Vermits er alleen een rage-thread is, is een opschepthread zeker onmisbaar.
Vermits er alleen een rage-thread is, is een opschepthread zeker onmisbaar.
als noct epic failen early game (niks lukken) dan baron warden met wriggles. Ult naar hun baron stealen rest van team komt en ace
nog een geluk anders had ik die game wel verlore voor team
Mijn goeie momenten.. mhm
met Annie mijn lane winnen van Brand & Oriana gisterenavond!
Baron stealen met Lux of Ashe arrow. Frustratie bij enemy team en alom geprezen in eigen team![]()
Ashe en warwick (jungle) Helpen mijn ELO heel snel omhoog...
Al een tijd geleden maar toch een van de meest awesome moments
Ik stond bot te farmen aan de outer tower (blue) als veigar, ik had nog een 300 hp over ofzo
Ineens een 5 man gank van het enemy team
Ik laat heel hun team dichterbij komen naar de tower en juist als ze willen attacken STUN & flash
Allevijf in de stun & ik kon er vandoor huppelen
Oh yeah tbegint beter en beter te gaan met Brand.
Net paar zieke plays gehad en mijn team zwaar gecarried met flash+skillshots combo.
ad heimerdinger = tits
Orianna is een beest, meer moet niet gezegd worden mij dunkt.![]()
Nu nog nen ranked gedaan, gewonnen1512 rating had ervoor 1511 als to prating xD.
Sta nu veilig tot season 2 voor zilver, joepie!
Game ging opzich wel slecht voor mij, eerste keer met malza in ranked maar ik speelde slecht, zaten ook op die verdoemde us server en kmoest tegen een nidalee lanen.
Toch me damage gedaan zover ik kon, niet gefeed en 3-3-10 score gehaald. Onze garen rapte heel hun team lolz.
Akali die 35/2/?? Haalt in mijn team , na een tijdje ging die alleen op stap en ze moesten met 5 zijn om die te stoppen ...
Amumu is een beetje OP denk ik. Vijand heeft er een en ik speel er een. Beiden 20 kills gehad en de rest max 12. Das dan nen tank.Ik wel 20/1/11 en die andere 20/10/3.
![]()
Orriana wordt gebanned in ranked? Weird. Ik heb die ook gekocht, maar ik kan er echt geen kloten damage mee doen, of deftige support geven...
Alé man Orriana is een beest man.
Zeker in teamfights, je blijft op afstand maar kan wel echt alles doen wat je moet doen zonder 1 stap te verzetten, uw moves zijn lekker spammable en die ult synced zo goed met Bv Galio en kennen. Speedboost, slow, shield, dmg, distortion ze heeft het allemaal!
En dankzij haar passive kan ze makkelijk winnen tegen een andere burster als ze Cd heeft (wat ze praktisch al niet heeft)/OOM is of gewoon aanvallen terwijl ze haar bal in iemands neus boort.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)