Vorig weekend in duitsland 192/u met de renault espace.
Voor ne keer da'k eens in Duitsland kan rijden krijg ik de traagste auto mee![]()
Vorig weekend in duitsland 192/u met de renault espace.
Voor ne keer da'k eens in Duitsland kan rijden krijg ik de traagste auto mee![]()
Laatst gewijzigd door laurensvd; 22 september 2007 om 02:03
Als ge 50m afstand houdt, dan hebde 50m extra remweg tot uw beschikking ook
Maar idd, zoals ik op de baan ben gekomen (gegleden) toen ik van het gras kwam, had ik geluk dat er geen andere auto's afkwamen, anders gingen alle gordijntjes in de Astra open gesprongen zijn.
Allez get chance gehad, wat daar nie veel gebeurd want ge ziet daar regelmatig nen takelwagen die er op rijdt ... en met een verhakkeld vehicel terug keert![]()
al eens 176 gehaald uit mijn eigen auto
(ax, 55pk)
kzou nog eens moeten testen met mijn kelk nu
verder 190 ofzo uit een civic 1600
overtlaatst 180 uit mijne bandit 600N van 96
op den expresweg van aalst naar ninove
(leuke lichten btw om johnys der af te rijden)
200 valt er zeker uit te halen![]()
185km/u met mijn Peugeot 307 1.6 108pk dat is echt de topsnelheid, de gas was helemaal ingedrukt en de pijl wou niet verder bewegen it was soooooooooooooooooooooooooooooo close to 190 lol, het was nog hier in belgië ik ging naar huis van mijn tweede shift echt perfect weg helemaal verlaten en zo'n mooi recht stuk, kan je toch niet laten....![]()
196 op de gps.
met de renault laguna 1.9dti op de autobahn redelijk bergaf, de teller kwam toch al verdacht dicht bij het streepje van de 5000 tr.
E220 CDI, gaat nog iets sneller, maar doet er te lang over...
![]()
serieuze tank precies. Het meterke staat nog op 1 en al 600 km gereden
/me is jaloers![]()
170 km /h met men peugeot 307 1.6 HDI. En ging eigenlijk zonder al te veel moeite
Terwijl met onze berlingo van 0 -100km/h duurt even lang als tot de 170 te geraken met de 307
grtz
camionetten/camions zijn gemaakt om heel den tijd op hoge/volle belasting te rijden imo. meestal liggen de pk's en koppel dan ook 'net' iets anders dan een motor voor in een personenwagen...
met de mobilhome kunde bvb ni anders dan me ne koude motor zelfs al bijna heel den tijd planché rijden! (maja ducato 2.8JTD is dan ook toppunt van ne lamme motor voor zoveel CC), gewoon de 'hele hoge' toerentallen vermijden int begin alsem nog ni warm eeft
waar de motor van een auto toch wel iets anders berekend is qua warmloop en maximum toerental...
dat is toch wat ik me er bij voorstel, correct me if I'm wrong![]()
tzijn dan ook langeslagmotoren, dat is iets compleet anders dan auto's
R620 motor bv (scania)
16 liter V8
620 pk bij 1900 rpm
3000 Nm tussen 1100 en 1400 rpm. terwijl de redline ergens rond de 2400 ligt.
210 in de nieuwe audi TT(200pk) van m'n tante. Ik en mn neef mochte eens een testritje gaan maken, natuurlijk direct de autosnelweg op
Topsnelheid zelf aan het stuur: +/- 150 op m'n KTM 660 SMC(sneller ben ik nog niet kunnen/durven gaan, stuur begint extreem fel te zwiepen tege die snelheid, ge moet heel plat gaan ligge en redelijk kracht uitoefene)
236km/uur op zolder in een lotus(vroerger buurman is hobbycoureur)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)