|
|
#1105 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Nu praten ze meer dan dat ze rijden, en als ze dan eens rijden ist met cheap autotjes. |
|||||
|
|
#1109 (permalink) | |||||
|
Citaat:
ge doet just alsof het een plaag is ![]() gewoon het meer precies reviewen van de allendaagse gezinwagen en dit dan wat braafjes aanpakken?? tis maar een gedacht |
|||||
|
|
#1110 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik denk dat ze juist door die MPV's te testen weer een iets informatiever niveau willen halen |
|||||
|
|
#1112 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Vind ik ook, god damn 't is een TV programma dus het is commercieel, elk programma is bedoeld om geld mee te verdienen zoniet wordt het uit de lucht gehaald. Voor mij is't simpel, I love clarkson en co en ik zal er blijven naar zien tot ik het beu ben en dan kijk ik er gewoon niet meer naar. Punt. |
|||||
|
|
#1113 (permalink) | |||||
|
Citaat:
[/rant] sorry mense, maar ik moest ff men hart kunne luchte hierover, da gedoe hangt mij echt men keel uit. |
|||||
|
|
#1114 (permalink) | ||||
|
|
Bwa ik moet sommigen hier gelijk geven. Ik ben al een tijdje grote TG fan en heb de 75% van de laatste reeks seizoenen gezien (dus vanaf seizoen 1, niets van ervoor), en de laatste paar episodes en eigenlijk het hele seizoen wisten me niet meer echt te overtuigen. Het kan misschien aan mij liggen, maar vroeger had ik precies niet zo de indruk dat het gespeeld en fake was.
Nugoed, het ligt aan mij denk ik, aangezien ik die mannen nu vanbuiten ken en het meteen zie wanneer ze aan het acteren zijn en los doorheen hun voorgestudeerde "captain slow" en "onbezonnen Clarkson" zie. Het moet ook verschrikkelijk moeilijk zijn om na acht seizoenen nog nieuwe ideeën te vinden en er komt nu ook niet elke week een nieuwe supercar uit. |
||||
|
|
#1117 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik vond deze zondag ne ideale mix van 1 superwagen en een aantal 'cheap' wagens in 1 test, een ietwat onnozele test/race (de Caterham-race met het oog op bouwen van kitcars), Steve Coogan was ook wel een interessantere gast dan die van vorige keer, wa communicatie met het publiek. Peugeot 207 was wel wa minder. James zorgt meer voor het informatievere aspect. Maar dat informatieve aspect van James hoort er ook bij. Er is wel een deel spontaniteit verloren. Je voelt het geacteerde aspect te veel doorkomen in vergelijking met vroeger. (Caravan) Ik mis ook wel een doorlopend verhaaltje in de series zoals Jeremy en zijn Ford GT.(Herinner hoe hij alle Ford's plotseling ophemelde om op de lijst te komen om een GT te kopen, de miserie van zijn Ford GT,...) Wel ne kleine verwijzing daarnaar afgelopen zondag maar tis ietsjes te weinig laatste tijd. Moet Cyberlama ookwel gelijk geven: na 8 seizoenen is het moeilijk om nog iets nieuws te vinden. |
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|