Pagina 92 van 189 EersteEerste ... 4282888990919293949596102142 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.821 t/m 1.840 van 3763
    Approved 9-lifer Japser's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    1300 nu, carrien in de jungle , rest van de lanes verlies ik meestal ;-(

Maar jungle is altijd top !

shyv, udyr, noc ... wel altijd eentje vrij (shyv vindik nog beter als udyr die damage ... , wel ni elke 4 sec een stun)

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Net game gespeeld met 2 best schone team compositions en ik speelde Nocturne jungle. We startten al goed door mid 2x te killen (bleek achteraf nog maar summoner lvl13 te zijn), maar onze mid werd helaas ook gefocust door hun jungler (die lvl30 met 1.4k wins was). Tot midgame was de score gelijk en hadden we meer torens verloren dan hen, maar naar lategame toe begonnen we harder terug te slaan en uiteindelijk wonnen we de game. Maar in ons team, voor de volle 45min zat onze solotop ons te flamen iedere keer dat we dood gingen, ook al was hij de enige met een negatieve kill/death ratio (buiten onze support dan, maar die hoort geen kills te krijgen).

Leukste was, toen we aan de scoreboard kwamen, scheldde hij me uit voor mijn stats, ik was summoner lvl 29 met 112 wins, hij lvl30 met 300+ wins. Gelijk rest van m'n team en tegenstanders team zeiden dat em eerder beschaamd moet zijn omdat hij verloor met z'n score vs mij, ik had 12/3/16 en hij 4/7/10. En kreeg eveneens ne report van iedereen voor negative attitude, em zal lang banned zijn peins ik.

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    soloQ <--> normal blind picks

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    soloQ <--> normal blind picks
    Alsof iemand solo q speelt
    Laatst gewijzigd door The Monopoly Guy; 7 juli 2012 om 22:57

Approved 9-lifer SwagYolo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Bwa nee, die gaat max 1 dag ban krijgen als het zijn eerste is

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiche Bekijk bericht
    Bwa nee, die gaat max 1 dag ban krijgen als het zijn eerste is
    Shhhhh, let me enjoy the thought... (maar ik denk hetzelfde zulle)

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Monopoly Guy Bekijk bericht
    Alsof iemand solo q speelt
    Duo queue = solo queue he.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Eindelijk lvl30 behaalt! Met een schone match ook, duurde 45 minuten en eindigde met 11/4/17 en speelde Ahri natuurlijk. Enemy team had geen jungler en onze vlad top verdedigde z'n toren erg goed (hielp 2x te ganken), maar onze bot kreeg het hard te verduren omdat het Kayle + Riven was tegen Varus & Taric, en deze 2 speelden vrij goed en het hielp niet dat Kayle de eerste 10 minuten constant aan het d/cen was, maar daarna had hij stabiel internet. Tot de 35ste minuut touwtjetrek tussen beide teams, ze deden veel ambushes en teamfights maar de meeste wonnen wij en nadat we baron neer hadden was het game over. Leuke match.

En wat te doen nu... Lvl30 voelt uiteindelijk toch niet heel speciaal meer.

Approved 9-lifer SwagYolo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Zeker niet ranked spelen, ik zou eerst voor de 1000 wins gaan ,dan bende klaar voor ranked

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Kunt ge gedachten lezen ofzo, was idd mijn plan. 1k wins en minstens 16 champs, 3-4 voor elke rol zijn m'n vereisten voor ik serieus ranked doe. En anders enkel met vrienden.

Beste van al is, nu kan ik ARAM 30+ spelen, woei.

iTrader
    1 (100%)
    Per role 4 champs masteren is praktisch onmogelijk. En met masteren bedoel ik niet dat je kan zeggen dat je niet sucked met een champ maar er echt kei goed mee bent.

2 lukt misschien nog per role ,aangenomen dat je alle roles good begrijpt en onder controle hebt. Natuurlijk is niet sucken met een hoop champions dikwijls al lang genoeg om in solo Q je lane te winnen.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Mja ge hebt gelijk, de truuk zit er vooral in elke rol goed te begrijpen. Ik dacht dat zoveel champs per rol masteren wel degelijk een vereiste is om ranked games te kunnen winnen, omdat ik er zo vaak over zie lezen. Soit, zal nog zeker een jaar duren vooraleer ik er ben.

iTrader
    12 (100%)
    Ik ben direct ranked begonnen, gewoon int begin verliest ge wa, maar ge leert veel meer dan in normals! Gewoon veel zelfde 3 lanes spelen en counter picken als ge kunt. Ik vind championselect wel goe.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    Ik ben direct ranked begonnen, gewoon int begin verliest ge wa, maar ge leert veel meer dan in normals! Gewoon veel zelfde 3 lanes spelen en counter picken als ge kunt. Ik vind championselect wel goe.
    Euhm... nee, in ranked leer je zeker niet veel meer dan in normals, zeker niet in het begin-ELO 1200 en daar rond. Sterker nog, ik zou zelfs zeggen dat het niveau daar veeleer lager dan hoger ligt. De reden hiertoe is dezelfde als waarvoor we ghost hier zeggen dat hij nog geen ranked moet doen, te veel mensen beginnen te snel aan ranked waardoor het niveau beduidend lager ligt. De enige reden waarom uw statement enigszins nog zou kloppen is dat in ranked misschien iets meer mensen gaan letten op de meta en counterpicks. Als je normal draft pick gaat doen kan je jezelf ook al op die counters gaan focussen.

Ik speel zelf niet zo heel veel ranked omdat ik momenteel rond de 1300 en ik eerdergenoemde mongolen van dit ELO beu ben waardoor ik liever met 2-4 vrienden normals doe. But I'm just sayin' omdat ghost mij even goed binnen de 10-15 matchen kan tegenkomen als hij in het begin een paar wins heeft en nu niet om arrogant over te komen maar ik heb 2500+ games op mijn naam en de kans is dan ook groot dat ik hem versla.

P.s. Ik wil u ook niet te lang van ranked houden he, je kan hier altijd eens rondvragen of iemand geen game tegen/met jou wil spelen om te zien of je eigenlijk nog veel moet oefenen of anderzijds dat je misschien een natuurtalent bent.

Ik denk zelfs dat toen ik aan ranked begon, dat er een andere meta was.
    Laatst gewijzigd door pinoken; 9 juli 2012 om 09:49
    There is no I in team, but there are 5 in individual brilliance.

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    ranked is overrated en speel dus gewoon ranked als je dat wilt. Het boeit echt letterlijk niets. Als je eenmaal goed bent carry je jezelf toch wel eruit.

iTrader
    12 (100%)
    ik vind trouwens bij ranked de draft pick leuker (ge hebt die nu ook wel op normal) maar er wordt imo meer rekening gehouden met de 5 verschillende rollen. En na een tijdje zit ge op u ELO en is het leuk om omhoog te gaan. Moestik nu terug normals doen na 500 ranked games, dan own ik elke keer ;-( (tot ik op mijn normal elo zit)

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Normal games zijn veel leuker, alleszins op het moment toch. Net een game gehad met Nocturne jungle (ik speel deze champ haast evenveel als Ahri nu, zo'n fantastisch goede champ). Enemy team had allemaal tussen de 200 - 1300 wins, mijn team ook, en toch presteerde ik enorm goed, de match gewonnen met 4/0/9, deed zeer goede ganks. Ik vraag me dan serieus af hoe ik zo makkelijk win tegenover mensen met 1000+ wins, enemy team had allemaal zwaar negatieve kill/death ratio.

Of mssn ben ik gewoon zo goed...

EDIT: Het zou wel leuk zijn om met andere 9livers te spelen, heb momenteel enkel wartaal van dit forum staan in de friendlist. Summoner naam is Yusifer.

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RiskGhost Bekijk bericht
    Normal games zijn veel leuker, alleszins op het moment toch. Net een game gehad met Nocturne jungle (ik speel deze champ haast evenveel als Ahri nu, zo'n fantastisch goede champ). Enemy team had allemaal tussen de 200 - 1300 wins, mijn team ook, en toch presteerde ik enorm goed, de match gewonnen met 4/0/9, deed zeer goede ganks. Ik vraag me dan serieus af hoe ik zo makkelijk win tegenover mensen met 1000+ wins, enemy team had allemaal zwaar negatieve kill/death ratio.

Of mssn ben ik gewoon zo goed...

EDIT: Het zou wel leuk zijn om met andere 9livers te spelen, heb momenteel enkel wartaal van dit forum staan in de friendlist. Summoner naam is Yusifer.
    Dat is omdat wins niet gegarandeerd gelijkstaat voor skill. Er zijn zoveel mensen met 1500+ wins die nog onder de 1200 rating zitten.

Member nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    ik vind trouwens bij ranked de draft pick leuker (ge hebt die nu ook wel op normal) maar er wordt imo meer rekening gehouden met de 5 verschillende rollen. En na een tijdje zit ge op u ELO en is het leuk om omhoog te gaan. Moestik nu terug normals doen na 500 ranked games, dan own ik elke keer ;-( (tot ik op mijn normal elo zit)
    alsk draft normal pak hebk eigenlijk wel voor 80%+ correcte teamsetups.

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ging nog is ne keer ranked doen na 1 maand fzu, bam meteen een lb met 1/13 op mid in your face.
    Nu weet ik ook meteen weer waarom het zo lang geleden was dat ik nog een ranked game gespeeld had.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten