Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 62
    Member gazmask's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    @Monopoly, ik denk niet dat mijn laptop en mijn internetlimiet dat aankunnen en BT doet bijna altijd de streams voor 9lives en hij weet dus ook het beste hoe dat allemaal ineen zit En zoals iemand al zei moeten wij geen wedstrijden van M5 of Dignitas shoutcasten, dus we leren wel gaandeweg bij
    i5-3450|Asrock H77|16GB CORSAIR XMS3 1600mhz| HIS Radeon 7770 IceQ X Turbo|Samsung 830 SSD 64GB|Hitachi 1TB|WD 160GB Scratch Disk w/ Premiere CS5|CM Storm Scout|Logitech G15|CM Storm Xornet|Win 7

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gazmask Bekijk bericht
    @Monopoly, ik denk niet dat mijn laptop en mijn internetlimiet dat aankunnen en BT doet bijna altijd de streams voor 9lives en hij weet dus ook het beste hoe dat allemaal ineen zit En zoals iemand al zei moeten wij geen wedstrijden van M5 of Dignitas shoutcasten, dus we leren wel gaandeweg bij
    Kan jij dan bijvoorbeeld niet bij BT op skype zitten en dat je dan alsnog commentaar geeft :P Desondanks vond ik het gisteren toch niet zo'n slechte shoutcast.
    Gaming Rulez
    IGN LoL: Bloodvampire

Member BelgianTerror's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Weblogs
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex40014 Bekijk bericht
    Kan jij dan bijvoorbeeld niet bij BT op skype zitten en dat je dan alsnog commentaar geeft :P Desondanks vond ik het gisteren toch niet zo'n slechte shoutcast.
    Hij zit bij mij op skype

Als ik even naar 'niets' keek was dit omdat ik moest niezen of hoesten (ben goed ziek).

We gaan zien of ik Gazmask geen controle kan geven over mijn muis. Should be possible
    Ex-redactie: xet360
    Ex-redactie: 9lives
    Ex-redactie: G.mag

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTerror Bekijk bericht
    Hij zit bij mij op skype

Als ik even naar 'niets' keek was dit omdat ik moest niezen of hoesten (ben goed ziek).

We gaan zien of ik Gazmask geen controle kan geven over mijn muis. Should be possible
    Opzich zou dit kunnen dmv teamviewer of iets dergelijks, dit is wel afgeraden omdat er een vertraging op zit en gazmask zal bij hem een groot kwaliteitsverlies hebben van beeld. Het wordt voor hem dus moeilijker om te volgen.

Member gazmask's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Jup, ik skype met BT en hij streamt het geluid dan.

Change of plans voor vanavond: BelgianTerror wordt vervangen door Ciberth en hij zal ook de stream doen, dus hopelijk valt de kwaliteit van de stream mee en kunnen we goed op elkaar inspelen tijdens de shoutcast
    i5-3450|Asrock H77|16GB CORSAIR XMS3 1600mhz| HIS Radeon 7770 IceQ X Turbo|Samsung 830 SSD 64GB|Hitachi 1TB|WD 160GB Scratch Disk w/ Premiere CS5|CM Storm Scout|Logitech G15|CM Storm Xornet|Win 7

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    wel rare games vind ik.
    10k gold voorstaan en nog steeds blijven lanen?

Approved 9-lifer h34dsh00tz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    We now have a charizard woooooooot! gg wp CSS
    LoL: Creative Destruction Captain CrD Psyduck: AD Carry / Die Hard Support
    Making Video Compilations since 2007

Member Matthew's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Er waren helaas veel technische storingen. Zo kregen we Ciberths geluid niet goed waardoor Gazmask alles alleen heeft moeten doen en soms werd de game gedisconnect, wat gewoon irritant is. De wedstrijden zelf vond ik dan weer vermakelijk. Hopelijk krijgen we de volgende keer alles goed voor de halve finale. Dit worden Best of 3's op zaterdag en zondag. Zo kennen we tegen zondagavond de finalisten. Prijzen voor de top 3!
    Matthew

Member Veruca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Om eerlijk te zijn, dit smaakt echt naar meer. Misschien een leuk idee om meer matchkes te houden (hoeft niet enkel LoL te zijn) voor de 9lives live stream op vrijdag ofzo (ipv van games zoals SWTOR)? Ik kijk liever naar competitieve streams dan 'single player' games. Al is het maar voor de eer spelen, want elke keer rewards voorzien is natuurlijk te veel van het goeie. Nu ja, da's mijn mening ofc.
    Roleplaying in a galaxy far far away...
    Star Wars - Edge of the Empire ~ Star Wars - Age of Rebellion

Xbox LIVE: V3ruc4

Approved 9-lifer Slabby's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Inderdaad een mooi initiatief. Ik ben zeker dat ons team, CSS, in de toekomst nog wel zal meedoen.

Member BelgianTerror's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Weblogs
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veruca Bekijk bericht
    Om eerlijk te zijn, dit smaakt echt naar meer. Misschien een leuk idee om meer matchkes te houden (hoeft niet enkel LoL te zijn) voor de 9lives live stream op vrijdag ofzo (ipv van games zoals SWTOR)? Ik kijk liever naar competitieve streams dan 'single player' games. Al is het maar voor de eer spelen, want elke keer rewards voorzien is natuurlijk te veel van het goeie. Nu ja, da's mijn mening ofc.
    Het is de bedoeling dat we vaker iets gaan doen inderdaad, maar we moeten ook zien hoe 'viable' dit is. LoL lokt nu 100 kijkers gelijktijdig wat de moeite waard is, terwijl StarCraft II er 'maar' 30 zou lokken. Nuja, we blijven woensdag gewoon gamingsessies doen voor nieuwe/beta/demo-games en in de weekends kijken we voor wedstrijden
    Ex-redactie: xet360
    Ex-redactie: 9lives
    Ex-redactie: G.mag

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    mijn team zal ook wel graag is meedoen

Member Vio's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik kan ook wel eens een teampke bijeenslaan om eens mee te doen
    Only last week, I murdered a rock, injured a stone, hospitalized a brick, I'm so mean I make medicine sick. - muhammad ali

Member Veruca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTerror Bekijk bericht
    Het is de bedoeling dat we vaker iets gaan doen inderdaad, maar we moeten ook zien hoe 'viable' dit is. LoL lokt nu 100 kijkers gelijktijdig wat de moeite waard is, terwijl StarCraft II er 'maar' 30 zou lokken. Nuja, we blijven woensdag gewoon gamingsessies doen voor nieuwe/beta/demo-games en in de weekends kijken we voor wedstrijden
    Awesome!

Nu ja, als je merkt dat er enkel veel mensen als het LoL is... dan doe je gewoon enkel LoL.
    Roleplaying in a galaxy far far away...
    Star Wars - Edge of the Empire ~ Star Wars - Age of Rebellion

Xbox LIVE: V3ruc4

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    wordt er hier voor die stream eigelijk reclame gemaakt op de site?

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten