Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
    Member
    iTrader
    0

3v3 2000 euro tournament

Check this out!!
    First online qualifier will be this wednesday!

Member splasH^'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    prize money change?

Approved 9-lifer dr.lee's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    ik zoek nog een team voor in antwerpen. Who's game?

Member Æro's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Alleej Doc, speelde gij ook? 'k Zal komen supporteren

Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Nog mensen hier van 9lives die gaan?

Kga mij morgen inschrijven voor outpost @ antwerpen

iTrader
    10 (100%)
    Net thuisgekomen vh outpost toernooi in antwerpen. Imo een zeer geslaagd toernooi. Eerste keer dat ik eigenlijk aan een offline gamingtoernooi heb meegedaan en kheb me toch geamuseerd en nen hoop andere spelers/teams van Belgie leren kennen

8 teams hebben meegedaan en de top4 won een prijs

3e geeindigd uiteindelijk (verloren tegen 1700 elo team wat een erg close game was, wij hadden wewillfailer zijn meta terplekke uitgeprobeerd met taric/kogmaw/gragas en stonden 8-2 voor ofzo, maar dan uiteindelijk onze win weggeven )

Bon, ben content dat we toch 100 euro mee naar huis konden nemen. Wat imo toch niet slecht is, aangezien wij slechts een week hebben geoefend voor dit toernooi, en hiervoor nog nooit eerder 3on3 hadden gespeeld

Member nexonion's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    Net thuisgekomen vh outpost toernooi in antwerpen. Imo een zeer geslaagd toernooi. Eerste keer dat ik eigenlijk aan een offline gamingtoernooi heb meegedaan en kheb me toch geamuseerd en nen hoop andere spelers/teams van Belgie leren kennen

8 teams hebben meegedaan en de top4 won een prijs

3e geeindigd uiteindelijk (verloren tegen 1700 elo team wat een erg close game was, wij hadden wewillfailer zijn meta terplekke uitgeprobeerd met taric/kogmaw/gragas en stonden 8-2 voor ofzo, maar dan uiteindelijk onze win weggeven

Bon, ben content dat we toch 100 euro mee naar huis konden nemen. Wat imo toch niet slecht is, aangezien wij slechts een week hebben geoefend voor dit toernooi, en hiervoor nog nooit eerder 3on3 hadden gespeeld
    hehe ik was er ook bij en zag dat jullie best goed speelden. alles duurde wel lang, heb op 6u 3 matchkes gespeeld ofzo..

Ikzelf had mezelf via de online qualifier geplaatst maar mijn team deed het echt slecht die dag. Zelf ook echt bad gespeeld. Volgende keer beter.

De mannen die we met 21-4 verslagen hadden in de qualifierhebben ons in de groupsfase gepubstomped, echt een schande zij werden uiteindelijk derde vertelde hun captain me net op lol 75€ gesplit met andere 3de plaats omdat ze geen tijd meer hadden om te kassen.

Approved 9-lifer dr.lee's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Wouw ben dit helemaal uit het oog verloren Jammer want ik kom af en toe wel eens in Outpost... had leuk geweest om is wa LoL'ers van hier op het forum te zien.

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nexonion Bekijk bericht
    hehe ik was er ook bij en zag dat jullie best goed speelden. alles duurde wel lang, heb op 6u 3 matchkes gespeeld ofzo..

Ikzelf had mezelf via de online qualifier geplaatst maar mijn team deed het echt slecht die dag. Zelf ook echt bad gespeeld. Volgende keer beter.

De mannen die we met 21-4 verslagen hadden in de qualifierhebben ons in de groupsfase gepubstomped, echt een schande zij werden uiteindelijk derde vertelde hun captain me net op lol 75€ gesplit met andere 3de plaats omdat ze geen tijd meer hadden om te kassen.
    Ah tegen datzelfde team moesten wij spelen voor de 3e/4e plaats maar hun 3e speler was weg, en 2 van ons moesten ook weg omdat hun laatste trein bijna ging vertrekken. We gingen net beginnen aan de 1e game in een best of 3 reeks en het was toen al half 10. Dus we hadden idd de pot gedeeld (twas idd 75 elks, geen 100 blijkbaar). Ze hadden trouwens 2 andere spelers dan in de qualifier dacht ik (die 2 aziaten gisteren).

Kvond het wel heel jammer dat we tegen AQPW in de allereerste match van het toernooi moesten spelen (zij hebben uiteindelijk het toernooi onverslagen gewonnen), vooral omdat RG (mijn team) en AQPW zowat een geschiedenis hebben in de 5on5 scene als 2 grote rivalen . Fartgod(captain) zei zelf dat het eigenlijk meteen de "finale" van het toernooi was. Het was ook de leukste match imo, voor 25 minuten stonden we ruim voor (kgeloof dat ik 5-0 stond met gragas, en teamscore was 8-2), maar uiteindelijk hebben we het weggeven met idiote fouten die ge ni moogt maken(greedy, onnodige towerdive, slechte smite op dragon...), dus ze hebben verdiend gewonnen.

In ieder geval, ik zal zeker aanwezig zijn op de volgende offline toernooien van Gyx/outpost
    Hopelijk volgende keer 5on5, waar ik meer ervaring heb

Anyways net eens gekeken naar de ge kwalificeerde teams voor de "grand final" met de top4 van elke provincie.
    Ik zie dat wewillfailer er ook tussen staat met Lyumi & skullomania? trololol da weet ik nu al dat zij de grote prijs zullen winnen maar ik supporter voor AQPW
    Laatst gewijzigd door Jaegger159753; 12 november 2011 om 22:47

Member nexonion's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    Fartgod(captain) zei zelf dat het eigenlijk meteen de "finale" van het toernooi was.
    had ik ook direct tegen mijn maten gezegd, ik zag direct dat AQPW wel een grote kanshebber was en jij had 2 goede spelers meegenomen - group 1 was zwakker (zeker omdat wij compleet terribad waren)

wewillfailer moet je niet overschatten, die verliest geregeld in 3v3 - ik kijk vaak naar zen stream probleem is dan wel bo3 - hoe ga je die gast 2x verslaan

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nexonion Bekijk bericht
    had ik ook direct tegen mijn maten gezegd, ik zag direct dat AQPW wel een grote kanshebber was en jij had 2 goede spelers meegenomen - group 1 was zwakker (zeker omdat wij compleet terribad waren)

wewillfailer moet je niet overschatten, die verliest geregeld in 3v3 - ik kijk vaak naar zen stream probleem is dan wel bo3 - hoe ga je die gast 2x verslaan
    Wewillfailer doet inderdaad soms nog wel eens rare stoten, maar een Luymi in vorm ... Daar zou ik toch ni graag tegen staan.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten