Pagina 5 van 182 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 2725
    Banned
    iTrader
    0
    Mss een noobvraagske

Maar als ge 5v5 doet en ge hebt een jungler dus iemand solotop.

Rumble of tank top ?

Ikzelf denk liever rumble top aangezien tank niet altijd goede farm kan hebben solo en dmg lackt ?

Member squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    rumble is fine top... niet iedere tank is goed 1 v 2...

Member wartaal's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Welke ingame items raden jullie zo aan voor Sona? Heb wel ongeveer een build, maar haal er toch niet de resultaten mee die ik wil.
    www.directo-mundo.be // IGN LoL: Naakt

Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door o0O0o Bekijk bericht
    Mss een noobvraagske

Maar als ge 5v5 doet en ge hebt een jungler dus iemand solotop.

Rumble of tank top ?

Ikzelf denk liever rumble top aangezien tank niet altijd goede farm kan hebben solo en dmg lackt ?
    Rumble is perfect voor top, zeker in de huidige dual AP carry metagame. Tank hoort in de jungler waar hij ook kan farmen hoor (wel minder dan een solo lane maar toch), plus hij krijgt geld van assists/Kills bij succesvolle ganks.
    FinalFrag Tournaments (http://finalfrag.be)
    -Hosting tournaments for League of Legends, Haxball & Soldier of Fortune 1.

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wartaal Bekijk bericht
    Welke ingame items raden jullie zo aan voor Sona? Heb wel ongeveer een build, maar haal er toch niet de resultaten mee die ik wil.
    Uw core items zijn zowat hetzelfde als de meeste supports:

Philosopher stone, heart of gold & kages lucky pick, boots of lucidity voor de rest vooral wards & oracles

als uw game goed gaat, kunt ge andere items halen (ofwel tanky items zoals aegis of the legion, shurelyas etc maar sona scaled ook deftig met AP dus rylai of rabadons kan ook)

Approved 9-lifer Dieterg's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Is yorick the grave digger de moeite om te kopen?? Ik heb nu 6700ip punten. Kzou graag eens een 'betere' champ willen..
    -

Member Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het beste wat je kan doen is eigenlijk spelen en enkel heroes kopen die je al eens met free to play gebruikt hebt.
    Rest van je ip bijhouden voor runes. (Eens je een main of een type van main gevonden hebt)
    Kwestie dat runes kopen een serieuze investering is.

Member ^ALUCARD^'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    Uw core items zijn zowat hetzelfde als de meeste supports:

Philosopher stone, heart of gold & kages lucky pick, boots of lucidity voor de rest vooral wards & oracles

als uw game goed gaat, kunt ge andere items halen (ofwel tanky items zoals aegis of the legion, shurelyas etc maar sona scaled ook deftig met AP dus rylai of rabadons kan ook)

maar die gold per item da stackt toch nimeer?

Member InnerChild's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ^ALUCARD^ Bekijk bericht
    maar die gold per item da stackt toch nimeer?
    Dat is een unique passive op het betreffende item, combinatie van de verschillende items kan wel nog. (voor zover ik weet)

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
    Is yorick the grave digger de moeite om te kopen?? Ik heb nu 6700ip punten. Kzou graag eens een 'betere' champ willen..
    Hij is de moeite als je er graag mee speelt.

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
    Bijna alle champs zijn goed dus laat u niet wijsmaken dat meer IP = betere hero. De champs met meeste IP zijn meestal de meest recent uitgekomen heroes.

Approved 9-lifer enj0i^'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik als noob speel liefst met annie... is daar wat me te doen? Of zoek ik beter een andere champ?
    Yeah, the guy wearing the $4,000 suit is holding the elevator for the guy who doesn't make that in four months. COME ON!
    Xbox360: looptr00p

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enj0i^ Bekijk bericht
    Ik als noob speel liefst met annie... is daar wat me te doen? Of zoek ik beter een andere champ?
    1 van de beste AP carries ook al snap ik nog altijd niet hoe mensen daar zo goed mee kunnen zijn.

Member Æro's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Een niet zo kleine vraag;

ik speel nog maar een paar weken en ben dus nog maar lvl 17. Runes etc. heb ik me voorlopig dus niet moeten mee bezig houden, waardoor ik alle focus op mijn Champion en de items kon leggen.

Maar hier ligt net het probleem; I so love Teemo. Ik speelde in het begin zowat elke free champ, tot ik eens tegenover een Teemo kwam die mijn ganse team overhoop speelde. Die moest ik hebben! Zo gezegd, zo gedaan en ik denk dat ik sindsdien (lvl 3-4 ofzo) nauwelijks nog een andere champion heb geprobeerd. Mijn 'skills' gaan in stijgende lijn en ook mijn w/l ratio begint in evenwicht te komen. Ik heb nooit tevoren ervaring gehad met 'MOBAS' en ben dus van 10wins vs 30losses naar 60/40 gegaan.

Reden waarom ik hem graag speel is simpel; ik ben er gewoon goed in. Niet pro, niet 'goed' zelfs, maar onder diegenen die zich rond mijn lvl bevinden bezorgen enkel goeie Malzahars en Heimerdingen mij problemen. Teemo zelf, Ashe, Caitlynn, Annie, Miss Fortune, Corki, ... allemaal moeten ze de duimen leggen. Lijkt me evident dus dat ik hem graag speel.
    Eenmaal ik stijg in lvl zal het niveau hoger komen te liggen en zal ik misschien genoodzaakt worden een andere Champ te kiezen.

Laat dat dan ook meteen mijn vraag zijn. Heeft het wel zin Teemo te spelen en er mijn tijd in te investeren? Ik beleef er zoveel plezier mee, maar ongeacht waar ik eens wat info opzoek over LoL lijkt Teemo stilgezwegen te worden. In geen enkele 'tier' wordt hij vermeld, zelfs niet door 'The RainMan' zelf, die als top US speler Teemo als main heeft. Als zelfs hij hem niet het vermelden waard vindt in ranked games, welk nut heeft die dan uiteindelijk?

Voila, lang verhaal voor een korte vraag; is Teemo wel de moeite en zonee, welke Hero speelt quasi-hetzelfde?

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Æro Bekijk bericht
    Een niet zo kleine vraag;

ik speel nog maar een paar weken en ben dus nog maar lvl 17. Runes etc. heb ik me voorlopig dus niet moeten mee bezig houden, waardoor ik alle focus op mijn Champion en de items kon leggen.

Maar hier ligt net het probleem; I so love Teemo. Ik speelde in het begin zowat elke free champ, tot ik eens tegenover een Teemo kwam die mijn ganse team overhoop speelde. Die moest ik hebben! Zo gezegd, zo gedaan en ik denk dat ik sindsdien (lvl 3-4 ofzo) nauwelijks nog een andere champion heb geprobeerd. Mijn 'skills' gaan in stijgende lijn en ook mijn w/l ratio begint in evenwicht te komen. Ik heb nooit tevoren ervaring gehad met 'MOBAS' en ben dus van 10wins vs 30losses naar 60/40 gegaan.

Reden waarom ik hem graag speel is simpel; ik ben er gewoon goed in. Niet pro, niet 'goed' zelfs, maar onder diegenen die zich rond mijn lvl bevinden bezorgen enkel goeie Malzahars en Heimerdingen mij problemen. Teemo zelf, Ashe, Caitlynn, Annie, Miss Fortune, Corki, ... allemaal moeten ze de duimen leggen. Lijkt me evident dus dat ik hem graag speel.
    Eenmaal ik stijg in lvl zal het niveau hoger komen te liggen en zal ik misschien genoodzaakt worden een andere Champ te kiezen.

Laat dat dan ook meteen mijn vraag zijn. Heeft het wel zin Teemo te spelen en er mijn tijd in te investeren? Ik beleef er zoveel plezier mee, maar ongeacht waar ik eens wat info opzoek over LoL lijkt Teemo stilgezwegen te worden. In geen enkele 'tier' wordt hij vermeld, zelfs niet door 'The RainMan' zelf, die als top US speler Teemo als main heeft. Als zelfs hij hem niet het vermelden waard vindt in ranked games, welk nut heeft die dan uiteindelijk?

Voila, lang verhaal voor een korte vraag; is Teemo wel de moeite en zonee, welke Hero speelt quasi-hetzelfde?
    Teemo is niet echt 100% viable meer nee, dat heb je juist opgezocht. Vroeger was hij dit wel omdat hij ongeloofelijk goed kon pushen zonder gepakt te worden. Hij kon gewoon alles shroomen en dan nog eens met hoge movespeed wegkomen ook. Als je hem graag speelt moet je zeker niet stoppen met hem, hij kan nog altijd wel stompen als je er goed mee bent. Vooral tegen squishy teams kun je enorm veel stoten uithalen met goedgesplaatste shrooms en je damage is ook niet echt slecht. Het is gewoon dat hij nergens echt superieur in is waardoor andere champs boven hem worden gekozen.

Er is niet echt een hero die op teemo lijkt waar ik direct op kan komen maar als je van poison houdt kun je mss cassiopeia ook eens proberen. Hoewel zij wel compleet anders is.
    League Of Legends IGN: BelgianBastard

Pagina 5 van 182 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten