Pagina 9 van 189 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 t/m 180 van 3763
    Member
    iTrader
    0
    Ik hem zo altijd het probleem dat ik ergens ga staan w8en voor een gank, gebeurt er niks omdat teammates overextenden en dan wilk terug gaan junglen gebeurt er ineens vanalles XD Ook zit ook met stumpers in team, zo hadk is een annie mid staan, kga ganken met ww, kspring op mid, die gooit daar meteen alles op waardoor die mid kan weglopen met 10%. Als die gew8 had tot mijn ult voltooid was om daarna te stunnen hadden we de mid zeker doodgekregen. Er zijn ook van die stumpers die wanneer ik gank gewoon onder hun turret blijven staan omdat ze 25% hp hebben of omdat ze niet snel genoeg zijn, hatelijk gewoon
    Als iemand zijn lane overextend moet ge gwn van vanachter op de lane in de gras gaan zitten, de enemy ziet u ni komen (is bijna nooit geward) en als de enemy de lane een keer pushed dan kill je ze.

Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    lol khad geduoQ'd met ne maat waardoor ik eigenlijk aan dit spel begon maar die speelt zeer zelden en tis nogal ne noob

hij kan alleen maar olaf jungle en annie, hij had lastpick, maar annie was gebanned en ik had al amumu jungle dus pakte hij maar swain (die hij nog nooit had gespeeld)

Hij had zijn lane zooo zwaar verloren en toch wonnen we nog

Nog 1 game en kzit terug in de 1600!

Member Ironpole's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    4vs5 gewonnen. Ik was Ryze in mid tegen Brand. Had mijn lane nogal gefailed, te zwaar doorgepushed, mijn cooldowns waren langer dan verwacht. Drie keer dood gegaan en vanaf dan muug defensive gespeeld. Maar toen begon Brand nogal 'n ego te krijgen en wou overal ganken. Dat lukte nogal maar had het altijd rap door zodat ik m'n team kon waarschuwen. Ben dan zelf ook maar beginnen ganken aan top (was solo lane geworden door leaver). Kennen en Lee tot aan de toren laten komen en dan vanaf de river pwnen. Double kill. Vanaf toen ging het alleen maar beter, vette ganks gedaan tot Brand wou helpen en ze met drie afkwamen. Dan trokken we gewoon terug en gingen bot ganken, zelfde verhaal.
    Zo heb ik mijn gefaalde 0/3/0 van in het begin nog omgezet naar 10/4/5.

Ben begonnen met LoL toen Ryze gratis was en heb hem zo een week gespeeld. Vond de damage maar zwak en de survivability ook. Maar ik kon eigenlijk van geen fluit spelen en mijn build was slecht. Heb hem nu opnieuw gekocht en hij is echt awesome.
    Laatst gewijzigd door Ironpole; 31 augustus 2011 om 15:39

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Skarner:

- Boots of swiftness
    - Shurelya's
    - Ghostblade
    -Ghost

Is fucking nice om te pullen.
    Ge pullt er ene van aan het alleenstaand boske van dragon tot aan/in de pad naar blue.

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    1000 normal wins

also, juist de easyeste ranked game ever gehad
    niemand is dood gegaan van ons team tot een minuut of 18 ofzo, terwijl we 23-ish kills voorstonden lol

maar dan werd iedereen cocky en kreeg morgana een quad kill
    Laatst gewijzigd door The Monopoly Guy; 2 september 2011 om 01:38

iTrader
    9 (100%)
    Werd netjes gefeed met Kog'Maw. 18/5/22. Sion speelde echt lomp. Ik slow hem en pew pew pew dood. Ashe gebruikt haar ult ook echt stom. We kwamen met 4 man in mid en ze lopen weg. Ze hebben plek zat maar Ashe vindt het nog nodig om een van ons te stunnen met haar ult, waste of ult? En Amumu was ook niet al te snugger. Ik met Jax achtervolgen hem en gebruikt zijn ult om mij te stunnen. LOL

Zotte stats.

iTrader
    10 (100%)
    looool wat nen game gehad
    We hadden op bot ryze/tf ad combo, op mid ne failmorgana en top akali. We hadden dus geen tank (enkel ik als nocturne offtankish). We hadden earlygame zwaar gewonnen, midgame zwaar verloren, en 1 tf push had ons bij de game gewonnen (1 nexus turret neer). Dan was het wat afwachten, nutteloos op mid rondlopen, ene dood hier, ene dood daar, wat chaotisch en 1 grote fout van hun enemy kogmaw die volledig out of position stond heeft ons de game gewonnen.

iTrader
    6 (100%)
    Hahaha juist epic game win
    We hadden 1 inhib down(van hun), zij hadden er geen(van ons); maar onze inhib stond bloot (alletwee mid)
    We stonden aan river en ik zag die mannen zo naar onze base om te gaan destroyen terwijl ze geen creeps hadden en wij een super minion wave naar hun base hadden lopen
    Kben gewoon doodleuk hun nexus gaan killen terwijl ze in onze base stonden te klungelen

Member Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    6/1/10 als soraka
    Al de 2de game met zo'n score als soraka, maar deze keer was het wel 5v4 :d
    (beetje love/hate relatie met de nieuwe soraka)

"trundle vs mordekaiser is impossible top", says jungle GP.
    "Firstblood"
    "Trundle has slain Mordekaiser"
    "omg 3shotted", cries mordekaiser.
    "alistar has left the game"

Ah tis toch eens handig zo'n game, ineens 1203, 46 left

iTrader
    10 (100%)
    Nen trundle die een mordekaiser 3shot? lijkt me straf.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    Nen trundle die een mordekaiser 3shot? lijkt me straf.
    Wel de woorden van mordekaiser, zelf niet gezien hoeveel hits effectief.
    Flat AD runes blijkbaar.

Nuja de morde was nu ook niet echt goed te noemen dus ...
    Zou me niet verbazen moest hij zen skill gemist hebben

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Greenie Bekijk bericht
    Wel de woorden van mordekaiser, zelf niet gezien hoeveel hits effectief.
    Flat AD runes blijkbaar.

Nuja de morde was nu ook niet echt goed te noemen dus ...
    Zou me niet verbazen moest hij zen skill gemist hebben
    Alle runes AD? Gimp...

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    godverdomme juist een grappige game meegemaakt.

ik met tristana bot met kennen tegen talon en nasus, we pwnen die twee een paar keer, talon leaved de game. Toen stonden we al 7-0 en de game was nog geen tien min bezig.
    Die nasus blijft een tijd in onze lane, en begint telkens te zagen van: OMG NOOBS 2vs1.

verhuisd hij van lane, nja ik en kennen zoiets van fuck dees we gaan wa roamen en ganken (stonden toen al 3 torens voor ook). Elke keer we die nasus met twee of meer pakten begon em te zagen dat we noobs waren omdat met Xvs1 bezig waren. (terwijl iedereen van ons team hem 1vs1 aankon)

na een tijd van ze gezaag begint de caitlyn van zijn eigen team hem zelfs uit te kakken dat hij zelf een noob is en moet stoppen met zagen op de general chat.

Fuck hilarisch, hij verwachte dan nog dat wij die Talon gingen reporten omdat hij hun team in de steek laat.

GfuckingG.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    godverdomme juist een grappige game meegemaakt.

ik met tristana bot met kennen tegen talon en nasus, we pwnen die twee een paar keer, talon leaved de game. Toen stonden we al 7-0 en de game was nog geen tien min bezig.
    Die nasus blijft een tijd in onze lane, en begint telkens te zagen van: OMG NOOBS 2vs1.

verhuisd hij van lane, nja ik en kennen zoiets van fuck dees we gaan wa roamen en ganken (stonden toen al 3 torens voor ook). Elke keer we die nasus met twee of meer pakten begon em te zagen dat we noobs waren omdat met Xvs1 bezig waren. (terwijl iedereen van ons team hem 1vs1 aankon)

na een tijd van ze gezaag begint de caitlyn van zijn eigen team hem zelfs uit te kakken dat hij zelf een noob is en moet stoppen met zagen op de general chat.

Fuck hilarisch, hij verwachte dan nog dat wij die Talon gingen reporten omdat hij hun team in de steek laat.

GfuckingG.
    Klinkt als een doorsnee LOL game
    (en ja je moet die talon wel reporten, zo iemand wil je ook niet in je game)

Member memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    idd, zoiets kom je echt met de regelmaat van de klok tegen.
    Ik vind ze best wel zalig die kerels die niet kunnen verdragen dat ge ze ganked...
    Dan altijd in de chat ze er nog eens in proberen luizen.
    "oh i can take you 1vs1 too, come to dragon" en hem dan met 5 man staan opwachten

iTrader
    6 (100%)
    reporten maakt geen zak uit btw
    van die miljoenen spelers, hoeveel reports gaan ze bekijken denk je?

iTrader
    10 (100%)
    lol kwas zoveel gezakt in rating weer (100 op 2 dagen ofzo), dat ik het beu was dus kdacht: weet ge wat, fuckt de mongos en hun domme manier van teamfights, kga tristana pakken, nen ad carry met 3x escapes (jump, ulti, flash) en kga gewoon backdoor spelen vanaf ik mijn bf sword heb, en dan per recall 1-2 wards kopen zodat ik ze op tijd zie aankomen

leuk wanneer teams elkaar nutteloos zitten te chasen, dat ik daar ff rustig lig te backdooren

iTrader
    10 (100%)
    sebiet 2e ronde van go4lol, moeten tegen 2K-2,2k elo team
    tzal gene vette zijn
    Laatst gewijzigd door Jaegger159753; 4 september 2011 om 16:32

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    sebiet 2e ronde van go4lol, moeten tegen 2K-2,2k elo team
    tzal gene vette zijn
    stream!

OT:
    Een troll ashe in onze game die ons al vlug op 0-4 brengt, maar hij werkt toch nog wat mee. Constant wel aant zeggen "report,afk,hax, ...", nog lekker in het duits ook.
    Uiteindelijk nog gewonnen terwijl we van een nexus + 3 towers over. We vertrokken richting nash waar ze mooi falen in hun teamfight: noct voorop = rest valt terug. Rest valt toch aan, maar 4v5 en lopen al vlug weg : clean up en dan zalig supportje spelen
    Soraka OP!

Alee het boeit wss niemand he ^^ (tis ook maar 1230 elo)
    Laatst gewijzigd door Greenie; 4 september 2011 om 17:52

iTrader
    10 (100%)
    gg verloren tegen dat 2,2k team

Laning fase ging nog goed, stonden 12-12, maar toen hun singed gefarmed was... lololol
    wat was me dat,die liep gewoon in ons base rond terwijl we nog 3 torens buiten de base hadden, om gewoon de minions van onze nexus tegen te houden zodat hun creeps onze torens hard pushten lol

Onze fouten waren vooral te veel achter die Singed zitten lopen wanneer hij rond onze base liep en dan werd het pubstomp, eindscore 18-36 ofzo :/

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten