Weer game gewonnenWaren wel eerst aant verliezen, maar dan slim baron kunnen pakken, hun acen en door mid rushen
![]()
Bwa pas op, ik durf toch wel te zeggen dat ik met support te spelen al enkele games heb gecarried. Op mijn elo durf ik niet veel rollen te spelen buiten ad carry en support. Kmoet dus veel supporten eig lol. En ik time gewoon altijd dragons / barons. Zeg wie we moeten focusen, wat ze best kunnen kopen als hun build beetje raar is etc. Wanneer def of agro te spelen.
En dat werkt behoorlijk goed. Je ult timen met sona, je silence timen met soraka. Die dingen kunnen teamfights echt wel veranderen. Alsook je shurelyas op de juiste moment gebruiken kan een grote impact hebben.
Support is zeker en vast niet te onderschatten.
Ja das waar, support is zeker niet minder dan de andere roles. Hoewel ik momenteel al blij ben als er deftig geward wordt en enemy wards gespot worden met oracle. (Ja, kheb al supp gehad die gwn rond wards blijven lopen, dat ander team was hun aant kapotlache).
Een suck pantheon die men ene game fuckt en die mij flamed kom ik tegen game nadien.
ik Maokai jungle en hij Nocturne jungle. Hij vanaf begin in chat "omg noob on other team easy win".
Trolled > ik 5 - 0 - 13. enkel zijn eerste buffs zijn naar hem gegaan vanaf dan altijd zijn blue en red. Ze surrenderen op 25 min. GG als je van die mongolen uit het ene game het andere bij bij de enemies ziet![]()
In welk elo zit gij Yoshingy?
ik heb mezelf al naar 1100 gebracht en heb nog steeds het gevoel dat ik beter ben. Al krijg ik nu soms beetje weerstand :-) Het zijn allemaal geen retards meer...
Support is echt een van de meest underrated posities imo, ik verkies liever een perfecte samenwerking tussen een vayne/sivir met soraka/taric/sona dan een nasus solotop die fed geraaktZoals een of andere snuggere alistar vol van zichzelf was dat hij niks te verwijten viel toen we een normal 5v5 verloren met 0/6 en misschien 10 assists. Meneer had 100 wards gekocht, wards win games mr als ge niks survivability hebt als CC-king Alistar in eender welke tf dan heb ik liever een 5v5 gevecht dan 10 wards op de map :')
DC in champ select en somehow krijg k random karma. Mijn team al half in paniek. 5min in game 2/0/1 en mijn sivir 1/0/2. Vanaf dan beginnen AP bouwen en gemerkt da karma verdacht sterk is. uiteindelijk 6/0/18 geeindigd.
Support is zeker underrated. Speel zelf vaak support, maar moet toch opmerken dat er één groot probleem is. Eens een champion van het andere team fed geraakt is er weinig dat je kan doen omdat je inherent vaak weinig survivability hebt en dus easy prey voor bv een Leblanc. Je hebt zo iets te weinig invloed op een verliezend game.
Verschrikkelijk, verschrikkelijk, verschrikklijk.
Iedereen die een wtf gevoel wil krijgen moet even zoeken in de replays op "So far ahead and Bot feeds "
of mij aanspreken ingame.
Ik stond voor zo ver met gp top en alles wees erop dat tegenstanders zelf afk gingen gaan, en plots begint ons bot zoooooo zwaar te verliezen en twas omzeep.
verschrikkelijk :'(
Supports zijn niet underrated, de leider van fnatic (mellisan) speelt altijd support, net zoals xpecial en sk nyph. Men kent vele goede supports en een goede support maakt het verschil tussen een goed team en een geweldig team. Je hebt genoeg geweldige ad carries maar je hebt niet zo heel veel geweldige supports.
die mannen spelen dan ook support in een team waar niemand onnodig hard gaat feeden. Die pro's maken zo weinig fouten en/of corrigeren zo snel dat echt hard feeden niet voorkomt. Dus uiteraard is support dan veel belangrijker.
In solo Q kan je echter niet rekenen op je teammates en is support wel degelijk zwaar underrated
Es wa andere champs aant spelen, net met tryn en rammus gespeeld in normals. Tryn ging opzich niet slecht maar kwas premade met twee vrienden die nogal aant feeden waren en enemy team was zo fed dat et direct gg was=/
Tweeden game me rammus jungle, kwist nie goe wa eig eerst te kopen dus me cloth + 5 pots gestart. Iemand tips voor early game van rammus? Want kzat echt continue zonder mana / hp tenzij dak pots had lol. Mss philo stone rushen?
Anyways hun hadden gene jungler (lol) en ik gankte onze lanes continue. Onze cassio gaf hun vlad fb maar daarna gingk ganken en bubai vlad. Wel irrie ne vlad ganken me rammus lol. Daarna soraka gekilled op bot. Twee min later nog eens bot geganked en dan graves gekilled.
Onze tryn was ondertussen zene toren kwijt ondanks datk hem ook al 2 kills had gegeven door samen met cassio top te ganken. Ging em lekker pushen zonder wards en gaat em dood vs tryn + sion die top waren en zegt em dat em geganked werd lol...
Zo heel den game heen en weer gegaan omda onze tryn en cassio de leuke gewoonte hadden om solo te gaan. Wij ginge dragon doen, cass en tryn gaan naar enemy blue en gaan daar dood >.< worden wij ook genaait op dragon natuurlijk.
Uiteindelijk hebk ze bijeen gekregen en moesten ze me gewoon maar volgen en iedereen killen die dat ik taunte en zo wonnen we dan met nog baron te halen na easy teamfight sinds enemy team ook zoals een kieken zonder kop solo rondliep.
7-2-20 score met 1st time rammus xd. Hijs indd echt wel een hele sterke champ en kzie wel wrm em altij banned is xD.
Net 3 rankeds gewonnen en 1 loss afgelopen 2 dagenLaatste game ging enemy team full ad (panth, wukong, mf, cait(support lol), xin). Gewoon allemaal thornmail gekocht en easy win
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)