Pagina 32 van 190 EersteEerste ... 222829303132333435364282132 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 621 t/m 640 van 3793
    Member Unkn0wn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Hoe heeft die een dropoff?

en zoals ik al zei het is niet de eerste keer dat ik deruit geraak... maar de 3e keer al fzow. De eerste keer datk ranked ging ook gevallen tot op bijna 1100. Daarna traag gestegen, lange tijd rond net geen 1400 gehangen. Dan rustig geklommen tot 1500. Dan tijd gestopt, weer gekeldert en weer rustig geklommen tot gold. En nu opnieuw. En ik ben niet beginnen spelen toen het reset was. Ik heb een week of twee gewoon geen ranked gedaan.
    Hoeveel games gemiddeld? Ik geraak in beide seizoenen er niet uit, meestal doe ik soloQ wel. Vind het gewoon een belachelijk matchmaking & ranked systeem, hopelijk doet DOTA2 het beter. Bijna 1/2 losses die ik heb zijn te wijten aan retarded teammates. Ik blijf gewoon rond de 1300 steken. (Ondertussen krijg ik nog maar +12 - 12 en is het al helemaal klote)

Member
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unkn0wn Bekijk bericht

Hoeveel games gemiddeld? Ik geraak in beide seizoenen er niet uit, meestal doe ik soloQ wel. Vind het gewoon een belachelijk matchmaking & ranked systeem, hopelijk doet DOTA2 het beter. Bijna 1/2 losses die ik heb zijn te wijten aan retarded teammates. Ik blijf gewoon rond de 1300 steken. (Ondertussen krijg ik nog maar +12 - 12 en is het al helemaal klote)
    Ligt totaal niet aan het matchmaking systeem... Zeg nu zelf, moest gij het systeem programmeren... hoe zoude gij dit oplossen? Tis niet omdat ge vandaag epic speelt, dat ge morgen evengoed speelt terwijl een ander net het omgekeerde kan hebben terwijl hij in uw team speelt.

No offence (en ik zeg dit omdat ik zelf 2x @ shit elo heb gezeten < 1400), maar als ge na verloop van tijd, echt niet uit de 1300 geraakt, dan verdiende om daar te zitten. Dan zijde ofwel dom bezig en duo Q'd ge nooit, ofwel kunt ge niet hard genoeg carryen, of kiest ge de verkeerde champs..

Om maar een vb te geven, ik speel héél graag Gragas, maar kweet goed genoeg dat ik met Gragas een team niet zo goed kan carryen als bv. een brand/annie/kassadin wat van die typische noobstompers zijn, dus ge zult mij in solo Q zelden met een gragas zien (die ik in premade 5vs5 dan wel pak).

Een ander vb is duo Q, als ik alleen speel, kan het goed zijn dat ik in den helft van mijn games niet mijn "main" rol kan spelen en dus het team niet genoeg kan carryen, en heb ik een grote kans dat ik verlies. Als ik echter duo Q, stijg ik veel makkelijker. (zo was ik in seizoen 1 makkelijk tot 1660 geraakt toen ik alleen maar duo Q'de wat ik daarna weer verklootte door alleen te spelen)
    FinalFrag Tournaments (http://finalfrag.be)
    -Hosting tournaments for League of Legends, Haxball & Soldier of Fortune 1.

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unkn0wn Bekijk bericht
    1) Early is easy voor te lanen tegen de meeste andere APs. Stun, shield > je kan doran doen, farmen harrassen en safe zijn gwn door dat shield.

2) Mid kan die makkelijk van lane gaan en ganken

3) Late is hij gewoon niet super in teamfights. als je een silence op je gezicht krijgt kan je al amper wat doen. Ook een stun kan de detonate van je shield fucken etc. ik zeg niet dat die slecht is maar hij doet het gwn beter in kleinere groepen

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Hahha heerlijk man, ik was zo stoned als iets gistere avond. Kdacht in mezelf "lol matchke? Why not ^^", ben ik solo ranked begonnen, op mid als annie. Damn kheb die vayne platgeowned

Terwijl onze jungler (fiddle) eigenlijk niks anders deed dan.. Junglen.. Ben ik maar top gaan ganken waar swain het echt moeilijk had, aoe stun tibber, bam kill, gp geraakt aan zen toren, ff tibber late tanke en de dubble kill oprape op dat moment had ik 5/0, als ik me mijn stun klaar rondliep bleef iedereen wel van enemy team me ei in hun broek, heerlijk 15/5/15 eindscore, ze hebben gesurrendered ^^

Leve het stoned lollen
    Broodje Bakpao

Member
    iTrader
    1 (100%)
    http://i44.tinypic.com/if3f48.jpg

Full support, full boss mode.
    There is no I in team, but there are 5 in individual brilliance.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht
    http://i44.tinypic.com/if3f48.jpg

Full support, full boss mode.
    Dat was echt lache :P, btw vorige game hadden we allemaal aoe ult's gepakt, nunu,... Ook gelukt XD
    Gaming Rulez
    IGN LoL: Bloodvampire

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ik vond deze grappiger, desalniettemin was die game ook pure fun.

Next time: FULL TEAM BRAVERY
    There is no I in team, but there are 5 in individual brilliance.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Ik heb echt niet te klagen over solo queue op het moment, als ik goed speel winnen we en zelfs als ik wat minder speel winnen we nog ^^ 1495 rating nu, ik wil zo snel en zo ver mogelijk van elo hell geraken, hopelijk geraak ik in gold

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Full bravery was toch niet zo'n succes XD
    Gaming Rulez

Member
    iTrader
    10 (100%)
    haha kwas gisteren wa verveeld, dus nam taric in solo Q en wou eigenlijk beetje trollen met mijn pinktaric en dan wa spammen "TARIC TOO STRONK, SHIIIT TARIC CARRIED HARD"
    Grappig genoeg, zat ik op ne win streak van 8 of 9 met taric

http://img809.imageshack.us/img809/8882/az1.png
    http://img822.imageshack.us/img822/381/az2o.png

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    haha kwas gisteren wa verveeld, dus nam taric in solo Q en wou eigenlijk beetje trollen met mijn pinktaric en dan wa spammen "TARIC TOO STRONK, SHIIIT TARIC CARRIED HARD"

Gene nieuwe toprating ermee behaald?
    Gaming Rulez

Member
    iTrader
    10 (100%)
    Nieuwe toprating? kzit 220 elo onder mijn toprating, dan zalk nog wel wat meer 8 winning streakskes nodig hebben van taric met een +12 per game

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Voor alle junglers onder ons of mensen die gewoon timers willen hebben op dragon/baron:

ADD-ON Jungle Timers, New! [BETA] - League of Legends Community
    Gaming Rulez

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex40014 Bekijk bericht
    Voor alle junglers onder ons of mensen die gewoon timers willen hebben op dragon/baron:

ADD-ON Jungle Timers, New! [BETA] - League of Legends Community
    Dat programma is oud en tamijk buggy. Het beste is gwn dat je times in chat typt.

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht

dit weekend heb ik ook eens wat meer support gespeeld gezien ik meer games kon spelen. Denk 7 games met soraka > allemaal win
    toch maar eens blitzcrank ook kopen voor als ik supp moet

Approved 9-lifer
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yoshingy Bekijk bericht
    dit weekend heb ik ook eens wat meer support gespeeld gezien ik meer games kon spelen. Denk 7 games met soraka > allemaal win
    toch maar eens blitzcrank ook kopen voor als ik supp moet
    Kvind blitz absoluut de moeilijkste support
    Als u lane partner niet voorbereid is op een pull (aka bijna altijd (tenzij ge op skype zit ofzo)) kunde meer screwen dan goeddoen

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brainrain Bekijk bericht
    Dat programma is oud en tamijk buggy. Het beste is gwn dat je times in chat typt.
    Gebruik het al maanden zonder probs, niets buggy aan.

Member Larmoth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    juist een epic game van 1u10. Ik speelde met Lux.
    Beide teams konden gewonnen hebben want het ging echt prachtig op. Gelukkig was 1fout op het einde waarbij hun healer alleen liep op het moment we juist passeerden. Dood en gg.

Tijdens het spel zelf is de dragon 1 maal door hen afgenomen door een epic move van shaco en 1 maal door ons afgenomen waarbij ik juist in range was om mmijn beam te doen .

De ene moment waren wij bijna allemaal dood en paar minuten nadien het andere team. Epic game en pure fun

Member
    iTrader
    10 (100%)
    rofl, als ge denkt dat 1600-1700 elo goeie spelers zijn...

khad net nen duo Q met ene van mijn clan die op 1700 zit, en da was precies of we speelden tegen 800 elo, stonden allebei 5-0 op 10 minuten en we konden de game finishen op 12 minuten, maar hebben tot 15 gewacht omdat ge zogezegd geen rating krijgt anders? lol

Approved 9-lifer
    iTrader
    6 (100%)
    Kbegin terug wat meer te spelen nu
    Random locking in ftw

Pagina 32 van 190 EersteEerste ... 222829303132333435364282132 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten