Pagina 47 van 253 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 691 t/m 705 van 3793
    Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reFleX.be Bekijk bericht
    Ja natuurlijk nog altijd AP gaan maar ipv van puur AP burst (deathcap, rylais, etc..) koopt ge dan malady, stinger,...
    Zijn cooldowns zijn te lang om dat soort items te kopen
    Dan gade ff een beetje dmg doen en dan lang niet meer
    Burst is the way to go

Approved 9-lifer Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Net nog eens een zalig spelleke gehad in ranked als wukong, duurde 65 minuten en was héél close, elk nog de nexus en één tower op het einde

Uiteindelijk stond ik 20/5/12, nog verloren omdat ze opeens singed besloten te focussen, die natuurlijk al amper neer te krijgen was
    Approved

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reFleX.be Bekijk bericht
    Ja natuurlijk nog altijd AP gaan maar ipv van puur AP burst (deathcap, rylais, etc..) koopt ge dan malady, stinger,...
    kwil u wel is in ne fight zien jumpe mee uwe malady en stinger denk nie da ge veel dmg ga doen en lang zult leven imo
    meeste gaan gwn full ap maar gekunt ook gewoon bruiser gaan 2de nog ni geprobeerd maar denk da ge dan beter irelia kunt gaan spelen ofzo dan
    Bobbymcwin
    Geeving

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik was soraka en was een ashe aant supporten
    Ashe suckte balls dus ik ging AP carry zijn
    8/6/21 20 mejais stacks mass dmg easymode carried

Member Boemkool's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaRkFReeZe Bekijk bericht
    kwil u wel is in ne fight zien jumpe mee uwe malady en stinger denk nie da ge veel dmg ga doen en lang zult leven imo
    meeste gaan gwn full ap maar gekunt ook gewoon bruiser gaan 2de nog ni geprobeerd maar denk da ge dan beter irelia kunt gaan spelen ofzo dan
    Ik speel hem ook burst hoor, gewoon een beetje AS kan toch geen kwaad?
    Geeft misschien toch dat ietsje extra voor zijn Z

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weer niet te schatten we staan 1/9 achter. Net op 19 min (1min voor dat we zouden surrenderen) gaat enemy cho AFK hahahaha.

het moet niet altijd op mijn team zijn e

iTrader
    12 (100%)
    haha van 1300 naar 1396 zonder 1 los.
    Al 6 wins en maar 1 loss met Urgot solo top Pantheon is voorlopige de enige waar ik wat problemen mee heb gehad.

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Na een reeks van no-brainer losses ook nog eens een game gecarried met Irelia.

Approved 9-lifer Juve9le's schermafbeelding
    iTrader
    12 (93%)

And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music. - Friedrich Nietzsche

Wer redet heute noch von der Vernichtung der Armenier? - Adolf Hitler

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juve9le Bekijk bericht

Enige reden waarom je exhaust ipv ignite neemt?
    Ook zijn cdr boots wel raar op Annie.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dezona Bekijk bericht
    En geen hp items buiten die ene dorans.

iTrader
    12 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dezona Bekijk bericht
    Exhaust is nice in 1vs1's om ofwel burst dmg te stoppen of fleeing enemies. Ik heb het gevoel dat extra burst op annie overkill is en de utility van exhaust is nuttiger.
    Cdr boots vooral voor de early game bonus op disintegrate. Kan je agressiever spelen in 1vs1's omdat je stuns sneller beschikbaar zijn en je spells zijn altijd klaar om minions te finishen. 15% cdr van boots + 20% van tome(mijn derde buy) = 35% en je zit zogoed als aan de cap.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brainrain Bekijk bericht
    En geen hp items buiten die ene dorans.
    HP items koop ik afhankelijk van hoe agressief het andere team speelt(en hoe goed ik verdedigend speel). Als het enemy team me in 20 min nog niet low gebracht heeft lijkt het me zonde om damage op te offeren voor meer survivability, en vice versa. Meestal koop ik wel de 500HP staff.

Haunting guise geeft ook 200hp btw.
    And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music. - Friedrich Nietzsche

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juve9le Bekijk bericht
    Exhaust is nice in 1vs1's om ofwel burst dmg te stoppen of fleeing enemies. Ik heb het gevoel dat extra burst op annie overkill is en de utility van exhaust is nuttiger.
    Cdr boots vooral voor de early game bonus op disintegrate. Kan je agressiever spelen in 1vs1's omdat je stuns sneller beschikbaar zijn en je spells zijn altijd klaar om minions te finishen. 15% cdr van boots + 20% van tome(mijn derde buy) = 35% en je zit zogoed als aan de cap.

HP items koop ik afhankelijk van hoe agressief het andere team speelt(en hoe goed ik verdedigend speel). Als het enemy team me in 20 min nog niet low gebracht heeft lijkt het me zonde om damage op te offeren voor meer survivability, en vice versa. Meestal koop ik wel de 500HP staff.

Haunting guise geeft ook 200hp btw.
    Ignite neem je op een burster net zodat ze die dmg die je weg hebt geburst niet makkelijk kunnen regenen of healen. Exhaust is iets voor andere spelers vind ik.
    CDR boots zou je ook nooit moeten pakken. Je bent mid carry dus krijg jij de 2e (of in slechtste geval de 3e) blue buff.
    Op annie neem ik dan sowieso RoA eerst. beter voor early sustain en annie is echt brutaal als die lang kan in leven blijven > stun stun stun. Is beter dan boom 1 tibers aoe stun en dan ge3shot door de AD carry.

my 2 cents. In een normal raak je daar wel mee weg

Approved 9-lifer Z!ppy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Master yi is OP lol, jungle hem en GG, als u team redelijk is zowiezo gisteren 26/5 en penta
    Starks fervor, phantom dancer, infiniti, black cleaver en last whisper, op het einde laat ik men berserkes greaves ook ng voor ng een phantom dancer just for fun lol boom boom
    Broodje Bakpao

iTrader
    12 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Z!ppy Bekijk bericht
    Master yi is OP lol, jungle hem en GG, als u team redelijk is zowiezo gisteren 26/5 en penta
    Starks fervor, phantom dancer, infiniti, black cleaver en last whisper, op het einde laat ik men berserkes greaves ook ng voor ng een phantom dancer just for fun lol boom boom
    Gij waart dat dus met Yi . Man man die met zijn beerke maar zagen dat we 100% gingen verliezen en dat hij in een noobteam zat.. uiteindelijk nog gewonnen De matchmaking was wel serieus fucked. Ik als lvl15 terwijl al de rest ~25-30 was. Ik ben al niet goed met fid en dan nog eens tegen iemand die dubbel mijn lvl is moeten duellen in mid pff :P

random games are random

Pagina 47 van 253 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten