Oorspronkelijk geplaatst door ComputerVISTA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik al gezegd
(Asserti @ virox's pc)
Oorspronkelijk geplaatst door ComputerVISTA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik al gezegd
(Asserti @ virox's pc)
is toch top niet?Oorspronkelijk geplaatst door amdr
Met Mitsubishi Space Runner 1.8 GLi van 96 - 192 op teller
wel lichtelijk berg af
Mss eeft em ni tot het eind gereden éOorspronkelijk geplaatst door H4ns //
Het is post je topsnelheid é, niet dat van de wagen.
Toen zat ik echt wel aan het einde. Zal morgen nog eens gaan proberen als ik tijd hebOorspronkelijk geplaatst door H4ns //
Die Space Runner is wel kleiner en lichter dus houd daar rekening mee
. + die tellers wijken enorm af
ik moet 62 op teller rijden om mooi 50 te rijden int echt
![]()
Dat bestaat toch niet?Oorspronkelijk geplaatst door ComputerVISTA
![]()
Vraag dat aan BMW he.Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon
jawelOorspronkelijk geplaatst door dakantochnie
van de nieuwe 5 touring komt er normaal ook een M versie
Hé, mijn 50cc kan da zeker mits andere vario/koppeling en afstelling.Oorspronkelijk geplaatst door T€RM!N4T0R
22k rpm ? hahahahahahahahaha :')Oorspronkelijk geplaatst door televetforum
Alee kzit al aan 182 op een rechte baanOorspronkelijk geplaatst door H4ns //
TOen moestek beginne afremme
![]()
Als ge aan die snelheden gepakt wordt met een voorlopig rijbewijs gaat ge het u nog zwaar beklagenOorspronkelijk geplaatst door amdr
![]()
Ma kdoe da op de militair baan e, daar komt toch geen katOorspronkelijk geplaatst door Ulixes
der zijn mensen die zeggen da ze 120 halen met hunne 70cc mt, en das nu eens eens het verschilOorspronkelijk geplaatst door Hollow
idd, ma geloof het maar anders maken ze ons iets anders wijsOorspronkelijk geplaatst door amdr
wete wa het probleem is met zo'n bs verhalen (nofi ma tis nu eenmaal zo) is dat er voor zo'n cilinder inhouden (<125cc) zelfs geen pistons bestaan die da aankunnen, meeste is 20k rpm dacht ik en dan spreken we al over pistonkes van rond de 250 euro of meer
14k toeren, moede al poorttimings van uw boostpoortjes en spoelpoortjes aanpassen enzo, en denk ni dat er da zoveel kunnenOorspronkelijk geplaatst door brainwashed
Van de E34 wel, sindsdien hebben ze er jammer genoeg geen tourings meer van gemaaktOorspronkelijk geplaatst door dakantochnie
Gisteren ff 150km/u gereden me mijn peugeot 206.. En dan maar gestopt me harder te gaan rijden, maar denk da'k hem ni te hard nimer moe gaan pushen of em ga het begeven![]()
![]()
idd, 14k toere haalde amper me ne getunede speed
@ dakantochnie de e34 is er geweest in een ///M 5 touring, de enige en nu gaan ze het van de nieuwe weer doen.
Exact dezelfde als die die ik had (de 525 td) alleen 3 maal zoveel power onder de capot... En gene bootgevoel, een pak harder en toch comfortabel. +- zelfde kleur als die 525 en zwart leder vanbinnen. Model van 1995.
Zo iets in die trend: http://www.authen.no/pics/bmw-m5-touring-1992-1.jpg
specs: http://www.autoweek.nl/carbasedata.p...=7621&cache=no
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)