Pagina 36 van 253 EersteEerste ... 263233343536373839404686136 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 526 t/m 540 van 3793
    Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dr.lee Bekijk bericht
    Als ge in een game iedereen raped en u team naar victory carried dan was uwen build 100% goed voor die game. Of dat er nu 100 pro-spelers hem anders bouwen dan gij, als gij er goeie resultaten mee haalt dan was hij goed. In een andere game/situatie misschien vreselijke build, maar in die game compleet valid.
    Dus no offence, maar ge kunt zonder die game te hebben bekeken niks zeggen over zijn build zonder u geloofwaardigheid te verliezen.
    Niet per sé. Het kan ook gewoon zijn dat uw tegenstander retarded is en u niet focussed. Als ze dan 1 fight hun verstand bij mekaar kunnen rapen en u focussen dan kan het goed zijn dat ge direct dood zijn omdat uw build niet goed is, veel damage of niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q-ball_NBK Bekijk bericht
    Infinity edge, phantom dancer, 2x bloodthirster, black cleaver en boots
    Zonder iets commentaar te willen geven op u als speler of uw verstand/skills maar gewoon om dr.lee de vraag te willen stellen. Wanneer is dit een goeie build behalve dan tegen slechte tegenstanders of als je gewoon een onvoorstelbaar goeie start hebt gemaakt en de game wilt finishen voor enemy team full build heeft? Normaliter zou je, indien iemand zo'n hoge dmg heeft, hem gewoon focussen omdat hij gewoon alles raped als je hem laat doen. q-ball_NBK zou al een serieus goed team achter zich moeten hebben moesten zij kunnen voorkomen dat hij sterft bij een minimum aan focus.

Ofc kan ik niet zeggen over die game in kwestie zonder hem te bekijken noch over de speelstijl/skills van q-ball_NBK. Ik had het namelijk over build in het algemeen, want meestal zijn er wel zekere rode draden waar je jezelf aan houdt in builds.

Ik zeg ook nergens dat het dom was van hem om zo te builden, ik stel gewoon vast dat het geen goed idee zou zijn om zo elke game te builden.

Member q-ball_NBK's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Het game was belachelijk easy, we waren premade bezig. Mijn team was gewoon aan het winnen 4v5 terwijl ik ganse tijd minions aan het farmen was en wat turretjes aan het backdooren was.

Het was een belachelijk spel en ik ben enkel in de laatste 5 minuten mee gaan teamfighten eigenlijk :P

Maar anders ga ik wel voor een iets meer veiligere build met minder damage uiteraard, dan steek ik daar toch zeker een banshees veil tussen, veel hangt van het spel af uiteraard.

Anyway, mijn skill is wel above average zou ik zelf zeggen, ik ga niet op mijn eentje gaan overextenden etc, ik weet wat ik ik kan en niet kan. En in dit game kon veel
    Laatst gewijzigd door q-ball_NBK; 17 oktober 2011 om 20:31
    21:34… @tr1ckY`: douchen!
    21:34… @tr1ckY`: en een rukske plaatsen
    21:34… @tr1ckY`: of ik sta mee ne stijve te dansen tegen al die wijfkes

Member q-ball_NBK's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Gans mijn team was boos omda ik brand pick nadat first pick Kennen nam...

Brand kan perfect solotop en ik ging gewoon annie ownen mid, and so I did.

Na 6 minuten was annie nogsteeds level 2, had ze 2cs en had ik haar al eens gekilled! 5 minuten later stond ik 4/0 en was annie nog maar lvl 5 en ik 8

Zo zalig om die te zonen xD
    21:34… @tr1ckY`: douchen!
    21:34… @tr1ckY`: en een rukske plaatsen
    21:34… @tr1ckY`: of ik sta mee ne stijve te dansen tegen al die wijfkes

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Brand is echt zo'n klojo.
    'k Vind die minstens zo sterk als Orianna pre-nerf, als je wilt farmen moet je in zijn bereik komen en uit die flame pillar is (zonder boots) bijna niet uit te komen.

Maybe it's just me, i suck against brand.

Member KiPpIe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dan snap ik ook niet dat als ge weet dat ge mid tegen brand uitkomt ge geen boots + 3 pots neemt.

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht
    'k Vind die minstens zo sterk als Orianna pre-nerf, als je wilt farmen moet je in zijn bereik komen en uit die flame pillar is (zonder boots) bijna niet uit te komen.

flame pillar?
    lol dat dodge je toch gewoon
    conflagration is wat brand OP maakt
    + stun
    dan pillar terwijl je stunned bent

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht

als je dan ook ziet in draft pick dat je tegen brand gaat uitkomen en geen boots koopt verdien je het wel om die pillar op je kloten te krijgen

Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Boots & 3 pots is gewoon standaard op eender welke AP carry, maakt niet of ge tegen een brand laned of niet. Der zijn bij mijn weten maar 1 of 2 heroes waar ge dorans op kunt starten op mid en dat is Morgana (vanwege selfsustain met spell vamp passive)

Tverschil tussen nen slechte AP carry & goeie AP carry is dat ne goeie buiten het lasthitten ook zal kijken naar uw lasthits en op de seconde dat gij voor ne lasthit gaat, zal hij ne skill landen, keer achter keer. Wat de meesten echter doen, is gewoon proberen te mikken en den helft van hun skills missen...
    FinalFrag Tournaments (http://finalfrag.be)
    -Hosting tournaments for League of Legends, Haxball & Soldier of Fortune 1.

Member squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    jay, 11/2/14 mee karma.... Blijkbaar weinig mensen die echt goe weten wat de mogelijkheden van karma zijn.

Niet misbegrijpen, karma is geen top-support of AP carry, ma ze heeft toch een aantal OMG why didn't u die? mogelijkheden.

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Monopoly Guy Bekijk bericht
    flame pillar?
    lol dat dodge je toch gewoon
    conflagration is wat brand OP maakt
    + stun
    dan pillar terwijl je stunned bent
    Als je een beetje nadenkt en oplet op de enemy zijn bewegingen is die pillar echt niet moeilijk te landen hoor. Zeker niet in mid. Elke keer als je een minion van jezelf low hp ziet en hij komt lasthitten bam pillar en je hebt em meestal wel.
    League Of Legends IGN: BelgianBastard

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    Als je een beetje nadenkt en oplet op de enemy zijn bewegingen is die pillar echt niet moeilijk te landen hoor. Zeker niet in mid. Elke keer als je een minion van jezelf low hp ziet en hij komt lasthitten bam pillar en je hebt em meestal wel.
    Alsk mid ga, benk in het begin altijd heel voorzichtig enal maar alsk dan merk dat ze toch niet kunnen raken, begin ik minder op te letten waardoor ze me wel raken XD
    Gaming Rulez
    IGN LoL: Bloodvampire

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    Not really
    Je kan hem easy baiten om pillar te gooien ook
    Het is 60/40 in favor of dodge ofzo

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Monopoly Guy Bekijk bericht
    Not really
    Je kan hem easy baiten om pillar te gooien ook
    Het is 60/40 in favor of dodge ofzo

En jij vindt 40% raak kans niet hoog op een skill met redelijke cooldown en die zeer mooie damage doet?
    Zowel pillar als confligration lvlen werkt goed, tis maar wat je verkiest en wat voor tegenstanders je hebt.
    League Of Legends IGN: BelgianBastard

Member Unkn0wn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Terug wat beginnen spelen met Shen, de nieuwe Shen jungle is echt underrated imo. Lvl 2 ganks, global ulti, goeie tankiness, behoorlijk betrouwbare damage en area taunt. Snap niet dat niet meer mensen daar mee jungelen.

Member webster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    laatste 6 ranked al gewonnen, waarvan 4 ap mid en 2 support (ene keer met sona was wel kills stelen), going good

op 1257 momenteel, hopla (16wins, 13 losses)
    heb wel angst voor solo q nu, 2 keer ook al kunnen winnen door andere team dat echt te slecht was of aan het trollen en da wilt ge echt nie voorhebben in uw eigen team
    liever duo q, dan zijde toch al zeker dat er nog 1 andere lane goed gaat (ale, het kan altijd minder gaan uiteraard). Waarbij andere dan liefst jungle of solo, of wat verkiezen jullie voor duo q?

heb onlangs ook nog is shen gespeeld (solo top dan wel) was ook nice, vroeger (pre lvl 30) was ik daar echt slecht mee
    mss ook wel is mee proberen junglen dan

Pagina 36 van 253 EersteEerste ... 263233343536373839404686136 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten