Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 37
    Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0

R.I.P. Soraka & Sona

Sustain Changes - League of Legends Community

Dus nu zal iedereen gewoon taric en janna gaan spelen. Weer goed gedaan door riot... (not)

Discuzz

Member KiPpIe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mja, tbh was soraka wel op in laning phase.
    Ik mocht nog zoveel harassen als ik wou, na 30s waren mijn tegenstanders weer beide full health, en soraka full mana...

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    tbh ben ik hier echt niet pissed om.
    De harde healers steken idd wel tegen bot (soraka mij vooral dan nog eens door de combinatie met haar infuse....)
    Zal idd voor support wat meer opentrekken (janna/karma/alistar)

Ik denk dat ze dit vooral doen om de huidige meta een beetje open te breken (denk dus wel dat taric firstpick zal worden in veel games )

Member memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mja, kben allesinds blij dak ik nog geen runes voor Soraka heb gekocht, en dat ik Sona ook niet heb...
    Kvind het zeker ook niet slecht... Dat healen was klote irritant en saai... Elke keer als ik VS soraka of sona in een lane stond is het hetzelfde liedje, damage doen, enemy backed/healed, en again, en again, en again.... BOOOORING

Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Rofl wat ne nerf man. Cooldown verdubbeld en ratio in 2?

Z/W skill
    ** AP Ratio reduced to 0.45 from 0.9
    ** Cooldown increased to 20 from 10

Ulti
    ** Wish AP ratio reduced to 0.7 from 1.3

Soraka was in competitive play al onpopulair (in solo Q dan weer wel), nu gaat ze in solo Q ook waardeloos zijn :/

Sona haar nerf vind ik nog redelijk eigenlijk.

Denk dat ik mij op Taric ga focusen, kijken wat het geeft als je hem zowel supporttanky/ap bouwt met bv. abyssal scepter.

iTrader
    11 (100%)
    maja eigelijk de meta wordt op den duur saai, maar er is tenminste een structuur! als die wegvalt is het weer ME MID ME MID nu heb je 4 mensen die farmed kunnen raken

iTrader
    0
    Ik vind het gewoon dom wat ze nu doen, wat heeft het voor nut om er twee aan te pakken als de volgende in de rij gewoon klaarstaat en hetzelfde kan al is het iets wat minder.
    Taric is nu zowiezo de beste support gevolgt door janna.
    Taric kan ook behoorlijk wat healen en heeft een aura net als soraka en heeft dan ook nog eens een stun wat soraka niet heeft. Enigste voordeel dat soraka over taric heeft is dat ze een aoe heal heeft en mana kan geven.

En als ze daarna taric aanpakken kunnen ze evengoed nidalee der heal ook gaan nerfen want die healed ook enorm veel met een bedenkelijk lage cd.

iTrader
    10 (100%)
    Klopt, de nerfs zijn imo onnodig.
    Soraka was al te counteren met Miss Fortune/Tristana & Taric/Alistar support vanwege hun healing debuffs.

iTrader
    11 (100%)
    maja taric/alistar/karma/janna. Ze hebben een stun en of slow of iets en je kan eens een kill proberen doen dat vind ik sowieso al veel fijner dan grindfest met soraka/ashe

Banned
    iTrader
    0
    terechte nerfs, wees eerlijk. Het is niet leuk als soraka player om dit te zien, maar ik vind die nerfs die pantheon of vlad heeft gekregen 50 keer erger dan deze.

Om te zwijgen over Nunu.

Soraka healde gwn pakken teveel.

/discussie

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door o0O0o Bekijk bericht
    terechte nerfs, wees eerlijk. Het is niet leuk als soraka player om dit te zien, maar ik vind die nerfs die pantheon of vlad heeft gekregen 50 keer erger dan deze.

Om te zwijgen over Nunu.

Soraka healde gwn pakken teveel.

/discussie
    Niks te /discussie
    Mooie argumenten hebde daar weral, mja da zijn we nu al wel gewoon vn u eh^^
    Dus gij vindt omda een champ "teveel healde" het goe is da ze ff dubbele cooldowns krijgt en gehalveerde scalings? Ja nu gaat ze zeker nog gebruikt worden want das keihandig zo es één heal voor één iemand elke 20 seconden en die andere 19 seconden heb je tijd om in je neus te staan peuteren terwijl je team aan het doodgaan is

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    verwijder soraka dan gewoon van de game
    nu is het gewoon een ward courier die de enemy extra geld oplevert door dood te gaan

je speelt ze zelfs beter ad nu

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Buh, nidalee heal en taric heal zijn nu idd serieus sterk, en ik vind de nunu nerf ook serieus kut (was mijn main). Volgens mij is het nu beter om gewoon nog een extra-offtank erbij te steken die zichzelf kan healen.

Member squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ze maken het game kapot door iedereen quasi te dwingen van tanky DPS te spelen.... Alle andere rollen krijgen constant nerfs om hun oren gesmeten da t geen naam heeft.... alleen da harde tanky DPS (poppy, xin) heb ik nog niet/weinig weten nerfen

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    ze maken het game kapot door iedereen quasi te dwingen van tanky DPS te spelen.... Alle andere rollen krijgen constant nerfs om hun oren gesmeten da t geen naam heeft.... alleen da harde tanky DPS (poppy, xin) heb ik nog niet/weinig weten nerfen
    Tanky dps weinig of geen nerfs? Wat zegt gij rofl. Udyr, Warwick, Nocturne, Irelia, Renekton, Shen, Jarvan zijn allemaal al generved over de voorbije maanden (sommigen meermaals)

Poppy & Xin verdienen ook geen nerf. Poppy is een niche champ die in de premade games niet echt een plaats heeft, vooral omdat hij voor lvl 6 relatief zwak is tov andere champs en hij heeft ook veel farm nodig waardoor hij enkel in endgame "OP" is, en voor zover ik weet is er maar 1 speler die er zelfs viable mee kan spelen op topniveau (Doublelift).

Xin Zhao is op zich sterk 1on1, maar heeft ook geen plaats. Op solo top kan hij verslagen worden/denied worden van farm door Lanewick, Udyr, Irelia en waarschijnlijk Jax, om nog maar te zwijgen vd AP Carries (Malzahar bv.). Dus dan zou hij eigenlijk beter in de Jungle zitten wat imo de enige viable optie is, maar ook daar heb je weer betere champs die ofwel sneller junglen, ofwel sneller aan de jungle kunnen aanpassen nadat ze gecounterjungled werden door bv. Lee Sin, Master Yi, Nocturne, Nunu, Amumu ...

En diegenen die nu gaan zeggen dat het niet waar is ivm Xin & Poppy, ok misschien dat ge ermee ownt op 200 elo of in normal games zonder wards, maar ik daag u uit om 5 games op rij in solo Q op minstens 1250+ (wat dan nog low elo is) of premade ranked die champs te spelen.
    Laatst gewijzigd door Jaegger159753; 16 augustus 2011 om 15:22

iTrader
    1 (100%)
    lol, ik main support (janna/soraka/taric) en zit helaas daar een groot stuk onder... Kga ook nie beweren dak ne goeie speler ben... Maar het valt me toch op dat de champions die k het liefst speel het meest geraakt worden door nerfs... Heb voor de grote nerf lang Eve gemaind en zat dan wel nog ok qua rating... en nee, die was nie OP...

Om dan mijn main te verleggen en net nu k weer wa stijg in rating nerfen ze gans mijn rol...

Dat bedoel k dan ook, de enige rol die niet gans generfed is is die van tanky DPS... Want hoeveel keer wordt malph gebanned vs hoeveel keer soraka? En malph is dan nog geen frequent ban... Ik vond persoonlijk het healing vrij balanced (mss taric heal iets lagere (0.1 of zo AP-coefficient) dus deze nerfs zijn voor mij onterecht. En xin zhao geen plaats? hangt ervan af hoe je t bekijkt... uiteraard is trundle beter in de jungle, maar trundle heeft geen 30% health debuff voor de andere (xin zhao's ult) of kan niet zo goed initiaten.
    Poppy heeft van alle melee DPS de hoogste nuke-capacity, hoewel magic damage. Akkoord, ze zit max tier 2 vanwege weinig opties voor map control en geen reliable CC, maar is in haar recht vrij sterk.

Huidig metagame is helaas tanky-DPS en vindt het dan ook belachelijk dat ze net de enige counter daartegen gaan nerfen...

iTrader
    1 (100%)
    en poppy farm nodig? sheen + boots en start the pwnage... Van alle nukers lowest item requirement

Member nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    en poppy farm nodig? sheen + boots en start the pwnage... Van alle nukers lowest item requirement
    lol echt niet.

Kvind het wel een te zware nerf voor soraka. Ik ga wel akkoord dat haar heal en infuse in lanephase gwn faceroll was, eender hoe slecht gij als soraka of als AD carry speelt in bot lane, ge gaat nooit dood gaan of hebt noit mana problemen. Ze hadden haar mogen nerfen(haar heal en infuse) maar imo niet zofel zoals nu, die ratios en cooldowns zen ietjes te fel generfed.

iTrader
    10 (100%)
    Daarom dat ze in elke deftige poppy guide 10x de nadruk leggen op farmen voor uwen endgame? lol

Ok laten we het testen, laten we vanavond ff 1on1/2on2 of 5on5 premade spelen?

I'd like to see ur PWNAGE.
    Laatst gewijzigd door Jaegger159753; 16 augustus 2011 om 16:53

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    kzou zeggen dat poppy vanaf trinity force pas decent is

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten