik me nu inbeeld dat ik voor de 3de keer buis

Banned
    iTrader
    0
    Maandag mijn praktijk examen, nog kort twee vraagkes.

Hoe zit het met het verkeersbord, verboden toegang uitgezonderd plaatselijk verkeerd. Sturen ze u ooit daarin? Dan mag je daar toch niet inrijden h?

Moogt ge verkeersdrempel ooit in derde versnelling overrijden of moet ge altijd terugschakelen naar tweede voordat ge er over rijdt?

Nog iemand specifieke tips voor rijexamen van Bree? Ik heb ondertussen bijna alle wegen gedaan die ze bij het examen gebruiken..

Approved 9-lifer Bouver's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ze gaan u nooit in straten zenden waar je niet in mag.

Maakt niet uit in welke versnelling je over een verkeersdrempel rijdt. Zorg er gewoon voor dat je er rustig over gaat (ikzelf zet hem meestal in 2de wat voldoende traag imo).

Over het rijexamen van bree weet ik niets.

Approved 9-lifer Orchidee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balsaus Bekijk bericht
    volgende week donderdag voor de 3de keer rijexamen afleggen. Maar ik wil misschien uitstellen om te voorkomen dat als ik buis ik enorm gefrustreerd ga zijn en de komende dagen te gefrustreerd ga zijn om te studeren voor men examens.

Hoe lang op voorhand moet ge minstens afzeggen?

Ik word al gefrustreerd als ik me nu inbeeld dat ik voor de 3de keer buis
    Hangt waarschijnlijk af van examencentrum, bij ons is het minstens drie werkdagen vooraf.

En ik ken je gevoel, en dan kun je beter verplaatsen ja. 't Is nu nie dat het op twee maanden komt he, maar het kan je zelfvertrouwen wel schaden. Speel zeker en stel het uit.

Member Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    124 (98%)
    Ze gaan u wel een richting uitsturen waar je zo'n bord tegenkomt. Dan verwachten ze dat je gewoon de straat neemt waar je wl in mag.

Drempel is 30 per uur

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Ze gaan u wel een richting uitsturen waar je zo'n bord tegenkomt. Dan verwachten ze dat je gewoon de straat neemt waar je wl in mag.

Drempel is 30 per uur
    Alleen als er een bord staat ben je verplicht 30 te rijden. Anders mag je erover zo snel je wil.

Approved 9-lifer Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    op een examen zeggen ze dan ook nooit "ga die straat in" maar zeggen ze "eerstvolgende straat rechts". als de eerste enkel voor plaatselijk verkeer is moet ge dus de tweede straat nemen. op uw examen zijt ge nergens plaatselijk verkeer. tenzij uw examencentrum in zo'n straat ligt.

voor een vluchtheuvel maakt het idd allemaal niet uit. gewoon weten dat de max. snelheid 30 is (zult ge wel weten ) dus in de praktijk is dat meestal in 2e. tenzij ge met een diesel rijd met genoeg koppel. maar dan nog, 2e is gewoon vlotter.

Member St0wned's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk bericht
    Alleen als er een bord staat ben je verplicht 30 te rijden. Anders mag je erover zo snel je wil.
    u natuurlijk houdend aan de maximum snelheid

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door St0wned Bekijk bericht
    u natuurlijk houdend aan de maximum snelheid
    Natuurlijk

Member St0wned's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Natuurlijk
    oftewel met de corsa aan 90 der over.

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    als gij in de bebouwde kom tegen 50 op ne vluchtheuvel rijdt gaat da toch nie in uw voordeel werken hoor.

Banned
    iTrader
    0
    Merci voor de antwoorden. Vandaag tijdens het inrijden van een straat een half verkeersbord tegengekomen, dat is toch niet meer geldig ofwel? Er stond enkel nog een paal met een plakkaat, "uitgezonderd plaatselijk verkeerd" het bovenbord ontbrak echter wel.

Moet je dat biepgeluid dat je hoort als je achteruit rijdt eigenlijk afzetten? Kreeg vandaag van iemand te horen, die dacht dat moest? Nooit van gehoord, laat staan of je dit wel zelf kunt afzetten?
    Laatst gewijzigd door e.House; 19 mei 2012 om 22:54

Member De Burgemeester's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Vandaag voor de 2de keer mijn praktijk gaan afleggen in Deurne. En ja ja, geslaagd! Deze keer veel rustiger gereden en echt als een mongool de omgeving zitten scannen naar borden. Had wel een zeer sympathieke examinator.

Als ik een tip mag geven is het toch, rustig rijden, zo heb je veel meer tijd om alles in te schatten en de omgeving op te nemen.

Succes aan zij die nog moeten!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 7 gebruikers deze discussie. (0 leden en 7 gasten)

Regels voor berichten