Pagina 53 van 146 EersteEerste ... 34349505152535455565763103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.041 t/m 1.060 van 2914
    Approved 9-lifer
    iTrader
    46 (100%)
    als ge een farmer zijt moete na 30 minuten minimum 100 CS hebben anders kunde het vergeten
    Dota 2 FTW

Member Unkn0wn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Wist niet dat 'farmer' ook een hero role was :P

(Hoewel als ik sommige NPs zie spelen, MUST REACH QUOTA)

Member smon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    We ran into a last-minute issue deploying the Test build, so there won't be an update today. We should have it ready to go tomorrow.

We'll be having nightmares about it tonight.

PATCH ANTICIPATION STATION (Patch delayed until tomorrow) - Page 20

Member KiPpIe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    BOOOOEEEE

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Dota 2 item shop updated - DotA Forums

Blijkbaar worden volgende patch al grote stappen gezet in de richting van custom content en user inventory.

iTrader
    0
    Er zitten al een paar maanden shop en loadout menus in de beta. Post van mij van 19 december:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smon Bekijk bericht
    Ik denk niet dat we die shop snel moeten verwachten, zou toch maar vreemd zijn om tijdens de beta al hats te verkopen.

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Patch zal maar voor vannacht zijn zeker? Pff, bummer. Ben eens benieuwd of het weer 1 hero per week zal zijn of nu direct eens een pak heroes bij om te testen in die beta-betaclient.

iTrader
    0
    Evil dreams await!
    February 24, 2012 - Dota Team

Today’s update is now available in the new Dota 2 Test build. Everyone with access to Dota 2 should now see the Test build in their Steam Games Library. The changes in the Test build will remain there for a week, during which time we’ll be fixing any issues in them, before being promoted to the main Dota 2 build. For more info, read our previous blog about the Test build. Note that there will be a limited server capacity for the Test build, so you may find longer queue times there.

Today’s changelog is available here.

Finally, here are some community updates:

* The Team Dignitas Invitational has been announced.
    * The fine chaps over at Gaming With Gizmoh are running a 24-Hour Dota 2 marathon for charity. We heard they might even be giving away Dota 2 keys.
    * Check out this great looking Dota 2 art.
    * Gosugamers has posted an interesting analysis of the Absolute Legends vs Na’Vi match in The Premier League. Watching this confirms what our mothers keep saying to us: We will never be any good at Dota 2.

Evil dreams await! | Dota 2
    Ik vind het nog altijd een vreemd idee. De queues gaan nu ook veel langer duren nu iedereen verdeeld is over 2 verschillende clients.

iTrader
    0
    Weblogs
    1

Member
    iTrader
    0
    JA WER JONGEN PL PANDA DDD

iTrader
    9 (100%)

iTrader
    0

Member
    iTrader
    0
    kan ik nog een key bemachtigen ? steam dj_jerrix

Member
    iTrader
    6 (88%)
    Mensen zeggen altijd dat Dota zoveel beter is al LoL, maar na wat gameplay te zien lijkt dota mij echt heel passief en traag?

Kan iemand mij wat insight geven hierover?
    Lacrosse

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HashQ Bekijk bericht
    Mensen zeggen altijd dat Dota zoveel beter is al LoL, maar na wat gameplay te zien lijkt dota mij echt heel passief en traag?

:\ alles behalven passief en traag. Dat het beter is zeg ik niet maar skill lvl is in dota wel hoger :o.

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HashQ Bekijk bericht

Dota is net aggressiever en zeker actiever denk ik, je moet maar eens de gemiddelde high-level game in dota 2 vergelijken met die in LoL.
    -> Zwakkere towers: het is dus een pak gemakkelijker om iemand te diven in Dota, wat de gameplay veel dynamischer maakt.
    -> Meer mechanismen om de lane te pushen of net niet te laten pushen
    (minions uit de lane halen naar een jungle creep zodat de enemy zijn creeps dichter bij uw toren komen, het blokkeren van minions op hun pad, denyen van uw eigen minions)
    -> Om de 2 minuten spawnt er een Rune (met een random buff) op de river, waardoor er een dynamiek ontstaat om ook daarvoor te vechten (LoL compenseert dit +- wel met Dragon)
    -> 'Smoke ganks' waarbij je invis kan gaan ganken
    -> Grotere map
    -> Teleport scrolls, waardoor je veel vlugger van de ene kant van de map naar de andere kan geraken.

En ik heb zeker nog wel wat dingen vergeten. Ik heb trouwens echt lang LoL gespeeld, ik was zeker geen dota fanboy, maar ik kan na ruimschoots nu ook dota 2 gespeeld te hebben alleen maar besluiten dat het gewoon een superieur product is.

Dat gezegd zijnde, LoL heeft sowieso wel zijn markt. (Al is het dan meer voor 'casual' play imo)

Approved 9-lifer dr.lee's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Pfft, dit gesprek is al eindeloos gevoerd maar dan HoN (=dota 2) vs LoL... never ending discussion.
    Dota 2 kunde even perfect casual spelen als LoL, ge zult exact dezelfde hoeveelheid frustratie en flame ondervinden.
    'k wacht nog altijd op mijne beta key btw
    Cheers

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unkn0wn Bekijk bericht
    Dota is net aggressiever en zeker actiever denk ik, je moet maar eens de gemiddelde high-level game in dota 2 vergelijken met die in LoL.
    -> Zwakkere towers: het is dus een pak gemakkelijker om iemand te diven in Dota, wat de gameplay veel dynamischer maakt.
    -> Meer mechanismen om de lane te pushen of net niet te laten pushen
    (minions uit de lane halen naar een jungle creep zodat de enemy zijn creeps dichter bij uw toren komen, het blokkeren van minions op hun pad, denyen van uw eigen minions)
    -> Om de 2 minuten spawnt er een Rune (met een random buff) op de river, waardoor er een dynamiek ontstaat om ook daarvoor te vechten (LoL compenseert dit +- wel met Dragon)
    -> 'Smoke ganks' waarbij je invis kan gaan ganken
    -> Grotere map
    -> Teleport scrolls, waardoor je veel vlugger van de ene kant van de map naar de andere kan geraken.

En ik heb zeker nog wel wat dingen vergeten. Ik heb trouwens echt lang LoL gespeeld, ik was zeker geen dota fanboy, maar ik kan na ruimschoots nu ook dota 2 gespeeld te hebben alleen maar besluiten dat het gewoon een superieur product is.

Dat gezegd zijnde, LoL heeft sowieso wel zijn markt. (Al is het dan meer voor 'casual' play imo)
    En ook de heroes gewoon. Als je ziet welke skillset elke hero heeft. Altijd wel een crazy stun of super silence of een blink of whatever.

Dota is gewoon een stuk actiever, dat staat vast. Dat het een beter product is vind ik ook, maar dat zal voor iedereen anders zijn.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dr.lee Bekijk bericht
    Pfft, dit gesprek is al eindeloos gevoerd maar dan HoN (=dota 2) vs LoL... never ending discussion.
    Dota 2 kunde even perfect casual spelen als LoL, ge zult exact dezelfde hoeveelheid frustratie en flame ondervinden.
    'k wacht nog altijd op mijne beta key btw
    kwil ook een key

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Ik vergeet altijd dat er nog altijd veel mensen zijn die nog geen key hebben . Maar geen nood, denk dat het echt niet meer lang kan duren eer de open beta er is.

Pagina 53 van 146 EersteEerste ... 34349505152535455565763103 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten