Pagina 13 van 253 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 195 van 3793
    Member squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    yihaa, 27/4/12 met nasus in ranked. Die peet is precies wa gebuffed sinds kort.

Member Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    1252 na 2 games met toch wat vreemde picks

Member Amnesiac's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    yihaa, 27/4/12 met nasus in ranked. Die peet is precies wa gebuffed sinds kort.
    Keep it to yourself, sebiet nerfen ze hem weer into oblivion.

Maar inderdaad, voor de buff speelde ik hem al vaak (en graag). Nu is hij een compleet beest.

iTrader
    3 (100%)
    ij is nie OP of zo é, ma wordt vaak compleet genegeerd in teamfights. iemand die gemakkelijk 800 a 1000 damage doet per syphoning strike negeer je nie ongestraft natuurlijk...

Member Unkn0wn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Blijft easy te counteren early game met dat hij zo farm-reliant is. Als je tegenstanders in lane je 150 - 200 creeps laten farmen natuurlijk ... Is uiteindelijk ook de reden waarom ze hem gaan herwerken.

Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    backdoor tristana <3

350 creeps op 33 minuten & 8 buildings destroyed LIEK A BAWS!
    FinalFrag Tournaments (http://finalfrag.be)
    -Hosting tournaments for League of Legends, Haxball & Soldier of Fortune 1.

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    gg verloren tegen dat 2,2k team

Laning fase ging nog goed, stonden 12-12, maar toen hun singed gefarmed was... lololol
    wat was me dat,die liep gewoon in ons base rond terwijl we nog 3 torens buiten de base hadden, om gewoon de minions van onze nexus tegen te houden zodat hun creeps onze torens hard pushten lol

Onze fouten waren vooral te veel achter die Singed zitten lopen wanneer hij rond onze base liep en dan werd het pubstomp, eindscore 18-36 ofzo :/
    Als Singed echt hard overextend mag je der wel een ulti of 2 op poppen om hem te nuken. Is een fout in het algemeen voor een tank te gaan maar singed is een die dikwijls veel te ver voor zijn team loopt.

Zit er eigelijk nog altijd mee in dat ik gisteren 2 games verloren heb door die fucking bug. Char dat gwn stilstaat en kog passive die niet spawned. Word ik geowned door noob vayne ofc als je 2 sec stilstaat.
    Wel gieren, game nadien ga ik jax en zit die vayne die me ownde in mijn team als noct jungle. Begint die wat te zeveren na 10 min. WTF lag etc heeft die hetzelfde voor als ik had.

ook net naar TheRainMan stream aant kijken wtf is die aan het ownen met akali

Member inkei's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Ownen ?
    Stalking the shadows in search for a dream
    The dream of ne0n-nightmares
    From your guns they feed

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yoshingy Bekijk bericht
    Als Singed echt hard overextend mag je der wel een ulti of 2 op poppen om hem te nuken. Is een fout in het algemeen voor een tank te gaan maar singed is een die dikwijls veel te ver voor zijn team loopt.

Zit er eigelijk nog altijd mee in dat ik gisteren 2 games verloren heb door die fucking bug. Char dat gwn stilstaat en kog passive die niet spawned. Word ik geowned door noob vayne ofc als je 2 sec stilstaat.
    Wel gieren, game nadien ga ik jax en zit die vayne die me ownde in mijn team als noct jungle. Begint die wat te zeveren na 10 min. WTF lag etc heeft die hetzelfde voor als ik had.

ook net naar TheRainMan stream aant kijken wtf is die aan het ownen met akali
    Dat is het probleem, hun team split pushte. Singed liep op zijn eentje top te pushen en minions van onze nexus te farmen terwijl de rest van zijn team samenwerkte en andere torens pushte/teamfight/dragon control whatever. En met 1 gast kunt ge ne fully farmed Singed niet tegenhouden. Zelfs als we dan nog met 2-3 ff hem focusen (wat normaal niet mag als hem tank zijnde), dan vergeet ge nog altijd de rest van zijn team die daar niet voor piet snot gaan staan hé.

Wij hadden hen outpicked, maar wij waren gewoon outplayed, easy as that . Ze hadden gisteren trouwens ook van Fnatic gewonnen voor een andere ESL cup.

Member Ironpole's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ben lvl 20 dus heb mij eens deftige runes gekocht. Niet dat het veel gaat helpen maar kom.

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    Dat is het probleem, hun team split pushte. Singed liep op zijn eentje top te pushen en minions van onze nexus te farmen terwijl de rest van zijn team samenwerkte en andere torens pushte/teamfight/dragon control whatever. En met 1 gast kunt ge ne fully farmed Singed niet tegenhouden. Zelfs als we dan nog met 2-3 ff hem focusen (wat normaal niet mag als hem tank zijnde), dan vergeet ge nog altijd de rest van zijn team die daar niet voor piet snot gaan staan hé.

Wij hadden hen outpicked, maar wij waren gewoon outplayed, easy as that . Ze hadden gisteren trouwens ook van Fnatic gewonnen voor een andere ESL cup.
    ooit es 3way split push gezien, da was epic. Singed top, yi bot en 3 mid. Can't catch singed, can't catch yi

iTrader
    10 (100%)
    lol net ne 5on5 ranked gedaan premade, en twas toevallig toch wel tegen een Belgisch team dak ken (oa 2 9livers namelijk Ephox & Geeving)

Uiteraard gewonnen!

Member Ironpole's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Game ging niet zo goed omdat in top Morde zwaar gefeed werd door Akali. Mijn lane (Kog'Maw samen met Renekton) ging super tegen Yi en Talon. Ik vreesde voor het ergste maar uiteindelijk werd IK gefeed. 14/1 op het einde.

Nu bleek Talon het spel wel opgegeven te hebben want hij begon te griefen late game.

Member Bullseye52's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ZALIG 10 WINS 1 LOSS RANKED 1551 ELO. GOLD DUS EN JE WEET WAT DAT BETEKENT!!! JARVAN SKIN SEASON 2 HELLA YEAH IM SO GUUUD. *boasting mode deactivated*

edit: take that 700 win nabs met <1300 elo...LOL

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullseye52 Bekijk bericht
    ZALIG 10 WINS 1 LOSS RANKED 1551 ELO. GOLD DUS EN JE WEET WAT DAT BETEKENT!!! JARVAN SKIN SEASON 2 HELLA YEAH IM SO GUUUD. *boasting mode deactivated*

edit: take that 700 win nabs met <1300 elo...LOL
    ben ik ook ven plan
    Hopelijk geraak ik gold 3v3

Pagina 13 van 253 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten