Pagina 36 van 185 EersteEerste ... 263233343536373839404686136 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 701 t/m 720 van 3697
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dezona Bekijk bericht
    Enige reden waarom je exhaust ipv ignite neemt?
    Ook zijn cdr boots wel raar op Annie.
    En geen hp items buiten die ene dorans.

Approved 9-lifer Juve9le's schermafbeelding
    iTrader
    12 (93%)
    Enige reden waarom je exhaust ipv ignite neemt?
    Ook zijn cdr boots wel raar op Annie.
    Exhaust is nice in 1vs1's om ofwel burst dmg te stoppen of fleeing enemies. Ik heb het gevoel dat extra burst op annie overkill is en de utility van exhaust is nuttiger.
    Cdr boots vooral voor de early game bonus op disintegrate. Kan je agressiever spelen in 1vs1's omdat je stuns sneller beschikbaar zijn en je spells zijn altijd klaar om minions te finishen. 15% cdr van boots + 20% van tome(mijn derde buy) = 35% en je zit zogoed als aan de cap.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brainrain Bekijk bericht
    En geen hp items buiten die ene dorans.
    HP items koop ik afhankelijk van hoe agressief het andere team speelt(en hoe goed ik verdedigend speel). Als het enemy team me in 20 min nog niet low gebracht heeft lijkt het me zonde om damage op te offeren voor meer survivability, en vice versa. Meestal koop ik wel de 500HP staff.

Haunting guise geeft ook 200hp btw.

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juve9le Bekijk bericht
    Exhaust is nice in 1vs1's om ofwel burst dmg te stoppen of fleeing enemies. Ik heb het gevoel dat extra burst op annie overkill is en de utility van exhaust is nuttiger.
    Cdr boots vooral voor de early game bonus op disintegrate. Kan je agressiever spelen in 1vs1's omdat je stuns sneller beschikbaar zijn en je spells zijn altijd klaar om minions te finishen. 15% cdr van boots + 20% van tome(mijn derde buy) = 35% en je zit zogoed als aan de cap.

HP items koop ik afhankelijk van hoe agressief het andere team speelt(en hoe goed ik verdedigend speel). Als het enemy team me in 20 min nog niet low gebracht heeft lijkt het me zonde om damage op te offeren voor meer survivability, en vice versa. Meestal koop ik wel de 500HP staff.

Haunting guise geeft ook 200hp btw.
    Ignite neem je op een burster net zodat ze die dmg die je weg hebt geburst niet makkelijk kunnen regenen of healen. Exhaust is iets voor andere spelers vind ik.
    CDR boots zou je ook nooit moeten pakken. Je bent mid carry dus krijg jij de 2e (of in slechtste geval de 3e) blue buff.
    Op annie neem ik dan sowieso RoA eerst. beter voor early sustain en annie is echt brutaal als die lang kan in leven blijven > stun stun stun. Is beter dan boom 1 tibers aoe stun en dan ge3shot door de AD carry.

my 2 cents. In een normal raak je daar wel mee weg

Approved 9-lifer Z!ppy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Master yi is OP lol, jungle hem en GG, als u team redelijk is zowiezo gisteren 26/5 en penta
    Starks fervor, phantom dancer, infiniti, black cleaver en last whisper, op het einde laat ik men berserkes greaves ook ng voor ng een phantom dancer just for fun lol boom boom

Approved 9-lifer Juve9le's schermafbeelding
    iTrader
    12 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Z!ppy Bekijk bericht
    Master yi is OP lol, jungle hem en GG, als u team redelijk is zowiezo gisteren 26/5 en penta
    Starks fervor, phantom dancer, infiniti, black cleaver en last whisper, op het einde laat ik men berserkes greaves ook ng voor ng een phantom dancer just for fun lol boom boom
    Gij waart dat dus met Yi . Man man die met zijn beerke maar zagen dat we 100% gingen verliezen en dat hij in een noobteam zat.. uiteindelijk nog gewonnen De matchmaking was wel serieus fucked. Ik als lvl15 terwijl al de rest ~25-30 was. Ik ben al niet goed met fid en dan nog eens tegen iemand die dubbel mijn lvl is moeten duellen in mid pff :P

random games are random

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Z!ppy Bekijk bericht
    Heb ik ook al ondervonden , lvl 2 gank met exhaust is bijna een gegarandeerde kill/double kill

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Yi is sterk op vrij laag niveau, no offence maar dat is gwn zo:P

Of je moet echt al super goed met hem zijn.

Yi is een blijft melee dps en hij blijft glass cannon en uitzonderlijk gevoelig aan stuns. Als je tegen een team komt met geen stuns is het free win ofc
    Of je moet hem al atmogs bouwen, zo hebk een yi ook al zien ownen, maar dat vraagt dan weer ziek veel farm wat je ook niet altijd zult halen.

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    Yi is sterk op vrij laag niveau, no offence maar dat is gwn zo:P

Of je moet echt al super goed met hem zijn.

Yi is een blijft melee dps en hij blijft glass cannon en uitzonderlijk gevoelig aan stuns. Als je tegen een team komt met geen stuns is het free win ofc
    Of je moet hem al atmogs bouwen, zo hebk een yi ook al zien ownen, maar dat vraagt dan weer ziek veel farm wat je ook niet altijd zult halen.
    Wriggles, boots + atmogs
    Beginnen met atmas (tegelijk met health crystal) & dan warmogs bouwen

Member
    iTrader
    0
    Net cassiopeia gekocht , man wat een beest, vooral dan early game je q en een paar van die twin fangs zijn echt pijnlijk early game. Heb alleen nog wat moeite met die q te landen maar dat zal wel beteren wss, heb het gevoel dat de radius kleiner is dan die van karthus.

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Net cassiopeia gekocht , man wat een beest, vooral dan early game je q en een paar van die twin fangs zijn echt pijnlijk early game. Heb alleen nog wat moeite met die q te landen maar dat zal wel beteren wss, heb het gevoel dat de radius kleiner is dan die van karthus.
    Karthus zijn range is idd iets groter denk maar ook wel makkelijker te ontwijken. Die skill van cassi heeft een iets grotere aoe denk. Btw die poison is ook pijnlijk ook XD
    Yi is idd ook enkel goed op low lv.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex40014 Bekijk bericht
    Karthus zijn range is idd iets groter denk maar ook wel makkelijker te ontwijken. Die skill van cassi heeft een iets grotere aoe denk. Btw die poison is ook pijnlijk ook XD
    Yi is idd ook enkel goed op low lv.
    Wel die "range" was eigenlijk gericht op de aoe, is precies kleiner dan karthus maar er zit wel minder delay op de damage

Member
    iTrader
    0
    Met cassio moet je in attack range gaan en da is het verschil me karthus. Da maakt cassio een aggresieve champ en karth een passieve.

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik kan dus echt niet met Cassio spelen, ik kan dat bommetje echt nooit hitten zonder dat ik 10x de dmg terugkrijg.

Member webster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Cassio is zo aseweom

Member Boemkool's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Cassio is een zeer sterke champ, ik kan er wel niet mee spelen
    Ocelote speelt daar echt vaak mee.

Gisteren echt zalig teamke gehad, early ganks van onze nocturne hebben echt de game gewonnen, nu zit ik weer in gold league

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht
    Ik kan dus echt niet met Cassio spelen, ik kan dat bommetje echt nooit hitten zonder dat ik 10x de dmg terugkrijg.
    Cassio zonder smartcast = no go

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yoshingy Bekijk bericht
    Cassio zonder smartcast = no go
    Dat bommetje is sowieso smartcast

Member webster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat bommetje is sowieso smartcast
    ja die A is sowieso, ma die E (fangs) moet wel smartcast, DPS much
    en die range is ook gg, amai, ik vind mezelf wel nog redelijk goed met cassio, als ik mijn ulti niet mis doe uiteraard

Approved 9-lifer Thorfin's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Heb eens Volibear als puur attack damage gebouwd en het ging verdomd goed!
    Begonnen met dblade en berserk boots, daarna een bloodthirster en een infinity edge en tot slot nog een guardian angel, niets kon me gwn tegenhouden

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door webster Bekijk bericht
    ja die A is sowieso, ma die E (fangs) moet wel smartcast, DPS much
    en die range is ook gg, amai, ik vind mezelf wel nog redelijk goed met cassio, als ik mijn ulti niet mis doe uiteraard
    Idd , maar vanaf ik die poison hit towerhuggen de meeste gewoon zodat ik ze niet kan hitten :/

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten