Thread om jouw stream of van anderen te promoten of erover te praten..
Thread om jouw stream of van anderen te promoten of erover te praten..
own3D.tv - WCG LOL Korea Qualifier - Livestream
WCG in korea. eens zien ofdie er iets van kunnen.
Tis wel spijtig genoeg niet int engels.
iemand anders die zin krijgt om resident evil the mercenaries 3d te kopen door naar die streams te zien?
Die Catch the teemo stream is cool![]()
The Rain Man is zo irritant om naar te kijken: iedereen van zijn eigen team en enemy team constant uitmaken voor retards, constant in capslock zitten typen tegen zijn team,...
korte samenvatting van alles wa er gezegd wordt: "AHAH RETARD" "OMFG THAT WAS SO DUMB" "WTF R U DOING"
da hoorde dan elke minuut ofzo
mja, typisch amerikaans zeker
Ik weet niet of guardsman bob een amerikaan is maar die blijft elk spel zeggen dat je mensen niet voor noobs moet uitmaken omdat je toevallig een foutje van hen ziet omdat je zelf ook veel fouten maakt. Hij zegt ook dat het je eigen schuld is dat je in ELO hell zit en niet de schuld van je teammates.
Guardsman bob is een deen dachtik iig geen amerikaan maar dan nog is hij een uitzondering op de meeste mensen. Hij antwoordt op al je vragen is vriendelijk raged ni tis gwn nen toffe mens=)
Volg de Stream van SK Ocelote bijna elke dag aangezien hij alleen maar AP speel net zoals ik.
Heb mij al serieus kapotgelachen met hem.
http://www.youtube.com/watch?v=BR3go..._order&list=UL
own3D.tv - ESL TV Studio 2 - Livestream
SK vs wizards gaat zo beginnen.
SK heeft al Fnatic gebeat met 2-0 en ook aAa die nu onder milenmium spelen met ook een 2-2.
Als ze samenblijven tot season 2 dreamhack maken ze toch wel een zeer grote kans.
Sinds vandaag die Shushei stream beginnen volgen. Die gast raged totaal niet man, zelfs met grote retards in zijn team. Negeert ook compleet wat enemy team zegt.
Alleen snapte ik zijn build niet echt 100% met gragas, vroeger stackte hij altijd paar dorans, rushte rabadons & void staff, nu kocht hij eerst hextech revolver, daarna rabadons, finishte dan hextech gunblade?! en kocht daarna een deathfire grap. 2 items die je volgens mij nooit op Gragas ziet.
EDIT:hij is ne nieuwe game begonnen en pickte zo gragas, iemand anders in zijn team zegt "shushei, u cant play alistar without a mask" en kdacht al van: huh wtf, 2 minuten later loopt shushei weg uit zijn kamer, komt terug met een masker en 2 hoorns op lol
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)