Wordt de ELO eigl opnieuw gereset voor season 2?
ja maar uit de shitpool geraken van 1250 is niet makkelijk als je amper games kan spelen, ik raak er wel uit met hetzelfe aantal games maar tis soms ridicuul.
Ik ga hieronder een quote zetten van mezelf. Dat is voor mij het echte bewijs dat voor je ELO je ook veel geluk moet hebben
dus die gast is pakweg bijna 200 ELO hoger geraakt dan ik in ELO. builde WW met on malady etc. had geen bal mapawereness.waar halen ze deze mensen toch. WW 20 wins 8 loses MAX RANK 1708 gaat ghost en malady !!!
holy balllllllls
Nuja ik heb men eerste game van het game van het season dus verloren.
Das het verschil tussen 1200 zijn en 1300. 100 ELO hangt ineens af van of je een trol in je fucking game hebt lololol
Klopt ook, had gisteren ook een game met een garen die totaal top failde. Hij kreeg fb door een gank van mijn duo partner en toch bleef ie udyr feeden en verloor ons de game met een uberfed udyr. Na de game op zen profiel gaan zien, had ie 7 losses 1 win met garen en toch blijft ie hem nog spelen...
Wat is dan het verschil tussen pre season 2 en season 2 effectief?
Met de overgang naar season 2:
Solo Q elo wordt niet gereset
Team Q elo wordt samen gegoten (reset of afh van de individuele elo's, dunno)
Dus 1 elo voor je team (~WoW, AT in wc3, ...)
Ik zie daar vooral vervelende toestanden bij teams met veel backups, zonder vaste leden, ...
Misschien dat er nog een eventje/freebie bij de overgang hoort(we kunnen hopen)
Khoor het al, de enige deftige elo dak heb (team Q), ga veranderen lol.
7 games op rij gewonnen :-)
Al was het meer Malz die ons heel team carriede was even al 18 terwijl rest rond 13 schommelde
5 ranked games gespeeld in totaal, 5 wins.![]()
Khad ne 7 winstreak ofzo
Achja khad het moeten weten datk eerst normals moest spelen en verliezen
Nu eindigde men winstreak in ranked door ne nab shaco
Weer nieuwe toprating 1641!
Hadden in ons team: mundo, noc, kennen, tristana (ik), sona (me duo)
vs
cho, fiddle, ashe, shen, karthus
early game verlore we maar niet vrij hard. Hun cho uber farmed, onze mundo ging telkens veel te snel dood. Dan lategame ik maug damage, noc vrij tanky, mundo krege ze amper nog dood en kennen heerlijke aoe for the win!
Spelen op deze rating is echt vele leuker xd, niemand feed bijna.
wss beter dan wat ik hier zie:
support blitz zonder clairvoyance
twitch op mid met heal
AFKs
Premades die er de ballen van kunnen
Dives op ashe and taric en dan gedouble killed worden door taric omdat ze niet recallen
Bug waardoor ik ineens Malzahar ben zonder dat ik kon zien welke champ ik had en queu niet kon verlate.
Udyr wiens blue gestolen wordt en op recall geen blue pots koopt
AND MANY MANY MORE
3 win streak met talondunno maar die gast stomped niet te doen
4 wins streak en 4 keer dat andere team surrendered (3x op 20)
lanen gaat voorlopig goed al vs akali, nasus, irelia en gragas
laatste game was wel grappig op de surrender hun Brand
"fuck i was in matchmaking with talon when someone left and put him on other team"
so sad
is een champ die niet moeilijk te spelen is. Doet mij wat denken aan pantheon (AD spellcaster, HSS-Rake, targeted gapcloser)
een nuttige ulti en kunnen lopen als je je rake doet is wat hem wel een pak boven pantheon zet.
Laatst gewijzigd door Killstick; 9 oktober 2011 om 19:01
3 games op rij gewonne met vayneik begin er echt goe mee te worde
Net 5on5 oefenmatch gespeeld met mijn team vs LowLandLions (maw winnaar EMS qualifiers van Belgie vs winnaars van NL)
Kmoet zeggen, we waren outplayed (hadden we verwacht), maar we werden niet gestomped, en 1 epic baron steal bracht ons terug in de game waardoor we hun inhibitor hadden. En die sion... lolol die miste geen enkele creep zelfs als hij geharassed werd, eerste 10 minuten stond hij max 5-10 cs voor, maar daarna... was ik zwaar outplayed qua farm, hij had 300 cs op 30 minuten ofzo? ziek :/
Qua kills stond ik dan wel voor 3-0, maar maakte uiteindelijk niks uit.
Op bot lane waren we ook outpicked, ze waren zo slim kogmaw te bannen en firstpick caitlyn waardoor mijn ad carry alleen maar ashe kon pakken (zijn mains zijn caitlyn-kogmaw-ashe) en ashe vs Caitlyn, tja das gg lol
http://img6.imageshack.us/img6/6440/19522719.png
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)