Waar kunt ge uw friends list zien?
edit: Fixed, scherm stond te groot.
Laatst gewijzigd door Gundosao; 5 augustus 2011 om 14:16
Suggesties voor 1v1 en 2v2 champs/compositions?
Het wordt nl gespeeld op esl!
lol sinds wanneer kan jax 600 damage doen zonder iets van damage items
Owjeah, het begint beter en beter te gaan met Annie
nu nog es zoeken welke items ik best koop
Iemand een idee voor goeie locaties om Teemo zijn shrooms te plaatsen? ik gebruik ze nu eigenlijk vooral om de terugtocht bij pushen veilig te stellen, maar met 25% CD reduction van items heb k er dan dus over, iemand een idee?
ge kunt zo int water onder of boven u lane een mijneveld aanleggen ^^
Squalleke, vergeet ook geen mushrooms bij red/blue buff te zetten vd enemy (als je kan natuurlijk), altijd handig om een buff te jatten![]()
Wat is het beste tryn jungle of lane?
Karma is guud?
Is ze het waard om te kopen?
Is ze deftig al support?
Pros en cons?
Je ziet ze zo goed als nooit in competitive play dus ik denk niet dat ze echt supergoed is. Al moet je ze zeker niet onderschatten, heb al een ap karma een hele game zien ownen.
Pro is dat ze veel damage heeft voor een support en erg onderschat wordt omdat ze bijna nooit wordt gebruikt.
Cons zijn dat ze volgens mij farm nodig heeft, de meeste mensen snappe haar support skills ook niet, weinig appreciatie.
In normal games kunt ge ermee spelen en dan zou ik full AP aanraden waarmee ge uw team kunt supporten met dikke shields. In competitive play echter, wordt ze nooit maar ook nooit gespeeld omdat er gewoonweg betere supports zijn met betere utility. Ook healt ze niet wat de meeste supports wel doen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)