Exhaust is nice in 1vs1's om ofwel burst dmg te stoppen of fleeing enemies. Ik heb het gevoel dat extra burst op annie overkill is en de utility van exhaust is nuttiger.
Cdr boots vooral voor de early game bonus op disintegrate. Kan je agressiever spelen in 1vs1's omdat je stuns sneller beschikbaar zijn en je spells zijn altijd klaar om minions te finishen. 15% cdr van boots + 20% van tome(mijn derde buy) = 35% en je zit zogoed als aan de cap.
HP items koop ik afhankelijk van hoe agressief het andere team speelt(en hoe goed ik verdedigend speel). Als het enemy team me in 20 min nog niet low gebracht heeft lijkt het me zonde om damage op te offeren voor meer survivability, en vice versa. Meestal koop ik wel de 500HP staff.
Haunting guise geeft ook 200hp btw.
Ignite neem je op een burster net zodat ze die dmg die je weg hebt geburst niet makkelijk kunnen regenen of healen. Exhaust is iets voor andere spelers vind ik.
CDR boots zou je ook nooit moeten pakken. Je bent mid carry dus krijg jij de 2e (of in slechtste geval de 3e) blue buff.
Op annie neem ik dan sowieso RoA eerst. beter voor early sustain en annie is echt brutaal als die lang kan in leven blijven > stun stun stun. Is beter dan boom 1 tibers aoe stun en dan ge3shot door de AD carry.
my 2 cents. In een normal raak je daar wel mee weg
Master yi is OP lol, jungle hem en GG, als u team redelijk is zowiezogisteren 26/5 en penta
Starks fervor, phantom dancer, infiniti, black cleaver en last whisper, op het einde laat ik men berserkes greaves ook ng voor ng een phantom dancer just for fun lolboom boom
![]()
Gij waart dat dus met Yi. Man man die met zijn beerke maar zagen dat we 100% gingen verliezen en dat hij in een noobteam zat.. uiteindelijk nog gewonnen
De matchmaking was wel serieus fucked. Ik als lvl15 terwijl al de rest ~25-30 was. Ik ben al niet goed met fid en dan nog eens tegen iemand die dubbel mijn lvl is moeten duellen in mid pff :P
random games are random
![]()
Yi is sterk op vrij laag niveau, no offence maar dat is gwn zo:P
Of je moet echt al super goed met hem zijn.
Yi is een blijft melee dps en hij blijft glass cannon en uitzonderlijk gevoelig aan stuns. Als je tegen een team komt met geen stuns is het free win ofc
Of je moet hem al atmogs bouwen, zo hebk een yi ook al zien ownen, maar dat vraagt dan weer ziek veel farm wat je ook niet altijd zult halen.
Net cassiopeia gekocht , man wat een beest, vooral dan early game je q en een paar van die twin fangs zijn echt pijnlijk early game. Heb alleen nog wat moeite met die q te landen maar dat zal wel beteren wss, heb het gevoel dat de radius kleiner is dan die van karthus.
Met cassio moet je in attack range gaan en da is het verschil me karthus. Da maakt cassio een aggresieve champ en karth een passieve.
Ik kan dus echt niet met Cassio spelen, ik kan dat bommetje echt nooit hitten zonder dat ik 10x de dmg terugkrijg.![]()
Cassio is een zeer sterke champ, ik kan er wel niet mee spelen
Ocelote speelt daar echt vaak mee.
Gisteren echt zalig teamke gehad, early ganks van onze nocturne hebben echt de game gewonnen, nu zit ik weer in gold league![]()
Heb eens Volibear als puur attack damage gebouwd en het ging verdomd goed!
Begonnen met dblade en berserk boots, daarna een bloodthirster en een infinity edge en tot slot nog een guardian angel, niets kon me gwn tegenhouden
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)