een klein 180 in 4e op de teller, zat op 5600 toeren en geraakte ni meer hoger, ktwijfel deraan of ik in 5e nog zou versneld hebben, ik denk dat ik in 5e te laag in toeren had uitgekomen, topvermogen ligt op 5200.
Op de trackdays van Eran Racing mag je vrij rijden, als je een pasje hebt van hen. Pasje kan je halen door de circuitinitiatie te volgen.
Volgende trackday is 31/10. Ik ben er uiteraard weer bij met de Porsche. Deze week nog speciaal nieuwe remblokken steken en we kunnen weer jagenJe moet zeker eens inschrijven als je de initiatie nog niet gevolgd hebt. Voormiddag is enkel voor beginners (ideale lijn leren, zithouding, ...). Namiddag is vrij rijden voor ervaren(ere) rijders.
De daaropvolgende zal 1/12 zijn, maar dan is het wedstrijd ook, en daarvoor vind ik mijn materiaal een beetje te duur. Dus 31/10 wordt voor mij de laatste voor dit jaar ...
( voor 5 eur mag je als passagier ook meerijden trouwens, op voorwaarde dat je een helm hebt )
Ik mag nog steeds een uur rijden op een eran dag, maar ga het toch zo laten. Toen ik daar was reed het vol van de opgefokte oude krotten. Heb geen zin om daar half geramd te worden door iemand die het niet erg vindt dat zijn auto beschadigd raakt, mijn auto moet heel blijven. Als hij toch beschadigd raakt, moet dat zijn door mijn eigen (stuur)fout of zo, maar niet door een zot die geen respect heeft voor andermans gerief.
Begrijp niet da gij met zo'n dure wagen daar tussen durft rijden, of was die keer dat ik er was een samenkomst van tuinhuis-knutsel-wagens?
Namiddag valt wel goed mee hoor.
Vorige keer heb ik zelf paar ronden helemaal alleen gereden: http://youtube.com/watch?v=MH0GvsFdhlA
Vroemdag bv. was veel erger, omdat ze dan elke amateur het circuit oplaten, zonder enige ervaring. (mensen die uit de ideale lijn rijden ... tot op het ogenblik dat ze helemaal fout de bocht ingaan en iedereen de bocht daar wil insturen ... gelukkig ging het er traag aan toe bij die mannen)
Nu het blijft een gevaarlijke hobby voor de wagen. Ik probeer geen risico's te nemen. Al is het een voordeel als de "tuinhuis-knutsel-wagens" achter u zittenDan kan je ze snel voorbij gaan en heb je er verder geen last van.
Als je die bon voor een uur rijden niet wil gebruiken, wil ik er gerust omkomen. Is weer 60 Eur uitgespaard![]()
Lijn volgen is voor mij geen probleem, maar de tuinhuis-knutsel-wagens achter mij laten wel aangezien de power toch wel helemaal ontbreekt
Weet zelfs niet waar die bon ergens ligt, moet er nog eens over nadenken wat ik er juist mee zou doen ook.
Maar tis toch al leuk dat een van de opties meerijden met een cayman is![]()
Sure, jij bezorgt mij bon en je mag zoveel meerijden als je wil
Zonder bon mag je ook meerijden hoor
Dat was wel het grappige aan Vroemdag. Die kinderen in het begin heel stoer "stevig rondje he" ... na de eerste chicane "how gaat hard ..."
1 van de laatste ronden had ik een (iets oudere) vrouw van Bloso mee ook, die had genoeg met 1 rondje![]()
130 km/u (suzuki samurai) volgens het boekje, kan in realiteit nog een tikkeltje sneller.
200km/u(opel vectra) maar dat is echt de limiet, sneller moet je niet gaan.(ik heb dit zelf nog niet uitgeprobeerd en ben dat ook niet van plan)
Gestopt aan 280 maar dat staat ni meer op de foto![]()
ne wazige foto
welken auto btw ?
bmw lijkt mij vrij duidelijk![]()
Das de E39 M5.
Zie ik da nu goe? 13l/100km @ 220kmh?! Of was da gemiddelde?
E39 M5 idd,
Dat was 't gemiddelde die 13l![]()
E92 M3 ?
*edit* M5 dan, lekker =)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)