Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 62
    Member
    iTrader
    0
    Bereid u maar al voor, uw AoE compo ga niet werken

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Kzal mijn AP Evelyn keer bovenhalen

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ironpole Bekijk bericht
    k, dat was die delay dus.
    Vond het trouwens tof dat Trundle gekozen werd maar heb niks van die gameplay gezien uiteraard.
    Sorry daarvoor x) Trundle was een goeie counter pick tegen die cho gath, ik weet trouwens nog steeds niet wat er mis was want ik heb heel de dag zonder problemen gespeeld en nu ook zonder problemen.

Approved 9-lifer
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brainrain Bekijk bericht
    Sorry daarvoor x) Trundle was een goeie counter pick tegen die cho gath, ik weet trouwens nog steeds niet wat er mis was want ik heb heel de dag zonder problemen gespeeld en nu ook zonder problemen.
    aliens

Member gazmask's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    't was inderdaad de eerste keer dat wij een LoL-stream deden (en de allereerste shoutcast die ik ooit deed), dus hopelijk viel het wat mee. Het grootste nadeel is natuurlijk dat jullie de spectator mode van BT zien en ik de tweede spectator spot inneem en dus zelf autonoom kan rondkijken op de map en sneller over iets begin te vertellen dat ik zie en we minder goed op elkaar kunnen inspelen.
    i5-3450|Asrock H77|16GB CORSAIR XMS3 1600mhz| HIS Radeon 7770 IceQ X Turbo|Samsung 830 SSD 64GB|Hitachi 1TB|WD 160GB Scratch Disk w/ Premiere CS5|CM Storm Scout|Logitech G15|CM Storm Xornet|Win 7

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Weblogs
    7
    Snel reageren voor ik ziekjes bed inkruip =D

1) We treden volgende keer sneller op tegen late opdagers

2) Er is een delay mensen, 3min van LoL van tiental sec van stream

3) Ik ben inderdaad een LoL-noob zoals ik paar keren zei, ik kan het spel spelen, maar ik ken niet alle champions en abilities vanbuiten, noch ken ik de gebruikelijke tactieken. Daarvoor heb ik dus Gazmask die het geweldig inzicht geeft op de actie terwijl ik enkel de héél simpele dingen uitleg en eens 'oooh' of 'aah' zeg ^^ Dat en opvulling voor pauze. Ik ben immers de streamer en Gazmask de commentator Ik ben er als 'co-host'.

Bon, keep the feedback coming =D keken toch een 350 mensen Live mee terwijl de video's zelf ook nog een pak hits zullen pakken op twitch/9lives. Geen slecht begin denk ik dan?
    Ex-redactie: xet360
    Ex-redactie: 9lives
    Ex-redactie: G.mag

Approved 9-lifer
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTerror Bekijk bericht
    Snel reageren voor ik ziekjes bed inkruip =D

1) We treden volgende keer sneller op tegen late opdagers

2) Er is een delay mensen, 3min van LoL van tiental sec van stream

3) Ik ben inderdaad een LoL-noob zoals ik paar keren zei, ik kan het spel spelen, maar ik ken niet alle champions en abilities vanbuiten, noch ken ik de gebruikelijke tactieken. Daarvoor heb ik dus Gazmask die het geweldig inzicht geeft op de actie terwijl ik enkel de héél simpele dingen uitleg en eens 'oooh' of 'aah' zeg ^^ Dat en opvulling voor pauze. Ik ben immers de streamer en Gazmask de commentator Ik ben er als 'co-host'.

Bon, keep the feedback coming =D keken toch een 350 mensen Live mee terwijl de video's zelf ook nog een pak hits zullen pakken op twitch/9lives. Geen slecht begin denk ik dan?
    Misschien kan Gazmask volgende keer streamen?
    Een aantal keer was je gewoon naar minions die alleen in een lane aan het fighten waren aan het kijken en niet naar de fights ofzo
    Het zou leuker om te kijken zijn moesten de 2 co-hosts het spel goed kennen
    Imo voor een point of reference moet je eens naar de LoL IEM/whatever other tourney games kijken
    IEM WC LoL - GRAND FINAL - aAa vs myR - YouTube

Member
    iTrader
    0
    Nog nen tip:
    Zoek naar videos van "4deman" op youtube, das ne ESL commentator die op bijna alle grote toernooien shout (IEM, Dreamhack, IGN, ...) en das voor zover ik weet toch 1 vd beste, dus daar kunt ge wel wat van opsteken.

Member
    iTrader
    0
    quadvtv's Channel - YouTube

Site waar behoorlijk wat games worden geshoutcast, deman die nu ook overal LoL cast ken ik vandaar :P

Had mezelf aangeboden om poging tot shoutcasting te doen maar helaas, 3 is teveel xD. Heb ook de stream niet kunnen volgen dus hoop dat de vids online gezet worden binnenkort^^
    League Of Legends IGN: BelgianBastard

Member
    iTrader
    4 (100%)
    ze staan al online hoor, 9livesbe - LIVE uitzenden op justin.tv
    Dat is de stream van de hele avond

iTrader
    21 (100%)
    @Monopoly, ik denk niet dat mijn laptop en mijn internetlimiet dat aankunnen en BT doet bijna altijd de streams voor 9lives en hij weet dus ook het beste hoe dat allemaal ineen zit En zoals iemand al zei moeten wij geen wedstrijden van M5 of Dignitas shoutcasten, dus we leren wel gaandeweg bij
    i5-3450|Asrock H77|16GB CORSAIR XMS3 1600mhz| HIS Radeon 7770 IceQ X Turbo|Samsung 830 SSD 64GB|Hitachi 1TB|WD 160GB Scratch Disk w/ Premiere CS5|CM Storm Scout|Logitech G15|CM Storm Xornet|Win 7

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gazmask Bekijk bericht
    @Monopoly, ik denk niet dat mijn laptop en mijn internetlimiet dat aankunnen en BT doet bijna altijd de streams voor 9lives en hij weet dus ook het beste hoe dat allemaal ineen zit En zoals iemand al zei moeten wij geen wedstrijden van M5 of Dignitas shoutcasten, dus we leren wel gaandeweg bij
    Kan jij dan bijvoorbeeld niet bij BT op skype zitten en dat je dan alsnog commentaar geeft :P Desondanks vond ik het gisteren toch niet zo'n slechte shoutcast.
    Gaming Rulez
    IGN LoL: Bloodvampire

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Weblogs
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex40014 Bekijk bericht
    Kan jij dan bijvoorbeeld niet bij BT op skype zitten en dat je dan alsnog commentaar geeft :P Desondanks vond ik het gisteren toch niet zo'n slechte shoutcast.
    Hij zit bij mij op skype

Als ik even naar 'niets' keek was dit omdat ik moest niezen of hoesten (ben goed ziek).

We gaan zien of ik Gazmask geen controle kan geven over mijn muis. Should be possible
    Ex-redactie: xet360
    Ex-redactie: 9lives
    Ex-redactie: G.mag

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTerror Bekijk bericht
    Hij zit bij mij op skype

Als ik even naar 'niets' keek was dit omdat ik moest niezen of hoesten (ben goed ziek).

We gaan zien of ik Gazmask geen controle kan geven over mijn muis. Should be possible
    Opzich zou dit kunnen dmv teamviewer of iets dergelijks, dit is wel afgeraden omdat er een vertraging op zit en gazmask zal bij hem een groot kwaliteitsverlies hebben van beeld. Het wordt voor hem dus moeilijker om te volgen.

iTrader
    21 (100%)
    Jup, ik skype met BT en hij streamt het geluid dan.

Change of plans voor vanavond: BelgianTerror wordt vervangen door Ciberth en hij zal ook de stream doen, dus hopelijk valt de kwaliteit van de stream mee en kunnen we goed op elkaar inspelen tijdens de shoutcast

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    wel rare games vind ik.
    10k gold voorstaan en nog steeds blijven lanen?

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    We now have a charizard woooooooot! gg wp CSS
    LoL: Creative Destruction Captain CrD Psyduck: AD Carry / Die Hard Support
    Making Video Compilations since 2007

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Er waren helaas veel technische storingen. Zo kregen we Ciberths geluid niet goed waardoor Gazmask alles alleen heeft moeten doen en soms werd de game gedisconnect, wat gewoon irritant is. De wedstrijden zelf vond ik dan weer vermakelijk. Hopelijk krijgen we de volgende keer alles goed voor de halve finale. Dit worden Best of 3's op zaterdag en zondag. Zo kennen we tegen zondagavond de finalisten. Prijzen voor de top 3!
    Matthew

Member Veruca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Om eerlijk te zijn, dit smaakt echt naar meer. Misschien een leuk idee om meer matchkes te houden (hoeft niet enkel LoL te zijn) voor de 9lives live stream op vrijdag ofzo (ipv van games zoals SWTOR)? Ik kijk liever naar competitieve streams dan 'single player' games. Al is het maar voor de eer spelen, want elke keer rewards voorzien is natuurlijk te veel van het goeie. Nu ja, da's mijn mening ofc.
    Roleplaying in a galaxy far far away...
    Star Wars - Edge of the Empire ~ Star Wars - Age of Rebellion

Xbox LIVE: V3ruc4

Approved 9-lifer Slabby's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Inderdaad een mooi initiatief. Ik ben zeker dat ons team, CSS, in de toekomst nog wel zal meedoen.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten