Pagina 82 van 190 EersteEerste ... 327278798081828384858692132182 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.621 t/m 1.640 van 3793
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EnnY Bekijk bericht
    Hoe counter je morde dan?
    -Magic resist
    -CC
    -burst
    -kiten
    -QSS voor de ult.

Morde who?
    League Of Legends IGN: BelgianBastard

Member
    iTrader
    4 (100%)
    fiddlesticks dus

Member
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EnnY Bekijk bericht
    fiddlesticks dus
    Lol wut, 't is wel de bedoeling da het team nog iets aan u heeft he.

Member nexonion's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkKhen Bekijk bericht
    Lol wut, 't is wel de bedoeling da het team nog iets aan u heeft he.
    lol wut

gij zijt zo een van die mensen die enkel de meta spelen precies?
    [xfire=os]nexonion[/xfire]

Member
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nexonion Bekijk bericht
    lol wut

...

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Fiddle is dus geen counter tegen morde e mannen
    Kzou cassio aanraden ofzo, iets met veel longerange poke zodat ge hem kunt poken voor hij aan zen minions geraakt. Ne mordekaiser moet ge vroeg uitschakelen, de eerste twee levels uit de lane pushen.
    Als hij zijn schild vol kan farmen kunde niet zo veel meer uitrichten

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ziggs/Cassio/TF/... alles wat verder kan blijven dan morde zijn E is goed.
    There is no I in team, but there are 5 in individual brilliance.

Member
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brainrain Bekijk bericht
    Speel morde, er is nooit iemand dat een counter weet op die champ. Met morde gwn early game blijven farmen, laat je team maar flamen en mid/late win je 1v3. Als je dan lategame de adcarry kan ulten dan maak je een pentakill.
    True that!

Bij deze post ik nog eens mijn video

Murderkaiser 1v5 pentakill! - YouTube

Skarner en udyr kunnen wel winnen vs morde, vooral early level.
    21:34… @tr1ckY`: douchen!
    21:34… @tr1ckY`: en een rukske plaatsen
    21:34… @tr1ckY`: of ik sta mee ne stijve te dansen tegen al die wijfkes

Member
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nexonion Bekijk bericht
    lol wut

Verschrikkelijk zo'n mense. Durve nooit ne keer zo ne keer iets nieuw te doen. Durve nie van de meta af te stappe, solotop, jungle, solomid, support + ad carry bot. Ik heb zoiets van, na 1000 games volgens de meta moet ge ne keer gek durve doen.
    PSN: Vortharr
    Last.FM
    Steam
    Battlelog ID: Vorthar

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    ja idd, want 3 mid, 1 top & 1 bot werkt veel beter!

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vorthar Bekijk bericht
    Verschrikkelijk zo'n mense. Durve nooit ne keer zo ne keer iets nieuw te doen. Durve nie van de meta af te stappe, solotop, jungle, solomid, support + ad carry bot. Ik heb zoiets van, na 1000 games volgens de meta moet ge ne keer gek durve doen.
    Gij zijt zeker ene dat bij poker al zijn spaargeld op 7 2 off zet omdat "het niet volgens de meta is."? zzz

Mensen met meer ervaring en verstand als jou/jullie hebben al lang hun kop gebroken over de best mogelijke opstellingen en dit is gewoon hetgeen u een grootste kans om te winnen geeft. Dit door farm/bufflocaties (ge kunt uw ap carry ni top sturen op purple)/Drake/gankmogelijkheden/junglecleartimes...

Meta staat niet voor "volg mij en win altijd". Niemand houdt u tegen om ervanaf te stappen, maar weet gewoon dat je dan uw kans tegen een balanced team ziet dalen. En dit niet over een lucky/unlucky game. Speel maar uw fancy opstelling tegen dezelfde metateam 1000 keer. Ge zult zien dat de statistieken op het einde niet in uw voordeel zullen zijn.

Dus als ge zo graag van de meta wilt afstappen, go ahead. Maar zit niet te zeiken over mensen die niet durven enz... Der is veel om uw mee bezig te houden gedurende zo een spelleke en het laatste wat je wilt is dat de map in uw nadeel gepositioneerd staat terwijl je bezig bent met rare combo's in een lane uit te voeren.

my 2c

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatRussian Bekijk bericht
    Gij zijt zeker ene dat bij poker al zijn spaargeld op 7 2 off zet omdat "het niet volgens de meta is."? zzz

Mensen met meer ervaring en verstand als jou/jullie hebben al lang hun kop gebroken over de best mogelijke opstellingen en dit is gewoon hetgeen u een grootste kans om te winnen geeft. Dit door farm/bufflocaties (ge kunt uw ap carry ni top sturen op purple)/Drake/gankmogelijkheden/junglecleartimes...

Meta staat niet voor "volg mij en win altijd". Niemand houdt u tegen om ervanaf te stappen, maar weet gewoon dat je dan uw kans tegen een balanced team ziet dalen. En dit niet over een lucky/unlucky game. Speel maar uw fancy opstelling tegen dezelfde metateam 1000 keer. Ge zult zien dat de statistieken op het einde niet in uw voordeel zullen zijn.

Dus als ge zo graag van de meta wilt afstappen, go ahead. Maar zit niet te zeiken over mensen die niet durven enz... Der is veel om uw mee bezig te houden gedurende zo een spelleke en het laatste wat je wilt is dat de map in uw nadeel gepositioneerd staat terwijl je bezig bent met rare combo's in een lane uit te voeren.

my 2c
    De meta is al veel verandert dus laat ons stellen dat dit op deze moment de beste setup is. Van zodra er bepaalde dingen verandert worden met patches kan die hele meta omgegooid worden. Low ELO kan je al eens zot doen indien je een goeie speler bent maar high ELO zou ik mijn er toch niet aan wagen een double AP bott combo te doen of iets dergelijk.
    There is no I in team, but there are 5 in individual brilliance.

Member
    iTrader
    23 (100%)

my 2c
    Zoveel vijandigheid, jeez. Ik herinner mij nog dat vroeger het anders was, ad carries mid enzo. Die dinge verandere nog wel, ik zeg gewoon probeer ne keer iets anders ipv u altijd te fixere op de meta na tien miljard games gespeeld te hebbe volgens die setup. Ik haat het gewoon wanneer mense direct al zeggen dat de game verloren is als ge al ne keer iets nieuw probeert. Amai.
    PSN: Vortharr
    Last.FM
    Steam
    Battlelog ID: Vorthar

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Vorthar er is een "optimale" manier van te spelen en je mag daar best van afwijken, maar je mag niet verwachten van mensen dat ze dat accepteren. Je speelt om te winnen met z'n 5 en als jij dan sub optimaal kiest dan verpest je de ervaring voor 4 andere mensen in je team. Als je wat anders wilt spelen zorg dat je met 4 anderen bent en laat je gaan met al je wilde fantasieën.

Approved 9-lifer MetalG's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Vandaag een leuke winstreak gehad, ik ga blij zijn als ik lvl 30 ben, en geen donks meer tegekom. Ik ben zelf niet perfect, maar de laatste dagen verlies ik enkel als er iemand in mn team zit dat er niks van bakt.

Kwa last hitting sta ik de laatste 20 games altijd vanboven dus dat is ook wel fijn. (wel niet moeilijk als graves blijkbaar)
    iMac 27" Quad i7 - HP probook i5 - iPhone 4 16 GB Black 
    Sony A35 + Tamron 17-50mm 2.8

Member
    iTrader
    0
    Geniale game

Bot(tristana) met tryn vs Irelia en Nidalee, ging simpel, onze top was Twitch + Renek vs Kennen en Singed. Twitch was aan't sterven dat het niet schoon was, hij komt bot en tryn gaat top. Twitch blijft gewoon sterven en ondertussen is onze swain mid kayle aan't feeden. Twitch staat 1-11 op een moment. Uiteindelijk kunnen we gewoon nog terugpushen en winnen omdat Tryn en ik baron eens pakten met ons twee, we stierven daarop wel, maar zij vielen niet meer georganiseerd aan. Uiteindelijk was het zelfs twitch die de nexus opblies.

Resultaat in damage 328.000 vs 188.000 als max in vijandige team. GG.
    Is eximus vir est quocum meliores videamur.

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MetalG Bekijk bericht
    ik ga blij zijn als ik lvl 30 ben, en geen donks meer tegekom.
    oh boy, je hebt nog niets gezien.

Member
    iTrader
    0
    Nunu + tristana combo.

Giereuh, 2.5 attack speed met maxed Q en nunu blood boil
    League Of Legends IGN: BelgianBastard

Member
    iTrader
    0
    Wat is uw tristana build Kenneth?
    Is eximus vir est quocum meliores videamur.

Approved 9-lifer MetalG's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    oh boy, je hebt nog niets gezien.

is it that bad
    iMac 27" Quad i7 - HP probook i5 - iPhone 4 16 GB Black 
    Sony A35 + Tamron 17-50mm 2.8

Pagina 82 van 190 EersteEerste ... 327278798081828384858692132182 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten