Pagina 47 van 150 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 921 t/m 940 van 2983
    Member webster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    winnen lukt nog!

al 3 keer moeten supporten vandaag (waarvan maar 1 keer gewonnen)
    laatste was wel gg met Cassio <3

Member squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    bijna terug 1200 ELO, solo queue! en we komen van 1000

Wu kong carry FTW

Member ^ALUCARD^'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Daarnet hilarische match gehad met Sion

Ik zit in queu en we hebben nog een jungler nodig, pakt de last pick moakai maar hij zegt "i go mid or solotop".... En hij pakt clarity en teleport

Gelukkig dodged er iemand
    Dan bij volgende champ select zie ik bij het enemy team als last pick moakai terwijl ze support nodig hadden!

Victory was sweet

Member q-ball_NBK's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    gecarried door een 20 2 x rumble, die gast pakte ze bijna 1v5

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ^ALUCARD^ Bekijk bericht
    Daarnet hilarische match gehad met Sion

Ik zit in queu en we hebben nog een jungler nodig, pakt de last pick moakai maar hij zegt "i go mid or solotop".... En hij pakt clarity en teleport

Gelukkig dodged er iemand
    Dan bij volgende champ select zie ik bij het enemy team als last pick moakai terwijl ze support nodig hadden!

Victory was sweet
    maokai is geen slechte support ze...

Member Maser00's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Pff, kwas zo goed als in 1500 ELO en dan 3 kut teams gehad niet normaal... Nu weer net onder 1400 ELO.

In dat eerste spel begon het goed de enemy banned MUNDO Ok, nice ik kan kassadin nemen en dan leaved er natuurlijk een van het enemy team. Ik join queue weer en nu zit ik fking in da ander team, weet ge wa die zegge "hey, ban mundo and heimer, so OP early game". En die doen da nog ook gvd, ik was voorlaatste pick dus kon niets doen, enemy had kassa en een veel beter team dan wij. Ik was daar renekton top tegen gp denk ik, ging goed, kstond 2 kills voor op gp, ma dan is heel het spel gewoon naar de knoppe gegaan...

2de game, ik jungle met lee sin, ap ez is mid. Hij pulled mijn wolves en killed er 2 van de 3 van gvd, ik geen gold genoeg, niet genoeg xp om shield op tijd te kunnen hebben voor te kunnen blijven junglen ======> ik probeer red, ma lukt natuurlijk niet, moet recalle, kan geen items kopen en sindsdien gwn zo underlvl'd geweest...

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maser00 Bekijk bericht
    Pff, kwas zo goed als in 1500 ELO en dan 3 kut teams gehad niet normaal... Nu weer net onder 1400 ELO.

In dat eerste spel begon het goed de enemy banned MUNDO Ok, nice ik kan kassadin nemen en dan leaved er natuurlijk een van het enemy team. Ik join queue weer en nu zit ik fking in da ander team, weet ge wa die zegge "hey, ban mundo and heimer, so OP early game". En die doen da nog ook gvd, ik was voorlaatste pick dus kon niets doen, enemy had kassa en een veel beter team dan wij. Ik was daar renekton top tegen gp denk ik, ging goed, kstond 2 kills voor op gp, ma dan is heel het spel gewoon naar de knoppe gegaan...

2de game, ik jungle met lee sin, ap ez is mid. Hij pulled mijn wolves en killed er 2 van de 3 van gvd, ik geen gold genoeg, niet genoeg xp om shield op tijd te kunnen hebben voor te kunnen blijven junglen ======> ik probeer red, ma lukt natuurlijk niet, moet recalle, kan geen items kopen en sindsdien gwn zo underlvl'd geweest...
    always leave queue en rejoin later als er iemand leaved in champ select

iTrader
    9 (100%)
    Mja, ma ik hoopte om weer in mijn vorig team te zitten, dat zag er veelbelovend uit

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Monopoly Guy Bekijk bericht
    always leave queue en rejoin later als er iemand leaved in champ select
    Krijg je tegewoordig de kans niet meer voor, champ select herbegint bijna altijd onmiddellijk waardoor je nie kan cancellen.

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Carrien met soraka is gieren. Komt enemy team onze kennen mid ganken voor eig eerste teamfight, kennen compleet omsingeld, kennen bijna dood -> Z op kennen, -> kennen weer bijna dood -> ult, kennen weer bijna dood -> heal summoner

Resultaat: ACED xd. En kennen met 1/5 hp nog in leven derp.
    Daarna nog paar keer mensen gered met optijd enemies te silencen, o hi der brand why u no ultz brah? SILENCE.

Had toch een redelijk team alle chance, onzen amumu was ne smurf zei em op 1550 elo xd. Dien kon wel goe me mumu spelen, altijd rake tosses en goeie ults. Onzen top verloor wel dik, onze wukong vs hun riven.

Bot wast alistar + brand (trololo) vs sivir + soraka (ik). En mid dan kennen vs irelia, en in jungle wij mumu, hun skarner.

Support spelen kan leuk zijn =D

iTrader
    9 (100%)
    Ja, amumu + kennen combo is nice. Ik neem meestal kennen als er een amumu in ons team zit, ma meestal suckt die amumu en gebruikt die zijn ult altijd veel te laat

Approved 9-lifer Japser's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    22 minuten 202 cs , 6 2 6 score GG

Love morde and always noobs solo top !

iTrader
    9 (100%)
    Kvind btw riven solotop echt zwaar op... Haar movement met die combo, healing, base dmg pfff. Moeilijkste solo top om tegen te staan imo...

btw daarnet zat ik zogezegd met nen +1900 ELO gast op een account van zijne vriend. Hij ging top met olaf tegen nasus, vond ik vreemd ma kom. Hij hij top wel zwaard gepwnd ja, elke keer nasus gewoon onder zijne tower kille, geganked worden nog ne kill hale (tegen nasus and trundle) en zelf nie sterve Toch zwaar verloren door mid en bot, die manne maar feede gvd... Hij zei dat olaf op +1900 permaban was en hij had ook zijne stream gegeve, ma die ben ik al vergete Kzou het raar vinden moet olaf permaban zijn eigenlijk... OK, geen cc als ult bezig ma die heeft gene ene gapcloser of extra movespeed of ranged attack (voor zover ge zijn q nuttig kunt noemen)

iTrader
    6 (100%)
    Kvind btw riven solotop echt zwaar op... Haar movement met die combo, healing, base dmg pfff. Moeilijkste solo top om tegen te staan imo...
    Kvind ze nu niet OP
    Enkel moeilijk om tegen te lanen
    Das zowa gelijk tege Lee Sin lanen ofzo
    Shit sucks en ge moet veel micro'en om te winne

Member
    iTrader
    0

btw daarnet zat ik zogezegd met nen +1900 ELO gast op een account van zijne vriend. Hij ging top met olaf tegen nasus, vond ik vreemd ma kom. Hij hij top wel zwaard gepwnd ja, elke keer nasus gewoon onder zijne tower kille, geganked worden nog ne kill hale (tegen nasus and trundle) en zelf nie sterve Toch zwaar verloren door mid en bot, die manne maar feede gvd... Hij zei dat olaf op +1900 permaban was en hij had ook zijne stream gegeve, ma die ben ik al vergete Kzou het raar vinden moet olaf permaban zijn eigenlijk... OK, geen cc als ult bezig ma die heeft gene ene gapcloser of extra movespeed of ranged attack (voor zover ge zijn q nuttig kunt noemen)
    Ik vind ze ook OP, ni alleen om tegen te lanen, je kan ze gwn ook ni ganken. Welke champ je ook hebt ze springt zonder problemen weg, en hoe meer dmg ze krijgt hoe tankier ze wordt.

iTrader
    9 (100%)
    Kvind ze nu niet OP
    Enkel moeilijk om tegen te lanen
    Das zowa gelijk tege Lee Sin lanen ofzo
    Shit sucks en ge moet veel micro'en om te winne
    Vooral early game vind ik ze wa op, vanaf ge lvl 6-8 zijt kunt ge die tenminste toch eens goe terug pushe.
    Bwa lee is nog vrij easy vind ik...

Weer een game gedaan ik met veigar tegen malza, voor 20 mins al 5/0, super goeie ganks (al zeg ik het zelf), ma top en bot zoooo failen weeral he. Daarom haat ik nu echt eens teamgames/sporten he, das altijd op een ander dat ge moet kunnen rekenen Da was met de voetbal ook altijd zo, een paar die altijd heel de match verpesten, kben blij dak nu gevechtssporten doe...

Den tryn top sta letterlijk in tower range irelia te harassen, zonder wards, zonder ult, met 1/4 hp en hij wordt al constant geganked en die retard blijft zo zwaar pushe En dan zo van malza is al 3 keer top geweest en gij bijna nooit bla bla bla. Ik heb wel 2x dragon gedaan, blue gaan halen, bot neig hard moete helpen en dan heb ik hem nog 2 keer zo gesaved met mijne stun....

Die veigar zijn stun is toch echt zo nice Doet da op nen doorgang en niemand van het enemy team kan er nog door. Zeker 10 deaths mee verhinderd denk ik daarnet en die manne ma flashe om de kill toch nog probere te kunnen krijge

iTrader
    6 (100%)
    Juist de beste game gehad haha
    Ik als graves & support was soraka
    Bot vs akali & karma aant ownen
    komt hun xin ganken, haal ik first blood, double kill en daarna nog xin kill
    Snowballing afterwards
    Op 12 min stond ik 9/1/2 en had ik al een bloodthirster, berserkers, dorans blade en bijna men phantom dancer haha

Eindscore 12/1/5
    Voor een game van 20 minuten nog 141 cs gehaald
    @10.1k gold

iTrader
    9 (100%)
    Haha net een normal game gedaan met nen jungle soraka in ons team carrying 9/0 lol

iTrader
    6 (100%)
    Kwas solotop Nasus vs Garen & Gangplank
    Gewonnen 3/1/3 met 102 cs op 20 min lol

Member webster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kwas solotop Nasus vs Garen & Gangplank
    Gewonnen 3/1/3 met 102 cs op 20 min lol
    tegen Garen & Gankplank? in ranked?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten