e-peen![]()
vanavond nog wel een tijdje online
"Ciberth4Athene" is op het moment hoofdaccount
free to invite![]()
Ben ook nog even online
Twee games gedaan met 9hp.
Met
Pino op vlad mid
Stijk op shyvana jungle
eatmyshit op volibear top
cuinhui soraka bot
ik me cait / tristana bot
Eersten game wonnen we vrij easy.
Tweeden game verloren we nipt, enemy team stond vrij voor met hun tanky dmg setup (gp + olaf atmogs) en hun malz kon pino ook iedere keer te pakken krijgen met ult waardoor em gepakt werd 1v5 xd.
Dan nog mooien come back gedaan, baron gehaald. Paar fightjes gewonnen, hun bot inhib en één nexus turret gekilled ma dan moeste we terug.
Zage we hun gp bot gaan we voor baron maar komen ze optijd af en acen ze ons bijnahun halen baron en pushen mid. Ik en voli als laatsten over en konden ze helaas niet tegenhouden. Wel jammer vo zo te verlieze ma onze eige schuld xD.
Jep, was wel jammer.
Ik heb wel een miskoop gedaan, khad ook beter voor warmogs gegaan maarja![]()
Nog ene gedaan met 9 HP en gewonnen.
Ik me gp top
Dapino met morgana mid
Stijkijzer shyvana jungle
Ikeetkaas sona support bot
Eatmyshit sivir bot
Enemies vrij dik ingemaakt, ze verloren zowat op alle lanes. Ik en pino bleven lane switchten zodat ik met gp tegen galio kwam en hij met morg vs kennen wat best goed ging. Daarna faalden hun vrij hard, ze konden 3x vrij dragon doen nadat ze ons hadden wegharassed maar ze deden et niet. Pakten wij drake en acten hun terwijl ze probeerden te stelen wat zeer faal was van hun lol. En hun surrenderden^^
Als ooit nog een plaats is add Headguard ; )
kben ook wel geintresseerd
naam = MyFistYourBalls
ons eigen team Oak and Coke zoekt ook nog 2 gemotiveerde members, pm
Vinnie (webster) wilt blijkbaar nie meer in team 1?Dan is er een plaatsje vrijgekomen.
ben er morgen vanaf 19u tot 23u :-0
om 19.30 match ?
Team 2 is maar een fail precies
Nog altijd geen games gespeeld, team zit niet vol terwijl hier genoeg mensen zitten die een invite willen en leader is vandaag opeens geleaved?
Kzou zegge, leave dan allemaal het team en maak een nieuw aan![]()
Ja maar als de capt. het team heeft geleaved kan de rest er toch niks in wijzigen? Of heb ik dat mis?
Maser00 is nu leader volgens mij.
Snap het toch niet goed hoor, iedereen schrijft zich in voor een team maar er wordt nooit gespeeld...
Ik ben binnenkort lvl 30 en zou dan graag eens beginnen ranked spelen (in teamverband, soloQ lijkt me heel frustrerend), maar wil wel in een ietwat actief team zitten die regelmatig samen speelt.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)