Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 73
    Member
    iTrader
    0

Post Play2win I: Secrets to 2000 Elo

Hey dudes,

Als je deze link volgt vind je het eerste deel van een nieuwe reeks die ik elke week zal schrijven voor SK-gaming.com

Het is een reeks artikels die de progamer mindset voor competetief gamen onderzoekt en praktisch toepast op League of Legends. Met een klein beetje moeitje kan je de logica en principes ook op andere games toepassen.

Niet overtuigd? Voorsmaakje: last hitting spreadsheet

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Aka handige cheatsheets
    Je weet deze dingen wel maar de exacte waardes niet (in mijn geval toch)

Nog een idee voor de volgende is een uitgewerkt schema met alle championwaardes
    (Hoeveel gold ze opleveren als ze bv een 5/2 staan)

Iets wat je ook nog kan toevoegen is per creepwave op de bepaalde minuten de verschillende waardes zetten, ipv enkel de cumulatieve waardes (want tenzij je alle creeps gaat killen heb je hier imo niet gigantisch veel aan en moet je bij alles zelf de verschillen berekenen om per wave te krijgen)

Member
    iTrader
    0
    Champion values staan erin, en er wordt uitgelegd hoe de kill value berekend wordt.
    De spreadsheet is gratis toegankelijk voor iedereen, als je aparte waardes wilt voor minions, downloaden en invoeren die handel, alle formules zijn zichtbaar .

Banned
    iTrader
    0
    Doe nog een respawn timers spreadsheet , zou handig zijn voor sommige beginners om te leren junglen

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpecteriDOTA Bekijk bericht
    Champion values staan erin, en er wordt uitgelegd hoe de kill value berekend wordt.
    De spreadsheet is gratis toegankelijk voor iedereen, als je aparte waardes wilt voor minions, downloaden en invoeren die handel, alle formules zijn zichtbaar .
    Maar dat is exact waarom ik nog niet zo'n spreadsheet heb, kben te lui om dat zelf te maken

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben jij onze eerste 2000 elo speler van 9lives?

Member nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrownedUpon Bekijk bericht
    Doe nog een respawn timers spreadsheet , zou handig zijn voor sommige beginners om te leren junglen
    hebt gij toch nie nodig als 2000+ sion

Member
    iTrader
    0
    Tis nog maar het eerste artikel, much much more to come

Approved 9-lifer h34dsh00tz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex40014 Bekijk bericht
    Ben jij onze eerste 2000 elo speler van 9lives?
    Nop, is hij niet

Banned
    iTrader
    0
    Voor mezelf is dat niet nodig , dat is waar. Ik probeer gewoon graag te helpen, kijk maar naar mijn nieuwe meta die ik de sionic spark meta heb genoemd. deze is al succesvol gebruikt door beginner van het forum. Of ik de eerste 2000 elo speler ben van 9lives weet ik niet, sorry.

Member
    iTrader
    0
    Voor mezelf is dat niet nodig , dat is waar. Ik probeer gewoon graag te helpen, kijk maar naar mijn nieuwe meta die ik de sionic spark meta heb genoemd. deze is al succesvol gebruikt door beginner van het forum. Of ik de laatste 2000 elo speler ben van 9lives weet ik niet, sorry.
    Ik fix het ff voor je

Banned
    iTrader
    0
    ja dat kan ik ook niet zeggen natuurlijk, ik veronderstel van niet nu ik hier de sionic spark build heb gepost zullen er nog wel andere volgen ik zou zo zeggen, post het even hier als je de 2000 haalt!

iTrader
    0
    ja dat kan ik ook niet zeggen natuurlijk, ik veronderstel van niet nu ik hier de sionic spark build heb gepost zullen er nog wel andere volgen ik zou zo zeggen, post het even hier als je de 2000 haalt!
    Post jij is dat je 2000 bent, het enigste account van dat wij van jou kennen is schralendeem en dat is niet om over naar huis te schrijven.

Banned
    iTrader
    0
    Dat is dan ook mijn account om met vrienden te spelen die niet zo skilled zijn in het gamen. Daar is het gewoon pure fun. Als ik daar ook nog eens elke keer sionic spark ga spelen dan is het niet meer leuk natuurlijk. Ik zou je mijn 2000 elo account wel willen geven, maar als je dan in mijn match history kijkt , kan je al de nieuwe future meta builds zien waaronder sionic spark. Zoals ik al zei blijft het bij deze dat ik hier bekend maak op het forum, sorry daarvoor. Ik begrijp je frustratie natuurlijk ook wel, dat je al die builds wilt kennen.

Wil gewoon niet dat riot de nerfhammer boven haalt als ze al mijn builds kennen en iedereen ze gaat gebruiken. Sionic spark is nu wel één van de sterkste geef ik toe. Dit omdat ik jullie wil helpen hogerop te geraken

Dus als je mijn 2000 elo account wil zien, zal je mij moeten tegenkomen in een high elo ranked game! Maar met sionic spark, zie ik je daar snel! Good luck
    Laatst gewijzigd door FrownedUpon; 14 maart 2012 om 15:02

Member spletZ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat is dan ook mijn account om met vrienden te spelen die niet zo skilled zijn in het gamen. Daar is het gewoon pure fun. Als ik daar ook nog eens elke keer sionic spark ga spelen dan is het niet meer leuk natuurlijk. Ik zou je mijn 2000 elo account wel willen geven, maar als je dan in mijn match history kijkt , kan je al de nieuwe future meta builds zien waaronder sionic spark. Zoals ik al zei blijft het bij deze dat ik hier bekend maak op het forum, sorry daarvoor. Ik begrijp je frustratie natuurlijk ook wel, dat je al die builds wilt kennen.

Wil gewoon niet dat riot de nerfhammer boven haalt als ze al mijn builds kennen en iedereen ze gaat gebruiken. Sionic spark is nu wel één van de sterkste geef ik toe. Dit omdat ik jullie wil helpen hogerop te geraken

Dus als je mijn 2000 elo account wil zien, zal je mij moeten tegenkomen in een high elo ranked game! Maar met sionic spark, zie ik je daar snel! Good luck

Member Socks's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)

Trololol - YouTube

Member Misterblort's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vraag mij af hoe lang em da zo ga volhouden

Banned
    iTrader
    0
    Zolang riot sionic spark niet nerfed, zal het een gespreksonderwerp voor LoL players blijven hoor. Maar genoeg offtopic nu, updates in verband met sionic spark zal ik wel houden voor het general topic. Hoop dat ik iedereen zijn vragen heb kunnen beantwoorden. Forum is daarvoor wel handig natuurlijk.

Dus om terug te komen op mijn orginele post hier, een jungle timer spreadsheet zou wel handing zijn voor de mindere junglers.

iTrader
    0
    WIJ VRAGEN GEWOON EEN ENKELE SCREENSHOT VAN JOU ACCOUNT MET DE ROOM VAN 9LIVES OPEN OP JE PROFIELPAGINA, DAN WIL IK JE PERFECT GELOVEN.
    Danku

Member spletZ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex40014 Bekijk bericht
    WIJ VRAGEN GEWOON EEN ENKELE SCREENSHOT VAN JOU ACCOUNT MET DE ROOM VAN 9LIVES OPEN OP JE PROFIELPAGINA, DAN WIL IK JE PERFECT GELOVEN.
    Danku
    Don't feed the trolls plz

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten