Oorspronkelijk geplaatst door
pinoken
Vind het wel een goed filmpje maar toch vind ik dat er foutjes worden gezegd. Bijvoorbeeld dat een slechte keuze van doelwit in teamfights een slecht excuus is voor een mislukking. Slechte focus breaks a game als de AD carry van u team de tank focussed en enemy AD carry staat doodleuk uw eigen AD carry te knallen zodat die direct dood is, is dat wel degelijk gewoon domigheid van de AD carry die de tank focussed, daar kan de rest van het team niets aan doen.
Bovendien, en dit is voor mij persoonlijk, is een slechte connectie + PC wel degelijk een reden waardoor ik meerdere malen per dag gewoon sterf omdat mijn champ niet doet wat ik zeg en ik weet dat dit niet voor iedereen zo erg is omdat ik al op andere systemen gespeeld heb. Bij mij is het extreem erg (enkele tientallen keer per game freezed mijn spel 3-5 seconden en vervolgens teleporten alle champs naar andere locaties).
Daarbij is LoL niet op 1 manier te spelen (zoals bijvoorbeeld call of duty), verschillende aanpakken zijn mogelijk en verschillende mensen hebben verschillende visies. Het zou goed mogelijk zijn dat de dood van persoon A had kunnen voorkomen worden door persoon B en C maar dat hij toch gestorven is omdat B en C een andere kijk hadden op de situatie.
Ik vind al bij al dat er vrij zwart-wit over wordt gegaan, 't is gewoon duidelijk dat de persoon die het filmpje maken niet gigantisch veel League of Legends speelt, allesinds niet op een voldoende hoog niveau (niet dat ik wel op een hoog niveau speel

).
P.s. Sorry als ik als 'zaag' overkom, ik vind het een uitzonderlijk boeiend onderwerp maar een beetje kritiek is nooit slecht vind ik.