Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 80
    Member
    iTrader
    0
    hotshot mag toch es met andere champs spelen, want zijn nid & cho hebben afgedaan

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrFlava- Bekijk bericht
    Ze weten zelf ook als ze dat niet doen,en een grote fight aangaan die ze 80% gaan verliezen verliezen ze in 2 minuutjes.
    Nu maken ze nog kans.
    Ja maar als nu eens nen deftigen team comp maken waarin ze gaan voor de teamfights te winnen ipv splitpush 24/7 en enorm saaie games te maken.
    League Of Legends IGN: BelgianBastard

Member
    iTrader
    42 (100%)
    Geen CLG-fans? Vayne haar backdoor had idd groter kunnen(mogen) uitdraaien.
    PSN: Rubisti-Ftw

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Open Mind Bekijk bericht
    hotshot mag toch es met andere champs spelen, want zijn nid & cho hebben afgedaan
    True,chaox heeft ook altijd met kogmaw gespeeld tot deze game.

Ik wil nog eens een irelia zien.Gisteren voor de eerste keer gepikt door HotshotGG denkik. niet zeker.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubisti-Ftw Bekijk bericht
    Geen CLG-fans? Vayne haar backdoor had idd groter kunnen(mogen) uitdraaien.
    Ik ben alleen fan van Dyrus in TSM.
    Maar als ik naar de teams kijk ga ik voor clg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    Ja maar als nu eens nen deftigen team comp maken waarin ze gaan voor de teamfights te winnen ipv splitpush 24/7 en enorm saaie games te maken.
    Als ze zoveel kills/money achterstaat maakt het niet uit wat voor setup je hebt..
    Wat setup ze ook hadden,met zoveel kills achter konden zie niet veel meer doen..

Member
    iTrader
    42 (100%)
    Snap eigelijk niet waarom iedereen fan is van dyrus, what makes this guy special? Hoop op een zege van CLG.

Member
    iTrader
    0
    tis geen dikke arrogante amerikaan zoals de rest (sommige zijn canadezen maar w/e)

Member
    iTrader
    0
    Hahahahaha, den dyrus
    "It's mind over matter, if I don't mind, it don't matter" - Rev Ernest Poe

Member
    iTrader
    42 (100%)
    Lol Dyrus speelde niks anders dan Vladimir maar deed het toch maar laatste game!

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deghinsea Bekijk bericht
    Hahahahaha, den dyrus
    Geweldig die kerel!

Member
    iTrader
    0
    Ik zei nog na Hannover: weg met TRM en geef ze Dyrus. Week later krijgen ze Dyrus en ze winnen IPL nog geen maand later!

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MinatO Bekijk bericht
    Ik zei nog na Hannover: weg met TRM en geef ze Dyrus. Week later krijgen ze Dyrus en ze winnen IPL nog geen maand later!
    Het is echter wel niet helemaal Dyrus z'n verdienste, ze hebben allemaal goed gespeeld in de finale waardat CLG weigerde zich aan te passen en steeds grote fouten maakten, waaronder heel vaak Saintvicious die keer op keer met z'n broek op z'n enkels gepakt werd.
    "It's mind over matter, if I don't mind, it don't matter" - Rev Ernest Poe

Member
    iTrader
    0
    Ksnap niet dat hotshot nog altijd met cho en nidalee zit te spelen... Elk toernooi waar hij cho bovenhaalt, verliezen ze lol.

Member
    iTrader
    0
    TSM heeft verdient gewonnen ondanks eerst 0-2 te gaan vs clg. Zolang clg die tactiek blijft gebruik mogen ze van mij alles verliezen tbh. Das gewoon zon spelverneukende tactiek.

Die award ceremonie was wel gieren haha, echt allemaal bloemzakken op da podium Ma da publiek daare was wel zot enthousiast wa et vele plezanter maakte.

Member
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    TSM heeft verdient gewonnen ondanks eerst 0-2 te gaan vs clg. Zolang clg die tactiek blijft gebruik mogen ze van mij alles verliezen tbh. Das gewoon zon spelverneukende tactiek.
    Spelverneukend? Wat heb je dan liever, een mexican standoff in mid van +10 min? lol

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkKhen Bekijk bericht
    Spelverneukend? Wat heb je dan liever, een mexican standoff in mid van +10 min? lol
    Het is gewoon geen leuke manier van spelen om te bekijken. Vrij verdedigend en confrontatie uit de weg gaan. Vergelijk het met 90 minuten met 11 man op eigen helft staan in voetbal. Uiteindelijk kan je winnen met een counter, maar het is geen attractieve manier van spelen.

Member
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    Het is gewoon geen leuke manier van spelen om te bekijken. Vrij verdedigend en confrontatie uit de weg gaan. Vergelijk het met 90 minuten met 11 man op eigen helft staan in voetbal. Uiteindelijk kan je winnen met een counter, maar het is geen attractieve manier van spelen.
    Goh, true dat het niet entertainend is. Maar voor beide teams is het heel belangrijk om te winnen mits er geld bij betrokken is. Wat entertainment voor ons is, is voor hun vaak een all-in.

Ik zou zelf ook niet weten wat te doen in hun schoenen.

Off-topic:
    Split-pushen was slim, entertainend niet zo zeer, maar vrij leerrijk wel. Mensen hebben misschien nu meer besef dat er andere manieren zijn om games te winnen ook al sta je achter. (Ze stonden wel niet achter bij de succesvolle splitpushen, maar toch)

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    tuurlijk, maar dan moet je toch kenneth z'n comment begrijpen dat hij pro TSM was (ik overigens ook) en ik gewoon niet warm wordt van die games van CLG.NA.

Er zijn talloze manieren van spelen. Voor mij persoonlijk was de grootste eye opener de comp van dignitas met lulu soraka taric. Fantastisch hoe ze daar zijn opgekomen en uitgewerkt hebben.

Member
    iTrader
    0
    Kben ook blij da tsm gewonnen heeft. Al zouden ze dat niet gedaan hebben mochten er meer EU teams bijgezeten hebben, daar ben ik zeker van. Ik weet niet hoe M5 speelt op dit moment maar als iemand hen wilt verslaan zullen ze toch nog beter moeten doen.

CLG eu heeft tsm ook keihard gestomped in alle scrims die ze gedaan hebben, vaak games waarbij tsm al opgaf (en leavde) voordat ze zelfs konden surrenderen.

Member
    iTrader
    0
    TSM heeft idd verdiend gewonnen maar ik blijf wachten op het eerst offline tornooi waar IEDEREEN eens aanwezig gaat zijn: m5 + clg.eu + TSM + d + clg + ...

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Open Mind Bekijk bericht
    TSM heeft idd verdiend gewonnen maar ik blijf wachten op het eerst offline tornooi waar IEDEREEN eens aanwezig gaat zijn: m5 + clg.eu + TSM + d + clg + ...
    Dan gade nog lang mogen wachten, ik gok zelfs pas vanaf season 3. Want ik denk niet dat er nog een ander toernooi gaat zijn dit seizoen behalve dreamhack.

De teams voor dreamhack (als dreamhack er gaat zijn dit jaar, nog niks van gelezen) worden bepaald op basis vd resultaten in IEM, IGN, MLG etc en daar heeft CLG.eu nooit aan meegedaan.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten