Pagina 13 van 189 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 260 van 3763
    Member Ironpole's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Allé, loss streak toch eindelijk doorbroken. Had overlaatst last om tegen Jax te spelen met Kog'Maw: if you can't beat them, join them. Heb dan Jax gekocht en eens getest tegen bots. Ging netjes maar bots zijn dan ook oliedom. Ik zat in lane met een Trundle met een skin. Ik vond het raar wat hij hier kwam doen, aangezien mensen meestal toch skins kopen voor hun main of iig toch al veel gespeeld hebben. Blijkt dat hij 232 wins had tegen bots! Hij had nog maar enkele games in normal gespeeld en was zo tot lvl 22 geraakt. Moet een saai spel zijn zo.

Anyway, dan nog twee games met Jax gedaan en het laatste spelleke was perfect voor mij. Annie als bait gebruikt () zodat Nocturne z'n ult doet (en faalt) zodat ik op hem kan springen en Annie redt. Jax speelt echt zoals nen Assassin en das wel tof. Ik moet alleen nog wel de juiste itemcombinatie vinden voor mij. Ik kijk altijd naar de guide met de hoogste score op MobaFire maar die van Jax staat mij niet meteen aan. Ik wil graag meer HP en damage, en minder AP. Eens de build met Frozen Mallet testen.
    Laatst gewijzigd door Ironpole; 14 september 2011 om 21:09

Approved 9-lifer enj0i^'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ok het is niet ranked maar toch goed moment
    Gisteren twee premades gespeeld met neef die lvl 10 is ofzo en zaten twee keer maar noobs daardoor in enemy team (eigen team ook btw )
    1st game was ik mid met katarina, na 20 minuten surrenderen ze na 2 ragequits mid, stond 15-0-3 , staan ze altijd met low hp onder turret, maar shunpo/flash en altijd kill

2de game deze keer morgana mid, een caithlin de me feed, stond al snel 6-0-2, gg na 30 min

Wel lachen dan

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ironpole Bekijk bericht
    Allé, loss streak toch eindelijk doorbroken. Had overlaatst last om tegen Jax te spelen met Kog'Maw: if you can't beat them, join them. Heb dan Jax gekocht en eens getest tegen bots. Ging netjes maar bots zijn dan ook oliedom. Ik zat in lane met een Trundle met een skin. Ik vond het raar wat hij hier kwam doen, aangezien mensen meestal toch skins kopen voor hun main of iig toch al veel gespeeld hebben. Blijkt dat hij 232 wins had tegen bots! Hij had nog maar enkele games in normal gespeeld en was zo tot lvl 22 geraakt. Moet een saai spel zijn zo.

Anyway, dan nog twee games met Jax gedaan en het laatste spelleke was perfect voor mij. Annie als bait gebruikt () zodat Nocturne z'n ult doet (en faalt) zodat ik op hem kan springen en Annie redt. Jax speelt echt zoals nen Assassin en das wel tof. Ik moet alleen nog wel de juiste itemcombinatie vinden voor mij. Ik kijk altijd naar de guide met de hoogste score op MobaFire maar die van Jax staat mij niet meteen aan. Ik wil graag meer HP en damage, en minder AP. Eens de build met Frozen Mallet testen.
    Rofl Jax HP builden, ik denk dan wel dat je best eens naar die gast zijn passive kijkt als je denkt aan frozen mallet te kopen

Je build gewoon Hextech gunblade, vanaf dan zie je wat het andere team stacked (armor of MR) of wat je team mist en dat build je.

Ninja Tabi > Hextech Gunblade > Guinsoo Rageblade > Rabadon's Deathcap > Atma's Impaler > Trinity.
    Das zowat de ultieme jaxxxxxx build.
    als je wat farmed raakt is die echt lol. Solo in lane heb je tegen de meeste champs wel wat druk van je jungler nodig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    daarjuist een ryze doen ragequitten de eerste keer dat ik met morgana speel.
    die haar stun is zo nice haha.
    Ryze heeft echt het meest klote early game van alle mages

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Dodgeboots + Hextech Gunblade + Guinsoo's Rageblade = core
    Verder gewoon kijken wat je nodig hebt

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Monopoly Guy Bekijk bericht
    Dodgeboots + Hextech Gunblade + Guinsoo's Rageblade = core
    Verder gewoon kijken wat je nodig hebt
    Maar er is nooit een situatie dat je zegt van "shit nu moet ik Frozen mallet kopen" die koop je nooit op joxxx

Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Frozen mallet niet, Rylai crystal scepter daarentegen wel.

iTrader
    9 (100%)
    Frozen Mallet en Rylia's zijn in principe hetzelfde, terwijl de ene AD geeft en de andere AP. Ik wou meer AD gaan dus vond ik Frozen Mallet zo slecht nog niet. Ik bedoel allé, 700 HP erbij, 20 AD (+60 HP van passive) en dan een slow. Dat kan toch niet slecht zijn? Ik build Frozen Mallet meestal na Ninja Tabi, Hextech en Guinsoo's. Maar ben er nog niet aandoe gekomen omdat het spel dan meestal gedaan is, zijn vrij dure items hé.

Ik vind dat zonder een of andere HP item de passive van Jax hem écht geen epische HP-pool geeft hoor. Er mag wel wat bij.

iTrader
    10 (100%)
    PFF zo zuur, ik had net in solo Q mijn team zo zwaar gecarried met brand, paar zieke plays gedaan en dan opeens "JAEGGER, PIZZA IS ER"

(voor de game begon dacht ik: ah ouders net thuis, nog zeker een uur voor we gaan eten, maar nee, bestellen ze pizza :/)

Member Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    159 (100%)
    wat een kutouders, azo hun kind voeden

iTrader
    9 (100%)
    Heet gij Jaegger?

iTrader
    10 (100%)
    Heet gij Jaegger?
    Yup (eigenlijk van het duitse Jaëger)

Member Æro's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Akali Daarnet in een teamke terechtgekomen (random pug) van 3 belgen (Random Meph, Joe en nog iets) en eindigt Akali als heavy carry nadat ze early game voor noob werd uitgescholden. Altijd wel leuk om het tegendeel te bewijzen. Jammer dat eht sommigen achteraf dan ook zo zwaar valt dat af en toe eens te bekennen, maar soit

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yoshingy Bekijk bericht
    Maar er is nooit een situatie dat je zegt van "shit nu moet ik Frozen mallet kopen" die koop je nooit op joxxx
    waarom niet
    als je team lackt in slows & de enemy altijd weggeraakt kan je dat toch kopen? of een rylais maar das meer skill dependant

iTrader
    12 (100%)
    Frozen Mallet en Rylia's zijn in principe hetzelfde, terwijl de ene AD geeft en de andere AP. Ik wou meer AD gaan dus vond ik Frozen Mallet zo slecht nog niet. Ik bedoel allé, 700 HP erbij, 20 AD (+60 HP van passive) en dan een slow. Dat kan toch niet slecht zijn? Ik build Frozen Mallet meestal na Ninja Tabi, Hextech en Guinsoo's. Maar ben er nog niet aandoe gekomen omdat het spel dan meestal gedaan is, zijn vrij dure items hé.

Ik vind dat zonder een of andere HP item de passive van Jax hem écht geen epische HP-pool geeft hoor. Er mag wel wat bij.
    Uit rylai scepter ga je pak meer dmg halen (80 AP vs 20 AD). Dan nog ik build normaal geen van beiden
    Je gaat trouwens eerst voor hextech daarin heb je al die active voor slow. Je lvlt dan nog eens eerst je jump dus je kan eigelijk op iedereen constant zitten. + ik speel jax altijd flash/exhaust....

Dit Exhaust flash heb je nodig vooral om early game te overleven. Dus dan heb je 2 slows (je gunblade en je exhaust) + voor jezelf heb je dan nog jump op low cooldown. Mallet en Rylais zijn dan wat weggesmeten vind ik

Voor ELO terug op te krikken ga ik toch vooral rekenen op Mordekaiser (mid of top) en Jungle (Fiddle en Xin).

Zou graag eens jungle Twitch proberen heb het eens op stream gezien en is echt margi.
    Je moet heb wel wat tanky buildenEndgame kocht andere team oralces en ze zagen twitch heel dat team erop terwijl die tanky was andere teammates staan dan gwn free dmg te doen rofl.
    Das precies nen AOE taunt da Twitch OMG DAAR IS EM ALLEMAAL EROP
    Laatst gewijzigd door Killstick; 16 september 2011 om 13:05

Member memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Yeah, idd ik heb vroeger nog met Twitch gespeeld en ge zijt effectief nen AOE taunt... Nie normaal... . Nu wacht ik toch op the stealth remake voor ik nog eens met hem speel...

iTrader
    10 (100%)
    Ranked gaat goed.

Duo Q ftw, 9x gewonnen 1x verloren.

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    Ranked gaat goed.

Duo Q ftw, 9x gewonnen 1x verloren.
    Wa is uw rating nu dan? XD

Member Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik zou in ieder geval geen solo Q alleen doen ...
    nog erger dan voordien

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex40014 Bekijk bericht
    Wa is uw rating nu dan? XD
    1321, kwam van 1230 gisteren ofzo

iTrader
    6 (100%)
    hmm ik ga geen solo queue meer doen enkel duo
    te onbetrouwbaar om alleen te gaan

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten