Heb nog geen team
Hier heeft het toch geen zin allemaal haters hier
Close het maar
Hallo ze gast, ik heb ne post gemaakt van bijna 2 pagina's lang om u te helpen en ge negeert het gewoon. De anderen zien ook dat ge geen serieuze discussie wilt aangaan en ze hijacken uwen thread. Of wat had ge verwacht? Dat ze gaan zeggen: lv3 boots op, join my platinum team u got unlucky in ranked but so pro?
tss die moderators hier toch, reported
Inderaad, reported for feeding the trolls
Kzie niet in welk team u eigenlyk zou aanvaarden. Uw runes zyn complete bs, ofwel vollen bak ad en arp ofwel vollenbak ap en mp. Inb4 you get oneshot
Laatst gewijzigd door actix; 12 augustus 2012 om 10:18
Ksnap toch al dat gezaag niet over spelling en dergelijke op dit forum. Het is maar een fucking gameforum hé. Ge zijt hier geen intellectuele politieke discussies aan het voeren ofzo lol.
teemo en xerath zijn werkelijk USELESS en blitz en vooral shen zijn constant genbanned, uw item builds trekken op geen zak, uw runes nog veel minder,laten we maar zwijgen over het feit dat je maar één runepage hebt..
Uw masteries zijn vaag, maar nog NET aanvaardbaar.
Ge kunt nu blijven zeiken dat uw constant verliezen te weiten is aan feeders, maar het probleem ligt vooral bij uzelf.
Voor normals is dit allemaal leuk en wel, maar voor serieus ranked kunt ge ff opflikkeren.
Sorry, maar dit is de harde waarheid. Doe is fucking moeite, en koop meer runes, en zoek builds op, jezus.
If it's idiotproof we'll just build a better idiot
Ik zou u willen verzoeken uw post aan te passen en de taal wat meer te verzorgen. Dit hoort hier niet. We zijn hier allemaal vredelievende mensen die ook onze moedertaal nauw aan het hart houden.
Wat me ook sterk verontwaardigde was de manier waarop Dhr. Bloedvampier 'Danku' schreef. Gelieve dit aan te passen.
Dank u.
Hoogachtend,
Gen1a
BEWERKING: Ik ging net even van mijn stokje bij het lezen van de vorige post. Wat een taalgebruik!
JA SLUIT DA TOPIC IER MAAR SE ALS NIEMAND MIJ WILT
denk dt fouten en de nazi grammar cultuur
Dt-fouten en schrijffouten vind ik helemaal niet erg. Maar om van ij, y te maken gaat toch een stapje te ver.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)