Als iemand zijn lane overextend moet ge gwn van vanachter op de lane in de gras gaan zitten, de enemy ziet u ni komen (is bijna nooit geward) en als de enemy de lane een keer pushed dan kill je ze.Ik hem zo altijd het probleem dat ik ergens ga staan w8en voor een gank, gebeurt er niks omdat teammates overextenden en dan wilk terug gaan junglen gebeurt er ineens vanalles XD Ook zit ook met stumpers in team, zo hadk is een annie mid staan, kga ganken met ww, kspring op mid, die gooit daar meteen alles op waardoor die mid kan weglopen met 10%. Als die gew8 had tot mijn ult voltooid was om daarna te stunnen hadden we de mid zeker doodgekregen. Er zijn ook van die stumpers die wanneer ik gank gewoon onder hun turret blijven staan omdat ze 25% hp hebben of omdat ze niet snel genoeg zijn, hatelijk gewoon

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

Ashe gebruikt haar ult ook echt stom. We kwamen met 4 man in mid en ze lopen weg. Ze hebben plek zat maar Ashe vindt het nog nodig om een van ons te stunnen met haar ult, waste of ult? En Amumu was ook niet al te snugger. Ik met Jax achtervolgen hem en gebruikt zijn ult om mij te stunnen. LOL