Hallo iedereen.
Ik ben eigelijk al een tijdje opzoek naar een dota 2 beta key. Is er iemand die er 1 op overschot heeft en deze misschien wilt geven ? Anders wil ik hiervoor wel een kleine bijdrage doen. In ieder geval al bedankt.
Hallo iedereen.
Ik ben eigelijk al een tijdje opzoek naar een dota 2 beta key. Is er iemand die er 1 op overschot heeft en deze misschien wilt geven ? Anders wil ik hiervoor wel een kleine bijdrage doen. In ieder geval al bedankt.
je kan tegenwoordig al beta-keys kopen bij steam zelf, ( je krijgt er een heleboel cosmetic items bij)
Gewoon ermee wachten, echt waar, bij mij heeft het ook lang geduurd en trouwens dota2 gaat heel binnenkort echt f2p en open worden, heb er een mail van aangekregen van Valve zelf.
Ik heb mijn key ongeveer 4 maanden nadat ik mijn enquete had ingevuld.
DOTA 2 patch voegt drie nieuwe heroes toe
Er staat duidelijk weldra f2p.zal zijn, ik veronderstel dan ook zonder beta key.
"Weldra" + Valve Time = ???
Je kan een key kopen voor 30 Euro, inclusief skins ter waarde van een vijftiental Euro.
Had ik al lang gedaan moest ik nog steeds geen key hebben tbh.
Ik zie nog steeds geen mail van valve zelf.
Verder zie ik ook niet waar ze het in dat nieuwsitem vandaan halen dat dota2 snel open beta gaat gaan, hebben daaromtrent niets van nieuws vrijgegeven. Volgens mij gaat het sowieso niet gebeuren voor TI 2, en anders misschien er net voor, omdat het spel dan waarschijnlijk de meeste aandacht krijgt.
als je je steam naam door geeft kan ik je inviten voor dota2 te spelen
Steam Community :: ID :: Dota 2 Dispenser
Je kan deze bot toevoegen op je vriendelijst op steam en dan de instructies volgen en dan kan je een key krijgen.
Mensen die met nog veel keys zitten kunnen deze ook aan deze bot geven (zie instructies)
Er is een topic voor dit soort vragen. Is ook een zeer oude thread, bij deze gesloten.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)