Discussie: General

Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MinatO Bekijk bericht
    ik kom met plezier uit tegen 1750 ze, winnen we tenminste ee npaar
    1750 was hun laagste... lol.

Kmocht lanen tegen een tristana van 2092 en een ali van 1800 fzow was die denk.

Niet echt leuk dus.
    U team is ook beter als et mijne sinds jullie al keilang samenspelen lol. Dit team was meer een "funteam" waar ik dit keer mee speelde. Dus zeker en vast geen echte tacktiek lol. Kgaan toch maar eens postje maken op riot forum da ze hun team ranked matchmaking moeten herzien, dit is gwn niet leuk meer als den helft van de games stomps zijn voor een zijde.
    League Of Legends IGN: BelgianBastard

gazmask's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    i5-3450|Asrock H77|16GB CORSAIR XMS3 1600mhz| HIS Radeon 7770 IceQ X Turbo|Samsung 830 SSD 64GB|Hitachi 1TB|WD 160GB Scratch Disk w/ Premiere CS5|CM Storm Scout|Logitech G15|CM Storm Xornet|Win 7

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gazmask Bekijk bericht
    Lol, zo droog maar o zo waar xD.

Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    iemand die hier redelijk wat WW top speelt?
    Dunno wat je eigelijk build en begint op die gast. Zie veel verschillende shit (enige dat ik weet is niet bloodrazor gaan). Maar ik zie mensen met dorans of pots en ook in runes AD of AP gaan....

Lvle van abilities en gameplay snap ik die wel. Maar gwn runes/masteries en build. Masteries al zeker 21 in defense maar de rest?

Misterblort's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zou dorans starten.. Goeie sustain met u A en mana regen, meer hebde int begin ni nodig.
    Gewoon harassen vo dood

iTrader
    0
    Zag overlaatst wickd top spelen met ww, hij begon boots 3 pots vs een poppy. Daarna ging ie wel dorans(ring) halen. Hij had ook 21 in def sinds hij 400+ ms had met die boots op lvl 1.

Ik gok op 9-21-0 masteries voor ww, met magic penn in off tree.

Ciberth's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yoshingy Bekijk bericht
    iemand die hier redelijk wat WW top speelt?
    Dunno wat je eigelijk build en begint op die gast. Zie veel verschillende shit (enige dat ik weet is niet bloodrazor gaan). Maar ik zie mensen met dorans of pots en ook in runes AD of AP gaan....

Lvle van abilities en gameplay snap ik die wel. Maar gwn runes/masteries en build. Masteries al zeker 21 in defense maar de rest?
    Main top is ww =D

Dorans ring start, sorc boots, wits end als core dan aegis als support of jungle da niet doet en dan vooral situatie-afhankelijk. Sinds laatste nerf van bloodrazor is bloodrazor zo slecht nietmeer (goldefficiency is beter) maar nogmaals zeer situatieafhankelijk imo
    Op zoek naar: - Kingdom Hearts collector item's + Xbox360 FF13 editie + Kingdom Hearts Goodies

iTrader
    0
    Ik zie het nut van sorc boots echt niet. Zodat ge wat meer damage doet? Geef mij maar liever meer tankyness / cc reduction. Aegis op ww vind ik ook een rare keuze.

pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Riot ziek? Nog altijd geen nieuwe champ announced.

Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MinatO Bekijk bericht
    Ik zie het nut van sorc boots echt niet. Zodat ge wat meer damage doet? Geef mij maar liever meer tankyness / cc reduction. Aegis op ww vind ik ook een rare keuze.
    Idd, die hungering strike van ww is eigenlijk toch alleen maar voor laning phase, daarna moette cdrwick bouwen zoals in deze guide van FYA Umashi:
    WARWICK BUILD GUIDE: A Beast about The Lane (CDRWICK) by FYA Umashi - SoloMid.NET - League of Legends Competitive Gaming Community
    Of Rainman zijn build:
    http://www.solomid.net/guides.php?g=2164
    Al is die van FYA Umashi iets beter, toch bouwen ze ongeveer dezelfde shit.
    Hungering strike van ww scaled met max hp van enemie dus het is niet zo noodzakelijk om extra ap te builden, het kan wel handig zijn om met een doran's ring uit te komen omdat je in het begin zo weinig manaregen hebt, die 10% mpen in masteries is ook geen slecht idee.

Wat heb je aan apwick als je meteen neergeburst wordt? Apwick healt heel veel dat weet ik maar hij is ook squishy en ww zijn full potentieel is pas aan het einde van teamfights waar hij targets gaat chasen. Ook moet ww vrij vaak initiaten met zijn ult op een ap/ad carry, met apww is de kans reeel dat je je ultduration nog niet eens overleefd. Met ww moet je in staat zijn om door een enemy team te lopen en enkel te focussen op hun squishy vooraleer je zelf dood bent.
    Laatst gewijzigd door Alex40014; 31 maart 2012 om 12:08
    Gaming Rulez
    IGN LoL: Bloodvampire

iTrader
    0
    Lol krijg net ne mail van Riot:

Greetings Belgskuh,

Great news! A player you reported for bad behavior in a game of League of Legends was disciplined by your peers in the Tribunal. While we won't get into specifics, we did want to let you know that by using the report system and the Tribunal, you helped make the League of Legends community a better place to play.

You can keep up the great work by continuing to report unsportsmanlike behavior, and can have an even greater impact by hopping into the Tribunal and voting on cases often. It makes the community and your experience better.

Begin voting in the Tribunal here.

The Tribunal gives League of Legends players the power to make their experience better. If someone is reported often enough for unsportsmanlike behavior, records of games in which they're reported enter The Tribunal, a system where summoners decide together whether a person should be punished or pardoned for their actions.

Thanks again for your contribution to your community, Summoner!

Say again that tribunal doesnt work brahs

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    veeg je mond af er zitten nog wat witte vlekjes

Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    REPORTED!!!!
    Gaming Rulez
    IGN LoL: Bloodvampire

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    Kweet dat ge mad zijt jonge, tis nie erg, de mama komt straks me de papfles en alles komt goed voor je.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex40014 Bekijk bericht
    REPORTED!!!!
    gg easy

Pagina 65 van 545 Eerste ... 155561626364656667686975115165 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten