Hier een thread voor simpele vragen,
handig voor noobs zoals ik
dus, waarom wacht iedereen altijd in het begin voor ze beginnen met lopen? Pas na 30 seconden begint mijn team aan te vallen![]()
Hier een thread voor simpele vragen,
handig voor noobs zoals ik
dus, waarom wacht iedereen altijd in het begin voor ze beginnen met lopen? Pas na 30 seconden begint mijn team aan te vallen![]()
Wa is de IP kost van die aap?
6300
vanaf vandaag te kopen op EU West (eindelijk)
Op wat is het krijgen van IP op het einde van de match gebaseerd? Tellen minions ook mee want ik kill zeer veel minions
IP krijg je in functie van de tijd vh spel & win/loss.
Hier een grafiek die het duidelijker maakt:
http://na.leagueoflegends.com/board/...4&d=1297989512
Hoeveel IP krijg je dan als je wint voor 25min? Door surrender of gewoon steengoed matchke op TT?...
Wat ik me wel afvraag bij lol is of er wel fun is in het spel om alleen te spelen? Heel veel van het spel draait om teamwork, maar als ge dan met mongolen in een team zit is er toch weinig aan?
Of spelen jullie veel met 9live mensen mss? Of een clan/groep ofzo joinen?
Kunt ge een custom skin, bv hextech singed met andere kleuren downloaden en installeren en gebruiken ook al hebt ge de orignele hextech skin nie gekocht? Enja hoe^^
(k kan wel andere skins installen)
Er zijn wel customs skins, fanbase-made, maar deze zijn alleen zichtbaar voor u eigen. Ermee showen bij je vrienden gaat niet lukken.
Voorlopig ben ik het nog niet tegengekomen hoe je 'illegaal' -lees gratis- skins van Riot kunt gebruiken.
Het spel is plezant genoeg om alleen te beginnen. Zeker in de eerste levels krijg je voortdurend friends-invites. Accept alleen diegenen die ook goed waren en speel daarmee nog spelletjes. Dan begint de bal te rollen..
Verder kan je ook via 9lives, of tweakers nederlandstalige mensen opzoeken. Maar de vraag is of ze wel met jou willen spelen als beginneling.
Alhoewel er zal altijd wel iemand zijn die bereidwillig is.
+edit: Of nodig jouw vrienden uit om ook dit spel te spelen.
Nee je begrijpt me niet. Ik heb een 'illegale' remake van hextech singed gedownload, maar heb noit betaald voor de legale hextech en dacht dat het mss dan nie ging werken. Maar het werkt wel, heb dus ne hextech singed(op mijn scherm ja en nie voor andere, da weetk ook:8p) ma dacht gwn omdat het reworks van andere skins zijn dat ge die mss moest hebben voordat ge ze kon verandren
noobvraag: iemand die monkey al uitgeprobeerd? Straks na het werk mss is aanschaffen. Lijkt me wel een toffe aap.
Jep da is ook zo, op uw scherm is uw champ anders qua skin, voor andere niet
Maar ik vroeg me dat gwn of omdat deze een rework was van hextech(zelf gemaakte rework) , of ik dan ook eerst hextech skin moest hebben(via RP kopen) Maar het moet dus niet
Heb leuke skins voor malphite, soraka, fiddle ene singed nu^^
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)