|
|
#1002 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Nooooo ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1006 (permalink) | ||||
|
Dota2 kunnen uittesten, was in 't begin wat complex (zeker komende van LoL) maar uiteindelijk toch enjoyable (alhoewel dat er zoveel meer te doen is dat ik nog meer moet spelen
).Hopelijk krijg ik nog een beta key te pakken ergens ^^ |
||||
|
|||||
|
|
#1007 (permalink) | ||||
|
Afgaande op wat Valve in de dota2 blog heeft gezegd zijn ze bezig met de servercapaciteiten serieus uit te breiden, dus de kans zit er wel in dat er een grote wave van invite zit aan te komen.
|
||||
|
|||||
|
|
#1010 (permalink) | ||||
|
Artwork van een paar heroes:
You are our valentine | Dota 2 Interview met Erik Johnson: http://www.joindota.com/en/news/2526...mode-for-dota2 Laatst gewijzigd door smon; 15 februari 2012 om 06:29 |
||||
|
|||||
|
|
#1011 (permalink) | ||||
|
Interessante lectuur, maar nog altijd geen bevestiging van f2p.
Ik ga het spel sowieso wel kopen denk ik. Nieuwe heroes zijn ook wel tof denk ik. Shadow demon wel nog nooit gespeeld, maar lijkt me wel fun. |
||||
|
|||||
|
|
#1015 (permalink) | ||||
|
Bwa, syllabear is wel sterk, maar heeft veel farm nodig. Hoe gaat hij anders een Radiance op zijn beer krijgen?
![]() Zijn in elk geval toch weer 2 nieuwe heroes die goed kunnen junglen (en counterjunglen), dus is de keuzen iet meer zo beperkt. |
||||
|
|||||
|
|
#1016 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1020 (permalink) | ||||
|
Dota 2 is nu dus terug up, maar vreemd genoeg geen patch.
Verbaast mij wel, aangezien ze heel de netcode + replay systeem gingen overhoop gooien, wat bij mijn weten toch ook aanpassingen aan de client vereist. Nuja, zal deze nacht wel een normale patch komen dan, neem ik aan. |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| beta, dota, key, valve |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (1 leden en 1 gasten) | |
| yannick |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|