Pagina 83 van 253 EersteEerste ... 337379808182838485868793133183 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.231 t/m 1.245 van 3793
    Member Fliblit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    2
    Ik ga Talon kopen denk ik. Zo'n leuke champ <3
    Men are born soft and supple; dead, they are stiff and hard. Plants are born tender and pliant; dead, they are brittle and dry. Thus whoever is stiff and inflexible is a disciple of death. Whoever is soft and yielding is a disciple of life. The hard and stiff will be broken. The soft and supple will prevail.

-Lao Tzu, Dao De Jing

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Net zo'n spannende match gehad niet normaal, eerst stonden we 16/4 ons team kei overmoedig 1v4 heel den tijd totdat ze ommeduur 2 inhibs van ons hadden, dan hebben wij geteamed (eindelijk!!!) en gefinished.
    Gaming Rulez
    IGN LoL: Bloodvampire

Member Boemkool's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    tsss, in die chat dan 'u mad'

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    haha ik bepis mijn eigen ier.

Lvl 1 ik cass vs kennen mid. Mijn jarvan ganked. Ik land Q op kennen dan E dan ignite ECHT OVERLEEFT DIE MET 2 HP.
    Dan ineens komt hun lee uit den bos met redbuff >< fuckign sigh

Kom ik terug op lane wil ik hun wraiths warden. Boom loop ik op lee..... FFFFFFUUUUU
    Maar ok ik heb mijn lane dan maar hard gefarmed en heb in gold altijd voor kennen gestaan.

Maar dan Poppy top vs irelia, geen ward nooit laneswap... die irelia met teleport was over heel de map en toch poppy aan het outfarmen en outpushen.....

3 drakes achter, 11 kills achter 1 baron achter....

Dan doen ze baron, maar die fucking kennen en irelia wouden altijd maar op mij. Dus gekite kennen keert hem dan om voor ult op rest van mijn team. Ik keer mij om en flash erin > ult op 4 van hun stun en GG. Dan mid nog voledig gepushed en hun base net optijd gekilled. Een of andere retard van mijn team wou dan nog baron doen precies of die mannen gingen 2 keer zo stom zijn op baron te sterven.

Grote fout van dat andere team dat ze wel de farm perfect pakken (dragons, towers en ozne buffs) maar er komt een moment in het game dat je moet leren finishen. doe je dat niet kan je echt pijnlijk verlieze.

Banned PolletPoulet's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    gisteren met een maat van mij wat liggen duoQ'en. bij de picks hadden wij in ons team bijna geen cc (irelia, morde, lee sin). mijn maat pakt veigar support, ik ashe. 2min ingame double kill, op 5min mark had ik 6 kills. na 20 minuten stond ik 11 - 0 - 7 en kwam er een pijnlijke surrender.

Member wartaal's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Yes, weer boven de 1000 elo Nuja, gaat ook niet zo snel als je maar 2 games per dag speelt
    www.directo-mundo.be // IGN LoL: Naakt

Member Licargon's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mij opt gemakske van 1180 -> 1330 ELO gekregen voorbije 3 dagen (en nu terug naar 1290, soms valt er echt gewoon nix te beginnen als ze me al "fucking troll I afk retard" toezwieren alsk ne keer nen skillshot ni raak -.-). Soms is SoloQ zo erg nog ni, eindelijk nen streak games me mensen die het serieus aanpakten, mag ook wel eens

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    alle nog eens ne goeie middag. 4 wins geen losses. Zondag spelen = beter dan in de week.

Eerste game. ik kon ontploffen, eerste in chat is alweer; i wont support.... Nuja op zondag wil ik dan wel supporten dus fuck it. Met taric gespeeld en met die fucker dan bot gedaan.
    We pakken Vayne lvl 1 in brush aan drake (komt van blue pull down zonder support?) Vayne flasht en overleeft met 10% HP. Dan gaat die fucker vayne diven met heal en soraka support. Dan gaat die in chat wat leuteren dat het luck was??? welke dumbo dived nu vs heal + soraka op lvl1
    Was dan nog tegen rammus jungle. daarvoor is taric DA BEST. Rammus roll = stun in TF te goed rammus komt rollen > stun ik hem voor defensive curl > nuke

Game 2
    opnieuw taric support. Dunno als je support speelt zie je pas hoeveel mongole supports er zijn. altijd beginnen met pinkward. Al was het maar om hem bij te houden zodat de andere lane niet ward.

Game 4
    Had nog eens zin Karthus te spelen; tegen vlad mid. Die liet mij farmen wat wel cava was lvl 6 recall double dorans en ult = kill + assist. Vanaf dan gwn hun blue getimed. Zalige aan karthus is dat je gwn mid kan farmen en pushen en met je ult toch nog terror bent voor de lanes.20 surrender 2 drakes down, ik rabadons na 15 min. > Zalig als je lanes kan ulten als ze nog maar net onder 50% HP zijn

Game 5
    First pick. haat ik echt buiten dat ik dan kan bannen. Rammus/lee/shen Cass/kassa/morgana. Ashe bot dan gepakt want ik haat mid als ze me counterpicken. En junglen zal ik ook niet meer doen tenzij het moet (dat flame)
    Schrik dat we deze game gingen verliezen. Onze shaco jungle deed early game amper iets.... GP was top hard van irelia aan het verliezen. kills stonden we gelijk na 20 min maar morde aan het ragen (surrender vote )omdat anivia hem paar keer killde. hem dan duidelijk gemaakt dat we 3 drakes voorstonden (3 keer botgank, alles blowen, dan drake).
    Lategame dan nocturne en irelia (monstermode) mij chasen. Dunno hun 2 tanks, ik met heal, flash en GA. Dik op mij hun tijd verkloot. Ik flash dan nog weg. tegen dan was hun team al dood en wij nog met 4.
    Laatste push gewonnen met arrow. Wel marginale setup (GP, Morde, ashe, shaco, soraka). Dus ik enige stun. Heb liever dat iemand anders eerst initiate en ik dan volg met de arrow. Nuja. We waren dan met baron buff mid aan het pushen, maar tegen anivia pushen met blue buff das echt onbegonnen werk. Ze kwam naar voor om ult op de wave te doen. Arrow op die vogel, morde ult erop en GG (GP dan nog in all chat orry for this game i got carried ><)

Member Monoslay's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Talon
    Daarnet Ashe flash over muurke, ik flash erachter, hele combo + ignite = Ashe dood.
    Coole champ.
    PSN: Monoslay-
    9LBe Funclan Juventus FC FC Barcelona STVV
    Messi - When the insane become the routine

Member St3vain's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    ff een zieke kerel tegengekomen, blij dat ie in mijn team zat...

iemand al ooit meer wins op 1 account tegengekomen?

Approved 9-lifer h34dsh00tz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    3v5 gewonnen nadat onze Nunu niet connecte en onze Kennen leavede op 9 min ingame nadat hij malzahar heeft gefeed. (Lee sin (ik), Shyvana, Fiora vs Malz, Gragas, Fiora, Jarvan IV, Tristana). Na een zieke triple kill van mij 1v3 konden we gratis baron nemen en op 55 minuten konden we dan een aceke halen en dan gewoon all-out push met Fiora: Resultaat: Win, voldoening en dikke rage van de tegenstander ^^
    LoL: Creative Destruction Captain CrD Psyduck: AD Carry / Die Hard Support
    Making Video Compilations since 2007

Member Sylph*'s schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)
    mijn winningstreak is goe bezig +- 15 games op rij gewonnen nu

veel dankzij fioara top te spelen, shes op :d
    simplicity is the ultimate sophistication.

Member Monoslay's schermafbeelding
    iTrader
    0
    18/7 talon.
    Op't einde: face raping all around the place.
    PSN: Monoslay-
    9LBe Funclan Juventus FC FC Barcelona STVV
    Messi - When the insane become the routine

Member
    iTrader
    0
    Solo Q kleuters...

Ik kies Leblanc, 3 mongols beginnen mij te flamen dat het ne useless hero is, en enemy counterpickt mij met Galio. Begonnen ze nog harder te flamen en zeiden ze tegen mekaar: kwed 100 euro da lb ga feeden (en kheb 0,0 gezegd in dien chat).

Einde game: 12-0-2

Owned, bitches.

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Terug boven de 1250 na 2 keer fel gecarried te hebben (en 1 keer niet)!

8/1 op Graves en 13/7 op Vayne.

3de game met Vayne begon rotslecht en na veel gefeed van mijn team kom ik uit tegen Legendary Ez, 'k 3-shotte dieje gast en ben pronto zelf legendary geworden.

Pagina 83 van 253 EersteEerste ... 337379808182838485868793133183 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten