|
|
#3022 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Dus enkel diegene die morgen driften in de paddock en die op de lijst staan mogen door... |
|||||
|
|
#3031 (permalink) | ||||
|
Aan het kanaal kunt ge misschien tussen de hekken doorkijken. Allez daar heb ik nog eens gestaan toen ik er met de fiets per ongeluk langs reed. Misschien is dat nu ook afgezet, ben er al ne tijd nemeer geweest.
Zit vandaag vast in school tot half 4, dus ik ga te laat zijn. |
||||
|
|
#3032 (permalink) | ||||
|
Is dit niet spannend
. |
||||
|
|
#3034 (permalink) | ||||
|
'k zou ook wel willen weten of het de moeite is
stond deze morgen klaar om te vertrekken en dan kwam er nog van alles tussen waardoor ik te laat was. Heb ook nog wa dingen voort school te doen dus alst de moeite ni is hebbek ni veel zin om 40 min op en af te verliezen ![]() |
||||
|
|
#3038 (permalink) | ||||
|
Er was iets te zien ja, maar blijkbaar vooral in de voormiddag (dubbele auto's).
Toen ik er was (tussen 14.00 en 16.00u) was er niet veel meer te zien, enkele mini coopers die op het "voetbalveld" aan het spelen waren en wat zaten te draggen tegen mekaar... Op de baan naast het Circuit was nog het interessantste te zien. Twee Ferrari's, een Mustang, Carrera S,... Er was trouwens in totaal toch wel een man of 60. Iemand waar ik bijstond voor ik Vista zag zei dat hij het ook gehoord had van de radio en daarom was afgekomen, ik gok dat de meeste het wel zo vernomen hadden. Samenvatting: - Voetbal met mini's --> Wellicht Duitsland vs de UK, want die Duitse van Nurburgring was er ook .- Challenge met twee auto's op elkaar (ik had opgevangen dat het onderste deel om te sturen was en het bovenste om gas te geven, kan ook omgekeerd zijn).
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|