league of legends HACKS AKA LEGEND OF HACKS - YouTube
Zitten blijkbaar toch hackers in LoL, gevonden op reddit. Blijkbaar had die gast zijn client zo aangepast dat ie de cd op summoners masterie 7x kon nemen zodat ie summoners met 0 cd kreeg.
league of legends HACKS AKA LEGEND OF HACKS - YouTube
Zitten blijkbaar toch hackers in LoL, gevonden op reddit. Blijkbaar had die gast zijn client zo aangepast dat ie de cd op summoners masterie 7x kon nemen zodat ie summoners met 0 cd kreeg.
Er zijn er ondertussen veel die het doen, maar het is geen hack. Het is nen bug die geeploit word aangezien alles in LoL serversided is zijn hacks trouwens onmogelijk.
Hacks zijn over het algemeen exploits, hoe denk je dat je anders in de database van een bedrijf kan komen? Dat zijn ook exploits op de site waar ze handig gebruik van maken. Een maat van mij doet zo'n dingen (wel legaal) voor het plezier en die lezen gewoon de source code van een site uit en zoeken een exploit wat het systeem even zwakker maakt en zo kunnen ze erin.
Echt zielig, als ik er zo ook nog maar 1ne tegenkom stop ik met LoL tot ze die bug eruit gehaald hebben.
dafuq wie gaat er nu voor z'n plezier uren zoeken naar een fout in een broncode? oO is da ne zware nerd fzo XD
Zoals ze mensen zwaar gingen straffen die de RP bug hebben gebruikt? Kheb dr niks van gezien.
Ze kunnen die mensen ni straffen omdat het een fout van hun zelf is. Ze moeten zorgen dat dit soort bugs ni in het spel zitten als iemand iets gebruikt dat in het spel aanwezig is kunnen ze die niet straffen.
Daar kunnen ze wel degelijk voor straffen, dat heet namelijk BUG ABUSE. Dat gaat over dingen gebruiken die niet in het spel horen te zitten of niet toegankelijk zijn voor iedereen. Wat hier dus ook het geval is. Het is ook de eerste keer dat ik zoiets als dit zie dus nou niet dat het gemakkelijk te vinden was lijkt me sinds lol al eventjes bestaat.
ik hoop dat ze dan tegelijk hun FPS bug aanpakken want sinds ik die spectator patch geinstalled heb dropt mijn fps van 20-30 elke keer naar 05 wanneer ik, een teammate, of een enemy een skill gebruikt.. (terwijl ik de avond voordien nog vlekkeloos kon spelen)
echt hatelijk om met een slideshow effect te spelen -_-;
dan moete gij is overstappen van uwe pentium 1 hé
20-30 O.o Ik zit tegenwoordig altijd rond de 40-50 fps![]()
mijn is van 60 fixed naar 62 gegaan na de patch.
yes you can touch me
intel core2 cpu 4400@2.00GHz
NVIDIA GeForce 8400 GS
2GB ram (das wat weinig maar doenbaar voor een bijna 5jaar oude pc)
dus pentium 1 my ass..(zelfs men allereerste pc was trouwens pentium 4)
en leer ook es lezen, ik zei dat ik de avond VOOR de patch nog vlekkeloos kon spelen, ik install dat kutding en bam! fps drops dat geen naam heeft. dus aan men pc kan het niet liggen want er zijn er nog die er last van hebben als je het support forum bekijkt.
ook zo nog serieus antwoorden![]()
jah ok we zitten hier dus weer met een bende klein kinders ze -_-;
Beetje trollen mag wel eens
Of dacht ge nu serieus dat ik het meende van die pentium 1?
noobs
ik reken alles in menne kop uit en ik teken den display op een stukske papier
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)